T*s en persoonlijke hygiene...

Algemeen

Moderator: Moderators

Hoe is dat bij jou thuis?

a) er is mij thuis nooit geleerd hoe af te wassen en de was te doen. Ik weet niet hoe ik een doekje vast moet houden en hoe op te ruimen en daarom is mn huis vaak echt een rommel ja
0
Geen stemmen
b) mijn vrouw zorgt daar gewoon voor, makkelijk zat toch?
2
22%
c) ik ben een poetshomo met smetvrees dus bij mij zul je nooit een stofwolkje aantreffen
2
22%
d) ik ben tegenwoordig 100% vrouw en poetsen hoort daarbij, dus dat heb ik mezelf aangeleerd
3
33%
e) ik poets en kook alleen als TV, als man vreet ik geen flikker uit en zuip alleen bier
0
Geen stemmen
f) poetsen doe ik niet, maar de was doe ik zelf wel. stel je voor dat mijn vrouw mijn fijne lingerie, kanten en satijnen kleren verknald op een verkeerd wasprogramma
0
Geen stemmen
g) ramen lappen doe ik graag, ik laat graag op de trap onder mijn rokje kijken door voorbijgangers, dan kunnen ze mijn kanten slipje en jarretelles zien, kick ik op
0
Geen stemmen
h) ik poets alleen als ik Clit Bang (Cilit Bang) mag gebruiken
0
Geen stemmen
i) poetsen? tuurlijk, mijn vrachtwagen, van binnen en van buiten hoor
2
22%
j) ik heb stofzuiger van 3200 watt, die gebruik ik alleen om mijn piem in te steken als ik een kruisloze panty draag
0
Geen stemmen
k) ik ben een TV dienstmeid, ik poets graag voor een Meesteres, maar alleen als ik mijn latex uniformpje aan mag en mijn witte pumps met hakken van 13cm
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 9

Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Wij hebben beide een drukke baan, werken even veel uren.
Vaak ben ik eerder thuis omdat ik eerder begin en dan begin ik al met wat te eten maken
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

ghehehe, zelfs voor koken is hier vaak geen eens tijd. Maar ben dan ook vaker niet dan wel thuis. 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Zo vaak maak ik niet schoon want ik ben gewoon lui. 1x per week ga ik stofzuigen en de tafels afnemen. Maar de was is altijd superschoon. Ik draai 5 wassen of meer in de week. En mijn beddengoed verwissel ik 1x per 2-3 dagen.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

En bij persoonlijke hygiëne denk ik trouwens aan lichamelijke verzorging.

Nou daar ben ik wel heel schoon in naar mijn idee. Elke dag haren wassen, conditioner, leave in en serum. 1 of 2x per dag douchen, een creme voor mijn gezicht, zalf voor mijn neus en kin, handcreme, lippencreme... En mijn oksels en rond mijn vagina altijd onthaard. Met mijn benen ben ik wat lui. Alleen als bijvoorbeeld uitga met blote benen of ga zwemmen dan epileer ik ze.

En ik was ook 200.000.000x per dag mijn handen omdat ik in de zorg werk.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Jaimee schreef:En bij persoonlijke hygiëne denk ik trouwens aan lichamelijke verzorging.

Nou daar ben ik wel heel schoon in naar mijn idee. Elke dag haren wassen, conditioner, leave in en serum. 1 of 2x per dag douchen, een creme voor mijn gezicht, zalf voor mijn neus en kin, handcreme, lippencreme... En mijn oksels en rond mijn vagina altijd onthaard. Met mijn benen ben ik wat lui. Alleen als bijvoorbeeld uitga met blote benen of ga zwemmen dan epileer ik ze.

En ik was ook 200.000.000x per dag mijn handen omdat ik in de zorg werk.
het had iets te schunnig geworden, als ik de pollkeuze's daar op zou hebben aangepast... T en persoonlijke hygiene :)

Ik was een poetshomo trouwens lol, neurotisch aan het boenen, dat is nu gelukkig een beetje milder geworden :).
Benen ontharen doe ik nu wel vaak, in de hoop dat de androcur steeds minder haartjes laat terugkomen...
:)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

LMAO! Poll is geinig hoor...

Echter, geen van de vragen zijn voor mij van toepassing.
Ik woon al héél lang alleen, heb eigenlijk nooit vaste relaties gehad,
dus neem ik sowieso het gehele huishouden voor mijn rekening.
Daar horen boodschappen doen en karweitjes opknappen
(zowel binnen als buitenshuis) dus ook bij ja...

Alles is steeds zeer netjes doch niet spic & span.

xoxo Kirsten

@ Jaimee; tot 2 x per dag douchen? :o da's niet gezond hoor meid...
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Als een echt meisje doe ik het alleen als de rommel niet meer te overzien is :) nee serieus, valt reuze mee hoor... Maar voor degenen met dochters of die mensen kennen met dochters... daar wel eens op de kamer gekeken ? :)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mireille schreef:Als een echt meisje doe ik het alleen als de rommel niet meer te overzien is :) nee serieus, valt reuze mee hoor... Maar voor degenen met dochters of die mensen kennen met dochters... daar wel eens op de kamer gekeken ? :)
:lol: Ik weet precies wat je bedoelt! Maar dat komt later allemaal weer goed :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

hmm beneden is het goed maar boven???? :) :cry: toch regelmatig een dagje uittrekken om alles weer op een rekje te hangen of op te vouwen.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Plaats reactie