De aanleiding is wat minder plezierig. Afgelopen weekend zou het dan eindelijk gaan gebeuren. Ik zou zonder pruik met eigen haar 'naar buiten' gaan. Ik had heel erg hoge verwachtingen en had het idee dat dit me een hele 'boost' zou kunnen geven. Eerst bij een vriendin omkleden en dan voor het eerst zonder pruik naar een T&T-avond.
Ik had gehoopt dat ik door het laseren, en androcur en langer haar min of meer onopvallend me als vrouw over straat zou kunnen bewegen. Maar ik vond na het omkleden en make-up aanbrengen mijn eigen spiegelbeeld heel erg teleurstellend. Mijn naieve veronderstelling dat ik mijn inhammen wel kon verbergen met langer haar bleek niet te kloppen.
Ik had geen zin om mijn pruik weer op te doen en naar Rotterdam te gaan. Ik ben nadat ik bij mijn vriendin was vertrokken, naar een industrieterrein gereden, heb me omgekleed in de auto en ben weer naar huis gegaan. Ik weet, het slaat allemaal nergens op. Maar ik voelde me zo 'kloten' dat ik niet anders kon. Voor mijn gevoel sta ik weer op nul, en moet ik goed gaan bedenken wat ik wil en hoe ik dat moet aanpakken.
Ik besef nu, een paar dagen later, dat ik reeel moet zijn, het probleem moet accepteren en er iets mee doen.
Daarom de volgende vraag: hebben jullie ervaring met de combinatie van Androcur en Finastride? Ook andere succes-stories over het wegwerken van inhammen hoor ik graag

Groetjes,
Joyce