Jongste transseksueel ooit (16) wordt popster

Algemeen

Moderator: Moderators

snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Frederique_ schreef:
Snoopy schreef:
AM_ber_79 schreef:Zolang je zo hard mogelijk probeert vrouw te zijn i.p.v. er simpelweg een te zijn, dan is je situatie pas hopeloos.
Ja gaat toch niet voor je lol epilatie aan en hormonen en lichamelijke ingrepen, dat doe je toch juist om "simpelweg vrouw" te kunnen zijn????
Soms denk ik wel eens ligt het nou aan mij of is de rest gek :) ;)
Nee, voor de lol doe je geen epilatie, hormonen en lichamelijke ingrepen.
Die doe je, omdat je het gevoel hebt dat je -met- die ingrepen/-na- die ingrepen meer-jezelf bent dan daarzonder.

Je hoeft niet alles in man/vrouw-hokjes te kunnen stoppen om toch normaal te zijn.
En nee, jij bent niet gek, de rest van de wereld is gek. Iemand zei dit ooit tegen mij en het heeft me jaren overeind gehouden om vooral te blijven doen wat mijzelf het beste leek, wat een ander daar dan ook van vindt.

Groetjes,

Frederique
Hoi Frederique,

Ik ben het helemaal met je eens dit keer! :)

Hoewel objectief gezien kun je je afvragen wie is er nu gek... die paar duizend die in transitie gaan, of die 17 000 000 anderen :D
Hebben die 17 000 000 een conflict in zichzelf of die paar duizend mensen. :) Want het is nogal wat om zoiets te doen. Een teken van gekte is wanneer de gek zelf denkt dat ie niet gek is, maar dat anderen gek zijn :D

groetjes
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Niemand is gek, want iedereen heeft zo zijn/haar redenen te zijn en te doen zoals hij/zij wenst te zijn/doen. Op die manier zou ik zelfs transfobe mensen niet gek durven te noemen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef: Op die manier zou ik zelfs transfobe mensen niet gek durven te noemen.
Nee want die denken gewoon dat wij onszelf hebben wijsgemaakt dat we vrouw zijn. Dat we onszelf voor de gek houden, in dat opzicht is het heel goed bedoeld dat er veel mensen zijn die heel nobel ons van dat waanidee af willen helpen ;)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Streng religieuze mensen zien het als n zonde...Dat s voor hun een reden om transfoob te zijn. Dat ze daardoor veel plezierige dingen missen, is hun probleem. Maar t maakt ze niet gek, hoogstens kortzichtig!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ze worden pas gek als ze mij met hun denkbeelden in de weg gaan zitten.
Nee, lang niet iedereen doet dit.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie