Wachttijd VU

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

In het verleden werd bij het VU zodra he groen licht had je geslacht aangepast. Ik weet niet of dat nu nog mag.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Snoopy schreef:
AM_ber_79 schreef:
Ik vind het jammer dat je je zo vlug aangevallen voelt, als je dat in het dagelijkse leven ook doet stel je je erg kwetsbaar op, en dat is echt niet goed voor je snoopy.
Waarom volg je je eigen raad niet op dan? "doe eens niet zo onvolwassen" klinkt echt behoorlijk alsof je je aangevallen voelt en van je afbijt.
Ja dat klopt, omdat Anna met haar opmerking mij persoonlijk probeert te raken/betuttelen door te suggeren dat ik me kwetsbaar opstel in het dagelijks leven en dat dat niet goed voor me is enz. Dan denk ik dus, mens waar bemoei je je mee? Maar goed Petra en Anna proberen allebei woorden en sentimenten in mn mond te leggen blijkbaar als een soort "verdediging" van de eigen standpunten. "je voelt je aangevallen, je bent jaloers" enkel omdat ik dus zeg dat ik twee gesprekken nogal weinig vind...

maar goed.... het zaaaal weeeeeel!!!!!
dat ik hier mn energie aan spendeer is indd wel merkwaardig :) daar heb je een punt :)

fijne nacht allemaal
Wie suggereert dat je je in het dagelijks leven kwetsbaar opstelt ? Goed lezen, er staat duidelijk als je je in het dagelijks leven ook zo vlug aangevallen voelt ! Dat is heel wat anders als wat jij beweert dat ik zeg dat je je vlug voelt aangevallen in het dagelijks lezen. Maar je, goed lezen is een vak apart. Eerst meteen uit de slof schieten en een ander bijna zwart maken en dan nog niet lezen....
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Anna. schreef:In het verleden werd bij het VU zodra he groen licht had je geslacht aangepast. Ik weet niet of dat nu nog mag.
Bij mij zien per groen licht de papieren op het VU veranderd in mevrouw
Plaats reactie