Frustraties

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joyce_
ForumFan

Frustraties

Bericht door Joyce_ »

Het werd weer eens tijd, een berichtje van ondergetekende :oops:

De aanleiding is wat minder plezierig. Afgelopen weekend zou het dan eindelijk gaan gebeuren. Ik zou zonder pruik met eigen haar 'naar buiten' gaan. Ik had heel erg hoge verwachtingen en had het idee dat dit me een hele 'boost' zou kunnen geven. Eerst bij een vriendin omkleden en dan voor het eerst zonder pruik naar een T&T-avond.

Ik had gehoopt dat ik door het laseren, en androcur en langer haar min of meer onopvallend me als vrouw over straat zou kunnen bewegen. Maar ik vond na het omkleden en make-up aanbrengen mijn eigen spiegelbeeld heel erg teleurstellend. Mijn naieve veronderstelling dat ik mijn inhammen wel kon verbergen met langer haar bleek niet te kloppen.

Ik had geen zin om mijn pruik weer op te doen en naar Rotterdam te gaan. Ik ben nadat ik bij mijn vriendin was vertrokken, naar een industrieterrein gereden, heb me omgekleed in de auto en ben weer naar huis gegaan. Ik weet, het slaat allemaal nergens op. Maar ik voelde me zo 'kloten' dat ik niet anders kon. Voor mijn gevoel sta ik weer op nul, en moet ik goed gaan bedenken wat ik wil en hoe ik dat moet aanpakken.

Ik besef nu, een paar dagen later, dat ik reeel moet zijn, het probleem moet accepteren en er iets mee doen.

Daarom de volgende vraag: hebben jullie ervaring met de combinatie van Androcur en Finastride? Ook andere succes-stories over het wegwerken van inhammen hoor ik graag :D

Groetjes,

Joyce
Chloe'tje
ForumFan

Re: Frustraties

Bericht door Chloe'tje »

Joyce_ schreef:
Daarom de volgende vraag: hebben jullie ervaring met de combinatie van Androcur en Finastride? Ook andere succes-stories over het wegwerken van inhammen hoor ik graag :D

Groetjes,

Joyce
In mijn ervaring is de invloed van finasteride beter bij de kruin dan de inhammen. Dat heb ik overigens wel vaker gelezen. Ik weet overigens niet of Androcur een extra toegevoegde waarde heeft, omdat fina de DHT al zou moeten blokkeren, zodat de algemene testosteron waarde minder van belang is. En aangezien je het testosteron niveau nooit op nul zal krijgen, zal een DHT blocker toch belangrijk blijven.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Spijtig te horen Joyce, dat het je zo slecht bevallen is, misschien was de^stap in een keer te groot. Met inhammen en andro heb ik geen ervaring.

sterkte Irene
Kleine stapjes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Hallo Joyce,
hoe groot zijn de inhammen ? als ze niet te groot zijn, zal het er niet voor zorgen dat je niet als vrouw gezien wordt. Ook bij vrouwen komen inhammen voor. Enige manier om ze echt weg te krijgen is een (dure) haartransplantatie. Of een lange pony en die naar 2 kanten kammen.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Anna. schreef: Of een lange pony en die naar 2 kanten kammen.
=)

Mijn haar is vrij dik.
Als ik het naar achteren kam valt het al over de inhammen.
Die, gelukkig, nog niet zo groot zijn.

Inderdaad heb ik ook vaak vrouwen gezien met inhammen in meer of mindere mate.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Saartje schreef: Als ik het naar achteren kam valt het al over de inhammen.
Bij mij zitten de inhammen aan de voorkant... :wink: Maar ik snap wat je bedoelt Saartje. Jij hebt blijkbaar veel dik haar er tussen in. Bij mij is het wat dunner. Voor de rest best een flinke bos krullen. Op mijn fotootje kan je het een beetje zien.

Ik ga nog wel wat meer uitproberen wat er nu mogelijk is qua model. Maar het leek me zo mooi als bepaalde middelen (nog niet de haartransplantie) echt blijken te werken.
Plaats reactie