Na 5 jaar wordt bij de toegang tot de chatbox verboden. Ik schijn zomaar ineens geen geregistreerde nicknaam te hebben. Nu zijn er met een bepaalde regelmaat problemen om in te loggen, ingelogd blijven, etc. maar ik ben het helaas een beetje zat.
Gelieve NIET op dit bericht te reageren want ik heb bij deze mijn ALLERLAATSTE posting hier gezet
Na aanleiding van een incident eerder vanavond op de chat is bij mij de motivatie helemaal verdwenen.
Ik ga in het vervolg naar een concurrent waar ik me wel thuis voel.
Een beetje geschrokken ben ik ook wel, hoewel ik voor beide partijen begrip kan opbrengen. Wil je me verklappen waar ik je vanaf nu kan vinden, Inge? Middels een PB, bijvoorbeeld?
[01:44:21] --- Cannot join #www.travestie.org (Channel is invite only).
Dat is dus erg handig,...
En toen ik er wel in kon, tja...
[01:47:26] --> You are now talking on #www.travestie.org
[01:47:26] --- #www.travestie.org :No topic is set.
[01:47:26] --- ChanServ sets mode +r #www.travestie.org
[01:47:26] --- ChanServ sets mode +i #www.travestie.org
[01:47:26] --- ChanServ has changed the topic to: welkom op de chat van www.travestie.org
[01:47:26] --- ChanServ removes channel operator status from Hexley [01:47:36] --- #www.travestie.org -i :That mode is locked
Einde chat?
Missen we daar iets aan dan?
Ik wil alle mensen hier waar ik wel plezierig mee heb kunnen praten nog bedanken, en veel succes wensen.
Wie me wil bereiken kan via mijn profiel (wat ook niet meer bijgewerkt wordt) mailen of een pb sturen.
Dag allemaal!
Claudia
[/quote]
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.