snoopy schreef:Ik maak er een poll van... omdat het anoniem is...
Lisa met een S schreef:Het is net zo anoniem als men dat wil. Je hebt juist in het draadje de mogelijkheid om uit te leggen waarom je een bepaalde keus heb gemaakt. En sinds jij -- als enige, tot nu toe -- iets te zeggen hebt over de resultaten van de poll, zou het je sieren om iets te zeggen over jouw deel daarin.
Lisa
Een poll maken omdat het anoniem is en dan vervolgens iemand persoonlijk willen uithoren... En dan enigszins gepikeerd zijn omdat degene geen antwoord geeft.
ano·niem bn 1 naamloos, ongetekend: een ~e brief 2 waaraan men geen naam kan toekennen: de ~e menigte (bron:van dale)
Lisa met een S schreef:Je hebt gelijk. Van jouw inmiddels 41 postings, zijn er maar 38 in T's die op Transen Vallen, en niet 39 zoals ik zei.
Ik kom op 16 reacties van jou. Zegt dat dan ook iets over jou? Mensen willen uithoren over een anonieme keuze, anderen niet aanspreken omdat zij offtopic gaan, zelf ook redelijk offtopic gaan. En dan ook nog moderator zijn. Om met je eigen woorden te spreken:
Lisa met een S schreef:
Iedereen aub jullie conclusies opnieuw trekken.
Met alle respect: t lijkt mij toch noodzaak dat een moderator juist een voorbeeldfunctie geeft en niet ingaat op dit soort uitspattingen.
Lisa met een S schreef:
In welke parkeerplaats spreek je dan af meestal?
Ik gok op de algemeen bekende HOP...ofwel Homo Ontmoetings Plekken...
Mieters...heb ik nu echt hierop gereageerd?
Zonde van mn kostbare tijd..
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!