T*s en persoonlijke hygiene...
Moderator: Moderators
En bij persoonlijke hygiëne denk ik trouwens aan lichamelijke verzorging.
Nou daar ben ik wel heel schoon in naar mijn idee. Elke dag haren wassen, conditioner, leave in en serum. 1 of 2x per dag douchen, een creme voor mijn gezicht, zalf voor mijn neus en kin, handcreme, lippencreme... En mijn oksels en rond mijn vagina altijd onthaard. Met mijn benen ben ik wat lui. Alleen als bijvoorbeeld uitga met blote benen of ga zwemmen dan epileer ik ze.
En ik was ook 200.000.000x per dag mijn handen omdat ik in de zorg werk.
Nou daar ben ik wel heel schoon in naar mijn idee. Elke dag haren wassen, conditioner, leave in en serum. 1 of 2x per dag douchen, een creme voor mijn gezicht, zalf voor mijn neus en kin, handcreme, lippencreme... En mijn oksels en rond mijn vagina altijd onthaard. Met mijn benen ben ik wat lui. Alleen als bijvoorbeeld uitga met blote benen of ga zwemmen dan epileer ik ze.
het had iets te schunnig geworden, als ik de pollkeuze's daar op zou hebben aangepast... T en persoonlijke hygieneJaimee schreef:En bij persoonlijke hygiëne denk ik trouwens aan lichamelijke verzorging.
Ik was een poetshomo trouwens lol, neurotisch aan het boenen, dat is nu gelukkig een beetje milder geworden .
Benen ontharen doe ik nu wel vaak, in de hoop dat de androcur steeds minder haartjes laat terugkomen...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
LMAO! Poll is geinig hoor...
Echter, geen van de vragen zijn voor mij van toepassing.
Ik woon al héél lang alleen, heb eigenlijk nooit vaste relaties gehad,
dus neem ik sowieso het gehele huishouden voor mijn rekening.
Daar horen boodschappen doen en karweitjes opknappen
(zowel binnen als buitenshuis) dus ook bij ja...
Alles is steeds zeer netjes doch niet spic & span.
xoxo Kirsten
@ Jaimee; tot 2 x per dag douchen? da's niet gezond hoor meid...
Echter, geen van de vragen zijn voor mij van toepassing.
Ik woon al héél lang alleen, heb eigenlijk nooit vaste relaties gehad,
dus neem ik sowieso het gehele huishouden voor mijn rekening.
Daar horen boodschappen doen en karweitjes opknappen
(zowel binnen als buitenshuis) dus ook bij ja...
Alles is steeds zeer netjes doch niet spic & span.
xoxo Kirsten
@ Jaimee; tot 2 x per dag douchen? da's niet gezond hoor meid...
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
- mireille
- Eredivisie
Als een echt meisje doe ik het alleen als de rommel niet meer te overzien is nee serieus, valt reuze mee hoor... Maar voor degenen met dochters of die mensen kennen met dochters... daar wel eens op de kamer gekeken ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Ik weet precies wat je bedoelt! Maar dat komt later allemaal weer goed .mireille schreef:Als een echt meisje doe ik het alleen als de rommel niet meer te overzien is nee serieus, valt reuze mee hoor... Maar voor degenen met dochters of die mensen kennen met dochters... daar wel eens op de kamer gekeken ?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes