Mijn zaak naar de k..., T-zijn een reden voor mildere eis?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
manou_ge
daar ben ik weer

Mijn zaak naar de k..., T-zijn een reden voor mildere eis?

Bericht door manou_ge »

Hoihoi,

Het gaat even helemaal niet lekker met mij.
Ben in 2005 met bedrijfje begonnen (alleen). 2008 de boel uitgebreid met een hutje en een jongen in dienst.
Echter meteen malaise wat economie betreft en net in deze tijd, nu meer dan een jaar geleden, achter mijn ts-gevoelens gekomen.
Het is een drama en ben de weg aardig kwijt geraakt. Kan me niet meer concentreren, problemen om mensen te helpen met financieel debakel tot gevolg. Zit nu zelfs even aan de slaapmedicatie om de nacht wat beter door te komen.

Zoals het er nu naar uit ziet zal een faillissement helaas onvermijdelijk zijn.

Ik heb gevochten tot de laatste snik om het in leven te houden maar het lukt gewoon niet. Ik kan me niet meer opofferen om een ieder te helpen, laat staan mijzelf op dit moment.
Ik weet heel goed wat ik wil met mijzelf en de toekomst. Helaas is het nu met de zaak zover gekomen...tis niet anders.

Wat ik mij wel nu af vraag, zijn er dames hier die hiermee ervaring hebben? Kan het zo zijn dat als het allemaal officieel 'bestempeld' is in Groningen (06-05-2010 eerste psych gesprek) dat dit een reden kan zijn om uiteindelijk een mildere eis vanuit de schuldenaren te horen? Kan het wellicht kwijt worden gescholden?

Weet wel dat dit zeer zeker niet een reden is om er van af te komen. Niemand kiest hier voor, dat zou te belachelijk voor woorden zijn.

Ik hoor graag van jullie,
Groetjes Manou.

PS: ondanks deze donkere tijden, vanavond samen met moeders haar kast uitgemest. Hier een paar leuke kleertjes uit kunnen bemachtigen :)
Zijn wie je bent valt niet mee.
natasja
ff weer wat posten

Bericht door natasja »

Hallo Manou,

Ik denk helaas voor je dat schuldeisers echt niet gaan kijken hoe het met je geestelijke gesteldheid is hoor.
Wellicht zou je nog een afbetalings regeling met hun kunnen treffen, maar over het algemeen zijn ze redelijk rechtlijnig. Maar als jij niet KAN investeren (inzet) in je eigen bedrijf, dan is het denk ik beter om er nu mee te stoppen, al heb ik geen idee hoe hoog je schulden zijn natuurlijk.

Sterkte en laat je goed begeleiden, want ook op dit gebied zijn er professionals die jou kunnen ondersteunen.
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
manou_ge
daar ben ik weer

Bericht door manou_ge »

natasja schreef:Hallo Manou,

Ik denk helaas voor je dat schuldeisers echt niet gaan kijken hoe het met je geestelijke gesteldheid is hoor.
Wellicht zou je nog een afbetalings regeling met hun kunnen treffen, maar over het algemeen zijn ze redelijk rechtlijnig. Maar als jij niet KAN investeren (inzet) in je eigen bedrijf, dan is het denk ik beter om er nu mee te stoppen, al heb ik geen idee hoe hoog je schulden zijn natuurlijk.

Sterkte en laat je goed begeleiden, want ook op dit gebied zijn er professionals die jou kunnen ondersteunen.
Dank voor je bericht. Denk het ook wel dat het zo zal zijn. Heb ondertussen gelukkig wel hulp. KZal zo veel als ik kan doen om een ieder te helpen en al helemaal ikzelf.
Ik probeer zo vaak als kan wel vooruit te kijken en zie mijzelf dan als mooie vrouw.. dat sterkt me.
Zijn wie je bent valt niet mee.
Plaats reactie