een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Jennifer Hopelez schreef:Dat klopt helemaal! En bij de opties 'ik kan verplaatsen' 'ik kan (niet) ontvangen doe ik maar even een helderziende gooi zoals jij dat steeds doet: dat komt omdat de tv in kwestie 'bij haar oma inwoont' oid.
Waarom ga je dan niet op kamers wonen?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:
Jennifer Hopelez schreef:
Dat klopt helemaal! En bij de opties 'ik kan verplaatsen' 'ik kan (niet) ontvangen doe ik maar even een helderziende gooi zoals jij dat steeds doet: dat komt omdat de tv in kwestie 'bij haar oma inwoont' oid.
Waarom ga je dan niet op kamers wonen?

Lisa[/quote]
Dat is niet nodig, ik heb een heel huis waarvan ik geen kamers verhuur aan tv's 'die bij hun oma inwonen' oid.

Trouwens, deze ad is toch enig? Geen tv hoor, maar wel van allerlei geile dingen aan willen trekken voor geile seks enzo.

Mijn naam is: FRANK
Mijn mail adres is: pulle1@live.be
Ik zoek een : Travestiet
Ik ben een : Man
Ik zoek : Sexuele relatie
Ik woon in : België
Ik kan: verplaatsen
Datum: 2009-12-04 Advertentie nummer: 9442


Mijn oproep:
46,170,16x4,intiem gesch.,behaard,volslank.Zoek een date met een geile travestiet die best wat dominant mag zijn,al ben ik geen travestiet toch draag ik graag een lakcorset,nylons,sta ups,(knie)laarzen of seksy sandaaltjes dat alles op hakken van 10cm en hoger!Leeftijd en uiterlijk van geen belang!Mannen mogen ook reageren maar wel liefst ouder dan mezelf.Je kan me smsen elke dag op dit nr 0473/31 98 45
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Nou laat ik mij op jouw manier 'helderziende' zijn. Je bent een travestiet, en hebt 40 posts geplaatst, waarin 39 in een draadje over T's die op transen vallen. Je hebt een dusdanig interesse daarin, dat je de contactads heb 'geanalyseerd' en een zelfs helemaal gequote in het forum. Ik denk dat het voor iedereen duidelijk is hoe de vork in de steel zit bij jou. Overigens ik denk dat Frank je dankbaar is hiervoor.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:Nou laat ik mij op jouw manier 'helderziende' zijn. Je bent een travestiet, en hebt 40 posts geplaatst, waarin 39 in een draadje over T's die op transen vallen. Je hebt een dusdanig interesse daarin, dat je de contactads heb 'geanalyseerd' en een zelfs helemaal gequote in het forum. Ik denk dat het voor iedereen duidelijk is hoe de vork in de steel zit bij jou. Overigens ik denk dat Frank je dankbaar is hiervoor.

Lisa
je kunt niet goed tellen Lisa of doe je weer een van je helderziende veronderstellingen? Ik heb ook in andere draadjes gepost.En ik hoop idd dat Frank er iets mee opschiet, net als de TV die kan ontvangen en haar kleding en zichzelf beschikbaar stelt.
Oeps, oh nee, Frank verplaatst want die woont bij zijn oma in oid maar de gemiddelde tv ook al...........hmmmmmm.....hmmmmmmmm........parkeerplaats dan maar? Majah, als oma hulp nodig heeft oid dan kan ook die afspraak niet altijd na gekomen worden he? Staat Frank daar voor niets te wachten en te hunkeren naar lekkere geile kleding en laarzen en sandaaltjes met 10cm hak op een kouwe parkeerplaats............aaaaaaach!
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Je hebt gelijk. Van jouw inmiddels 41 postings, zijn er maar 38 in T's die op Transen Vallen, en niet 39 zoals ik zei.

Iedereen aub jullie conclusies opnieuw trekken.

Trouwens, het lijkt alsof je ervaring hebt met afspreken via de contactads. In welke parkeerplaats spreek je dan af meestal? Je hoeft het hier niet op te schrijven, hoor, maar Frank wacht op bericht van je.


Lisa
If all else fails, buy new shoes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:Je hebt gelijk. Van jouw inmiddels 41 postings, zijn er maar 38 in T's die op Transen Vallen, en niet 39 zoals ik zei.

Iedereen aub jullie conclusies opnieuw trekken.

Trouwens, het lijkt alsof je ervaring hebt met afspreken via de contactads. In welke parkeerplaats spreek je dan af meestal? Je hoeft het hier niet op te schrijven, hoor, maar Frank wacht op bericht van je.


Lisa
Je leest niet goed Lisa........ik heb een heel huis voor mezelf dus waarom zou ik afspreken op parkeerplaatsen?
Enneh, ken je chatgirl? Komen heel veel zusjesn waar ik wel es mee chat, en die verhalen die zij me vertellen, ook in real life, nou, daar lusten de travestieten, eh, honden geen brood van.
En om happige tv's die bij hun oma inwonen af te weren: nee, ik ontvang niet thuis, maar spreek af op een T&T avond of in de Lellebel.

Ps: ik ben nu geloof ik al 6 postjes lang bezig om jouw helderziende beweringen te weerleggen. Je bezorgd mij en jezelf nogal wat werk zeg!
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Je hebt gelijk. Het leven is te kort om zich druk te maken over iemand die zo overduidelijk met zichzelf in de clinch ligt. Het is spijtig dat je de voorkeur geeft om het forum te gebruiken om af te reageren in plaats van te proberen om steun te vinden bij mensen met wie je enige verwantschap voelt. Ik zal me verder onthouden van inmengen in deze discussie en mijn rol beperken tot dat van moderator. Zullen wij allebei afspreken om zich te houden aan de regels van het forum?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:Je hebt gelijk. Het leven is te kort om zich druk te maken over iemand die zo overduidelijk met zichzelf in de clinch ligt. Het is spijtig dat je de voorkeur geeft om het forum te gebruiken om af te reageren in plaats van te proberen om steun te vinden bij mensen met wie je enige verwantschap voelt. Ik zal me verder onthouden van inmengen in deze discussie en mijn rol beperken tot dat van moderator. Zullen wij allebei afspreken om zich te houden aan de regels van het forum?

Lisa
Ja heel graag en heel erg graag géén helderziende veronderstellingen meer doen........het is zo vermoeiend om die steeds weer te weerleggen. Zoals 'die zo overduidelijk met zichzelf in de clinch ligt'...........bv. Je kunt het maar niet laten he?
Ik ga er niet op in, for the sake of the rules here.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

...whatevuhhh.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Bericht door AM_ber_79 »

snoopy schreef:Ik maak er een poll van... omdat het anoniem is...
Lisa met een S schreef:Het is net zo anoniem als men dat wil. Je hebt juist in het draadje de mogelijkheid om uit te leggen waarom je een bepaalde keus heb gemaakt. En sinds jij -- als enige, tot nu toe -- iets te zeggen hebt over de resultaten van de poll, zou het je sieren om iets te zeggen over jouw deel daarin.

Lisa
Een poll maken omdat het anoniem is en dan vervolgens iemand persoonlijk willen uithoren... En dan enigszins gepikeerd zijn omdat degene geen antwoord geeft.

ano·niem bn 1 naamloos, ongetekend: een ~e brief 2 waaraan men geen naam kan toekennen: de ~e menigte (bron:van dale)
Lisa met een S schreef:Je hebt gelijk. Van jouw inmiddels 41 postings, zijn er maar 38 in T's die op Transen Vallen, en niet 39 zoals ik zei.
Ik kom op 16 reacties van jou. Zegt dat dan ook iets over jou? Mensen willen uithoren over een anonieme keuze, anderen niet aanspreken omdat zij offtopic gaan, zelf ook redelijk offtopic gaan. En dan ook nog moderator zijn. Om met je eigen woorden te spreken:
Lisa met een S schreef: Iedereen aub jullie conclusies opnieuw trekken.
Met alle respect: t lijkt mij toch noodzaak dat een moderator juist een voorbeeldfunctie geeft en niet ingaat op dit soort uitspattingen.
Lisa met een S schreef: In welke parkeerplaats spreek je dan af meestal?
Ik gok op de algemeen bekende HOP...ofwel Homo Ontmoetings Plekken...

Mieters...heb ik nu echt hierop gereageerd? :-? Zonde van mn kostbare tijd..
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Re: een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef:
Ik gok op de algemeen bekende HOP...ofwel Homo Ontmoetings Plekken...

Mieters...heb ik nu echt hierop gereageerd? :-? Zonde van mn kostbare tijd..
je bedoelt de "hetero"-ontmoetingsplekken voor huisvaders met kinderzitjes.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Mik van Es
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 22, 2006 3:21
Contacteer:

Bericht door Mik van Es »

Janiek_ schreef:Snoopy, ieder mens probeert zijn of haar leven tot een eenheid te maken door er een verhaal over te vertellen tegen zichzelf en tegen anderen. Dat is een psychologische noodzaak. Meestal laten mensen elkaar in hun waarde als het gaat om dat verhaal, ook als ze het niet begrijpen.
In feite zegt Janiek dus hier dat Snoopy gelijk heeft. Men vertelt vooral een (mooi) verhaal,
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Mik van Es schreef:
Janiek_ schreef:Snoopy, ieder mens probeert zijn of haar leven tot een eenheid te maken door er een verhaal over te vertellen tegen zichzelf en tegen anderen. Dat is een psychologische noodzaak. Meestal laten mensen elkaar in hun waarde als het gaat om dat verhaal, ook als ze het niet begrijpen.
In feite zegt Janiek dus hier dat Snoopy gelijk heeft. Men vertelt vooral een (mooi) verhaal,
Dan heb je me niet helemaal begrepen :wink: .

Iedereen vertelt een verhaal, ook Snoopy. En of je de werkelijkheid nou mooier voorstelt dan zij is, of lelijker, het draait om zelfbescherming. Je verstoppen in een illusie is een uiterste, maar jezelf onkwetsbaar maken door illusieloosheid is dat ook. Je kunt ook de kerk in het midden houden.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie