chatten ????? niet dus
Moderator: Moderators
chatten ????? niet dus
Na 5 jaar wordt bij de toegang tot de chatbox verboden. Ik schijn zomaar ineens geen geregistreerde nicknaam te hebben. Nu zijn er met een bepaalde regelmaat problemen om in te loggen, ingelogd blijven, etc. maar ik ben het helaas een beetje zat.
Gelieve NIET op dit bericht te reageren want ik heb bij deze mijn ALLERLAATSTE posting hier gezet
Gelieve NIET op dit bericht te reageren want ik heb bij deze mijn ALLERLAATSTE posting hier gezet
- Hexley
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Dat is dus erg handig,...[01:44:21] --- Cannot join #www.travestie.org (Channel is invite only).
En toen ik er wel in kon, tja...
[01:47:26] --> You are now talking on #www.travestie.org
[01:47:26] --- #www.travestie.org :No topic is set.
[01:47:26] --- ChanServ sets mode +r #www.travestie.org
[01:47:26] --- ChanServ sets mode +i #www.travestie.org
[01:47:26] --- ChanServ has changed the topic to: welkom op de chat van www.travestie.org
[01:47:26] --- ChanServ removes channel operator status from Hexley
[01:47:36] --- #www.travestie.org -i :That mode is locked
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Zeker handig :p nu mis ik niks want niet vaak meer aanwezig, maar op invite only zetten zonder mogelijkheid om iemand te benaderen das einde chat...Hexley schreef:Dat is dus erg handig,...[01:44:21] --- Cannot join #www.travestie.org (Channel is invite only).
[17:31][INFO] This channel is invite-only. You must have an invite from an existing member of the channel to join.
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Einde chat?
Missen we daar iets aan dan?
Ik wil alle mensen hier waar ik wel plezierig mee heb kunnen praten nog bedanken, en veel succes wensen.
Wie me wil bereiken kan via mijn profiel (wat ook niet meer bijgewerkt wordt) mailen of een pb sturen.
Dag allemaal!
Claudia
[/quote]
Missen we daar iets aan dan?
Ik wil alle mensen hier waar ik wel plezierig mee heb kunnen praten nog bedanken, en veel succes wensen.
Wie me wil bereiken kan via mijn profiel (wat ook niet meer bijgewerkt wordt) mailen of een pb sturen.
Dag allemaal!
Claudia
[/quote]
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Sja krijg de indruk ook dat de wisseling van de macht niet echt goed is gegaan
Maar een troost die site zal ik niet gaan gebruiken !
Wel een les voor allen Verandering van sexe betekend niet dat er geen problemen meer zijn .
Merk het wel maar moet zeggen al twee keer brief gestuurd , nooit antwoord gehad wel de automatische dus is ontvangen .
Maar een troost die site zal ik niet gaan gebruiken !
Wel een les voor allen Verandering van sexe betekend niet dat er geen problemen meer zijn .
Merk het wel maar moet zeggen al twee keer brief gestuurd , nooit antwoord gehad wel de automatische dus is ontvangen .
+1 en tis best gezellig!EvaVanA schreef:Hoe lang ik het in de lucht kan houden weet ik niet, maar kies voor vanavond maar als channel: #tchat
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!