Hoger sterfte risico na sekse verandering
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
Zo, die zit.... Fantastisch zoals je anderen afkraakt. Denk je nu echt dat er nog iemand is die jou serieus neemt ? Iemand van buiten dit forum ? Betwijfel het. Je hebt geen idee van wie Anna is, je kent haar niet. Je baseert alles op 1 interview en berichtjes op een forum.
En ik denk dat de kinderen van Anna het beter hebben dan jouw kinderen, of is dat soms de zere plek, dat jij geen kinderen hebt en nog als man moet leven. Geen toestemming van het VU, geen lef om iets anders te doen. Zwak, zwakker, zwakst.
En ik denk dat de kinderen van Anna het beter hebben dan jouw kinderen, of is dat soms de zere plek, dat jij geen kinderen hebt en nog als man moet leven. Geen toestemming van het VU, geen lef om iets anders te doen. Zwak, zwakker, zwakst.
nou, als je dat interview leest dan ontneemt je dat idd het lef. Zo wil je toch niet eindigen?ik_ben_wie_ik_ben schreef:Zo, die zit.... Fantastisch zoals je anderen afkraakt. Denk je nu echt dat er nog iemand is die jou serieus neemt ? Iemand van buiten dit forum ? Betwijfel het. Je hebt geen idee van wie Anna is, je kent haar niet. Je baseert alles op 1 interview en berichtjes op een forum.
Denk je nu echt nog dat iemand JOU serieus neemt Anna... na al die zelfmoord en onpassabele TS verhalen
van en over jou? Of is dat juist de bedoeling dat die allemaal te googlen zijn... wil je er soms zeker van zijn dat geen werkgever je ooit nog aanneemt? Lijkt er wel op als je met zulke zelfmoordverhalen gaat paraderen in de media?
zwak, zwakker, zwakst als vader en man?
MAMAAAAAAAAAA! E FELICITEERT ME HELEMAAL NIET MET ME HORMONEN! BOEOEOEOEHEOH! *SNIK* IK GA ZELFMOORD PLEGEN HOOR
p.s: anna, hou nou toch op met verontwaardigd replyen. je hebt jezelf nu meer dan voldoende voor schut gezet, vindt je niet?
Of scheld me de huid vol, zodat je een ban hebt, voor je eigen bestwil lieve Anna!
Begin toch wat meer over zuigen enzo, dat is zo origineel! Zodat je een ban krijgt voor alleTWEE je accounts.
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
pfff zit al een paar dagen hier mee te lezen en zo te zien is het Trollen ook weer eens begonnen onee nu vergis ik me het is nooit weggeweest hier..Lees vanaf nu gewoon weer verder mee het is echt net een soap hier als je alles zo doorleest met wat men hier kan schrijven over een ander..Afkraken en zeiken over anderen kan men hier als de beste erg jammer dat het zover had moeten komen met een forum als dit een aantal jaren geleden was het nog enigzins leuk om hier te komen maar nu wordt het toch echt wel minder hier..
Groetjes Prescilla
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Jaaa.. die periode heb ik ook nog gekend, was zelfs de hoofdreden waarom ik mij destijds heb aangemeld.Prescilla schreef:pfff zit al een paar dagen hier mee te lezen en zo te zien is het Trollen ook weer eens begonnen onee nu vergis ik me het is nooit weggeweest hier..Lees vanaf nu gewoon weer verder mee het is echt net een soap hier als je alles zo doorleest met wat men hier kan schrijven over een ander..Afkraken en zeiken over anderen kan men hier als de beste erg jammer dat het zover had moeten komen met een forum als dit een aantal jaren geleden was het nog enigzins leuk om hier te komen maar nu wordt het toch echt wel minder hier..
Maar sinds de komst van een aantal Trollen die het allemaal zoveel beter weten en beweren dat zij de enige echte Transseksuele vrouwen zijn, terwijl ik dan lees dat ze door het VU werden afgewezen (wellicht terecht omdat toch met het teveel aan testosterone te maken heeft) lopen ze dan bovendien nog iedereen af te zeiken en te kleineren.
Als je dan een group opricht waarbij je jezelf durft te tonen zoals, wie en wat je bent komen ze daarop simpelweg reply-en dat je er niet uitziet.
Toon ons uw ware gezicht vooralleer je een ander de grond inboort, of durven ze dit niet omdat ze de kritiek niet aankunnen?
Ach, laat de zotten in vreugde leven en wens heb nog een lang (on)gelukkig leven toe.
Fijn weekend,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
nee JIJ bent diegene die trolt en iedereen loopt af te zeiken en blijft doordrammen over iets waarin je toch geen gelijk kan halen.natashya schreef:het is anna die troltPrescilla schreef:pfff zit al een paar dagen hier mee te lezen en zo te zien is het Trollen ook weer eens begonnen
onder een andere naam maar blijven zeiken en zeuren
en commentaar leveren
haalt je het bloed onder de nagels vandaan
dat gedram en gezeur
net een oude man
Als je dan toch, zoals jezelf steeds opnieuw beweerd, zoveel kennis hebt op het gebied van mensen, transseksuelen, opbouwen van websites, contacten onderhouden, letterkunde, etc. etc. heb je "ergens" toch één ding gemist meid.
Ik laat jou er naar raden, wellicht kom je hier nooit meer terug éénmaal je erachter bent gekomen.
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
- Forumwatch
- de baas van de dag
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
oh, da was nu toch ook nergens voor nodig... net nu ze lekker op dreef kwam...
maar anyway, heb mij daarin niet te moeien en nu kunnen we als volwassenen verdergaan met het onderwerp, help mij is effe, wat was dat ook alweer?
Liefs,
Kirsten
maar anyway, heb mij daarin niet te moeien en nu kunnen we als volwassenen verdergaan met het onderwerp, help mij is effe, wat was dat ook alweer?
Liefs,
Kirsten
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Meid, je bent vergeten te zeggen, dat ik op dit moment echt fel rode haren heb (kijk hier), roder dan een brandweerauto, ze geven al bijna licht in het donker.....de zelfde blikken oogst Steph dus ook, en echt nie vanwege gendertwijfels.....of Maik, of Katja, de twee Katrins, Marisa en Schnien.....het schuilt enkel in ons apart uiterlijk hoor.....en ja, laat ze maar kieken, zien ze toch nie vaak, hahaha......Coco schreef:Terwijl Mara met de camera bezig was, keek ik veel om me heen. En dan zie je de blikken. De blikken van verbazing. De blikken die zich afvragen: waar kijk ik nou eigenlijk naar? Sommigen verrekten bijna hun nek of struikelden over een stoeprandje. Pas dan realiseer je je dat we met zijn allen nog een lange weg te gaan hebben. En Mara? Die trekt zich er geen barst van aan en doet lekker haar eigen ding. Die is gelukkig met wie ze is en met haar leventje.
Dat is realiteit.
groetjes uit Italia op weg weer naar het meest zuidelijke punt ervan....
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
O ik vind dat rode nog meevallen of het ligt aan de foto's dat zou ook kunnen..En mensen kijken toch altijd wel naar een ander en hebben altijd wel wat op te merken zo zijn mensen nu eenmaal doe je niets aan..Mara schreef:
Meid, je bent vergeten te zeggen, dat ik op dit moment echt fel rode haren heb (kijk hier), roder dan een brandweerauto, ze geven al bijna licht in het donker.....de zelfde blikken oogst Steph dus ook, en echt nie vanwege gendertwijfels.....of Maik, of Katja, de twee Katrins, Marisa en Schnien.....het schuilt enkel in ons apart uiterlijk hoor.....en ja, laat ze maar kieken, zien ze toch nie vaak, hahaha......
groetjes uit Italia op weg weer naar het meest zuidelijke punt ervan....
Mara
En inderdaad laat ze maar kijken en willen ze je niet zien kijken ze gewoon de andere kant maar uit..
Groetjes Prescilla
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou Prescilla, er zijn sommigen, die het nie kunnen openen.....weet nie waar het aan ligt.....ik kan het openen en zelf uit een rijdene truck.....
Maarja, jij kunt me nou tenminste eigenlijk prima bijstaan en vertellen wat mun lover van me vind....
groetjes Mara
Maarja, jij kunt me nou tenminste eigenlijk prima bijstaan en vertellen wat mun lover van me vind....
groetjes Mara
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik kon het eerst ook niet openen kreeg de melding dat het bestand beschadigt was en heb het gewoon opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel gewoon..Mara schreef:Nou Prescilla, er zijn sommigen, die het nie kunnen openen.....weet nie waar het aan ligt.....ik kan het openen en zelf uit een rijdene truck.....
groetjes Mara
En inderdaad hij kent mij ook van internet dan alleen maar hij heeft wel gezegd dat je een lieve meid bent en dat je er goed uitziet..Maar ja je weet het zelf ook meid en wat een ander ervan vind boeiend als je maar gelukkig bent..En ik ga niet een verhaal ophangen met wat iemand van een persoon vind ik weet wat hij geschreven heeft en weet ook dat hij eerlijk is en twijfel dan ook zeker niet over zijn uitspraken over dat je er goed uit ziet en dat je aardig bent.
Ik heb nu ook sinds een paar maanden weer een relatie en dat gaat ook super goed..Hij heeft een dochter van 7 die weet ook dat ik vroeger man ben geweest en vind ze helemaal niet erg..Zo zei ze van ja maakt niet uit toch zo heb je mannen die op mannen vallen, vrouwen die op vrouwen vallen, vrouwen die man willen worden en mannen die vrouw willen worden..Daar zit je dan met je mond vol tanden want dat verwacht je niet van een kind van 7 jaar maar ze is ook heel erg open opgevoed..
Ik ben gelukkig en tevreden met hoe ik eruit zie en denk dat dat het belangerijkste is wat telt..En ja de een ziet het wel aan me en de ander weer niet maakt mij niet uit wat ze van me vinden ik ben wie ik ben en durf mezelf te zijn kan je van sommige anderen niet zeggen..
Groetjes Prescilla
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Prescilla, hij is een scheet....zoals jij al weet, ik heb hem bijna twee jaar geleden in Milano leren kennen en sindsdien heeft zich meer en meer iets ontwikkelt waarmee ik echt blij mee ben....we hebben echt un jaar nodig gehad om elkaar te leren kennen....hij heeft nooit ook maar iets geforceerd, maar het was van begin al duidelijk, dat we ooit iets krijgen....het is leuk zo af en toe opgeborgen te voelen in de armen van een man met klasse en dat heeft hij....hahahaha, en gelukkig zijn we nie stapelgek op mekaar.....zoals het nu is, vinden we het allebei genoeg.....ieder heeft zijn vrijheid te doen of laten wat die wil....
....en ja, eerlijk is'ie....soms te eerlijk, hahahaha....ik moet eigenlijk soms nie weten, wat hij zo allemaal uitspookt....
En ja, leuk te horen, dat jij weer in vaste handen bent.....en leuk, hoe zijn dochter er tegenaan kijkt....ik gun het je van harte....eigenlijk gun ik het iedereen, diegene te vinden waar je de nodige kriebels van krijgt....dan namelijk maakt het ook allemaal nie meer uit of jij nou perfekt bent of niet....belangrijk is zoals je al zelf zegt, dat je tevreden in je vel voelt en dat iemand van je houdt....dan namelijk heb je toch al alles bereikt, wat je gelukkig maakt....en wat een paar idioten zeggen boeit toch eigenlijk niet, zijn vast altijd mensen met eigen problemen, die ze geen plaats kunnen geven en het maar op zogezegt *zwakken* projecteren!
Dus....
fijn weekend
Mara
....en ja, eerlijk is'ie....soms te eerlijk, hahahaha....ik moet eigenlijk soms nie weten, wat hij zo allemaal uitspookt....
En ja, leuk te horen, dat jij weer in vaste handen bent.....en leuk, hoe zijn dochter er tegenaan kijkt....ik gun het je van harte....eigenlijk gun ik het iedereen, diegene te vinden waar je de nodige kriebels van krijgt....dan namelijk maakt het ook allemaal nie meer uit of jij nou perfekt bent of niet....belangrijk is zoals je al zelf zegt, dat je tevreden in je vel voelt en dat iemand van je houdt....dan namelijk heb je toch al alles bereikt, wat je gelukkig maakt....en wat een paar idioten zeggen boeit toch eigenlijk niet, zijn vast altijd mensen met eigen problemen, die ze geen plaats kunnen geven en het maar op zogezegt *zwakken* projecteren!
Dus....
fijn weekend
Mara