ja ik ken hem best wel al een tijdje via mijn websites zoals je weet volgde hij me al een tijdje..En ben ook blij voor jullie dat jullie elkaar ook gevonden hebben..Ja ik ga nu bijna alweer een half jaar met me ventje en ook net als wat jij hebt niks forceren en ja ik mag in me handen knijpen met zijn dochtertje want het had ook anders kunnen gaan natuurlijk en dat ze helemaal niets van me moest hebben..Maar gelijk vanaf de eerste minuut zat ze gelijk al bij me en vraagt ook steeds naar mij als ze bij haar vader is..Mara schreef:Prescilla, hij is een scheet....zoals jij al weet, ik heb hem bijna twee jaar geleden in Milano leren kennen en sindsdien heeft zich meer en meer iets ontwikkelt waarmee ik echt blij mee ben....we hebben echt un jaar nodig gehad om elkaar te leren kennen....hij heeft nooit ook maar iets geforceerd, maar het was van begin al duidelijk, dat we ooit iets krijgen....het is leuk zo af en toe opgeborgen te voelen in de armen van een man met klasse en dat heeft hij....hahahaha, en gelukkig zijn we nie stapelgek op mekaar.....zoals het nu is, vinden we het allebei genoeg.....ieder heeft zijn vrijheid te doen of laten wat die wil....
....en ja, eerlijk is'ie....soms te eerlijk, hahahaha....ik moet eigenlijk soms nie weten, wat hij zo allemaal uitspookt....
En ja, leuk te horen, dat jij weer in vaste handen bent.....en leuk, hoe zijn dochter er tegenaan kijkt....ik gun het je van harte....eigenlijk gun ik het iedereen, diegene te vinden waar je de nodige kriebels van krijgt....dan namelijk maakt het ook allemaal nie meer uit of jij nou perfekt bent of niet....belangrijk is zoals je al zelf zegt, dat je tevreden in je vel voelt en dat iemand van je houdt....dan namelijk heb je toch al alles bereikt, wat je gelukkig maakt....en wat een paar idioten zeggen boeit toch eigenlijk niet, zijn vast altijd mensen met eigen problemen, die ze geen plaats kunnen geven en het maar op zogezegt *zwakken* projecteren!
Dus....
fijn weekend
Mara
Het grappige is dat we elkaar ook al kenden van vroeger alleen hadden we elkaar 9 jaar niet meer gezien we zijn samen opgegroeid..En hij moest er best wel om lachen en zei dus ook zo had ik een goede vriend en die vriend is nu ineens mijn vriendin en als je het zo bekijkt is het opzich best wel vreemd maar ook weer leuk..Maar ik ben wel erg blij met hem en hij ook met mij..
Jij ook een fijn weekend meid en have fun in Italie