Genderdysforie in een oude Donald Duck

Algemeen

Moderator: Moderators

snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Dag Janette welke overeenkomsten heb ik met jou denk je dan?

Behalve dan dat ik in jouw ogen een broertje dood heb aan taboes? En dat vul je even netjes voor me in, maar is allerminst waar. Het enige wat ik wil, is gewoon zo normaal en onopvallend mogelijk als vrouw leven, niet in de laatste plaats om te voorkomen dat een ander denkt dat ik elke norm aan mn laars heb gelapt omdat ik transseksueel ben, en bewust en opzettelijk de grenzen van "tolerant" Nederland aan het verkennen ben, en ik kan me nog wel een aantal ergere dingen bedenken, maar die kan jij beter verzinnen dan ik, dus dat laat ik maar aan jou over...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Ja hoor..... daar gaan we weer.... het is toch niet te geloven he.. waar je ook kijkt in welk topic dan ook, we moeten weer mekaar aanvallen op afkomst of opleiding of wat dan ook... ff de grond in trappen.

Afzeiken is ook een geboren afwijking!!

Het is zo jammer dat sommige hier op het forum hun frustratie hier komen lozen, wat zijn we toch weer perfect!
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

aha nou Nancy vanaf nu mag jij jezelf dus ook tot die akelige mensen rekenen :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Snoopy schreef:aha nou Nancy vanaf nu mag jij jezelf dus ook tot die akelige mensen rekenen :)

Dat is mij voor een aantal jaren terug hier al duidelijk gemaakt, kan je nagaan. Niets nieuws hoor... en nu ben je hier op het forum al gauw een zeikerd :wink:
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

What the f*ck is dit? :o Een rel om trav.org forum? Ongehoord, ongekend en onvoorstelbaar. Vooral dat ik, je weet wel, de grootste relschopster hier, niet eens betrokken, laat staan genoemd wordt. Waren jullie me nu al vergeten? 8) :lol:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Te veel eer Amber :-)

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Kom op, je weet zelf ook wel dat er hier mensen zijn/waren die mij als brengster van het kwaad, verdeeldheid en ellende zagen. Degene die overal tegen aan schopte, die overal relde en mensen niet in hun waarde liet. En dan nog graag deden voorkomen dat ik de enige was... En nu er n rel is, noemen ze mij niet eens...ze lichten me niet eens in, om aan te tonen dat ik toch echt erger ben dan wie dan ook. 8) 8)

btw, om een meisje die zegt zich liever als jongen te kleden en zo genderdysfoor te noemen en gelijk "hij" te zeggen, vind ik persoonlijk toch wel erg ver gaan hoor. Daarvoor is simpelweg te weinig informatie van dit persoon voorhanden. Of weet iemand anders meer van Paula?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

In mijn ogen ben jij nooit een echte relschopper geweest hoor Amber, hooguit een beetje ADHD :-)

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

en dan valt mn drukte hier echt nog wel mee. Iemand zei laatst nog tegen mij: mieters, wat heb jij een energie zeg. Zelfs na n nacht Kitty en n week waarin je weinig geslapen had, ging je nog even door." Zegt genoeg of niet? ADHD? Ik weet het niet. Ik kan ook heel rustig zijn, al zijn er in mn hoofd altijd diverse gedachtenstromen tegelijk aanwezig.

snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef:What the f*ck is dit? :o Een rel om trav.org forum? Ongehoord, ongekend en onvoorstelbaar. Vooral dat ik, je weet wel, de grootste relschopster hier, niet eens betrokken, laat staan genoemd wordt. Waren jullie me nu al vergeten? 8) :lol:
Hoi Amber ik weet helemaal niet wie jij bent hoor.
Stel je eens voor?
:)

xx

AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Plaats reactie