Waarom reageert Travestie.org niet op initiatieven?
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
@Frederique, het animo een paar jaar geleden om ons te versterken was gering. Desalniettemin hadden wij een lijst met mensen die wij wilde gaan benaderen, en/of hadden benaderd. Ik weet niet meer waarom er nooit wat was gebeurd, want het was rond de tijd dat ik wegens familieomstandigheden tijdelijk mijn bemoeinissen met de site sterk verminderde.
@Angela, het overdragen van de stok moet wel in overleg met de andere twee gebeuren, en dat is nu wegens omstandigheden bij de andere twee erg moeizaam.
Wat ook alles moeilijk maakt, is het e-mail verkeer. Toen ik alle e-mail aan "info@travestie.org" ontving, had ik de zwaarste e-mailfilters opgezet die beschikbaar waren, plus allerlei regels in Outlook ingevoerd, en toch had ik dagelijks 1000 spamberichten in mijn inbox, terwijl berichten die geen spam waren regelmatig in de junkmail folder terechtkwam of automatisch werd verwijderd. Pamela ontvangt het nu, en ik vermoed dat het probleem nog erger is, want mij eigen e-mailadres bij travestie.org is ook onbruikbaar geworden door het aantal spamberichtjes. Vandaar dat alles via PB moet gebeuren.
Groetjes,
Lisa
@Angela, het overdragen van de stok moet wel in overleg met de andere twee gebeuren, en dat is nu wegens omstandigheden bij de andere twee erg moeizaam.
Wat ook alles moeilijk maakt, is het e-mail verkeer. Toen ik alle e-mail aan "info@travestie.org" ontving, had ik de zwaarste e-mailfilters opgezet die beschikbaar waren, plus allerlei regels in Outlook ingevoerd, en toch had ik dagelijks 1000 spamberichten in mijn inbox, terwijl berichten die geen spam waren regelmatig in de junkmail folder terechtkwam of automatisch werd verwijderd. Pamela ontvangt het nu, en ik vermoed dat het probleem nog erger is, want mij eigen e-mailadres bij travestie.org is ook onbruikbaar geworden door het aantal spamberichtjes. Vandaar dat alles via PB moet gebeuren.
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
-
- Eredivisie
Dan verbaast het me ook niets de response zo slecht is, want ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om de serieuze mails daar tussen uit te vissen.
Een eerste stap lijkt me dan om dat spam probleem aan te passen. Je kan in principe b.v. alle mail door Gmail laten afhandelen (tot 50 accounts is het gratis). Je blijft dan wel je eigen domein houden, dus voor de buitenwereld verandert er niets. De spamfilters van Gmail zijn erg goed, dus misschien dat dit het probleem helpt op te lossen?
groeten,
Joandelynn
Een eerste stap lijkt me dan om dat spam probleem aan te passen. Je kan in principe b.v. alle mail door Gmail laten afhandelen (tot 50 accounts is het gratis). Je blijft dan wel je eigen domein houden, dus voor de buitenwereld verandert er niets. De spamfilters van Gmail zijn erg goed, dus misschien dat dit het probleem helpt op te lossen?
groeten,
Joandelynn
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Ik ga hier ook even (kort) op reageren.
Zoals Lisa al schetste hebben wij alle 3 een moeilijke tijd achter de rug cq zitten we middenin.
Wat wil ik hier NIET mee aangeven.......dat wij het dus goed doen / gedaan hebben.
Ondanks dat er in deze draad (ook) niet snel gereageerd is, wil absoluut niet zeggen dat hier niets mee gedaan is.
Achter de schermen zijn wij al driftig in overleg (zo goed en zo kwaad als dit gaat (zie ook bijv. de uitleg van Lisa vwb mails)) om dit op te pakken.
Geloof het of niet, maar de laatste maanden zijn er over en weer mails gegaan naar elkaar die (zoals Lisa al aangaf) ofwel niet aankwamen / in een spammap (tussen velen) verdwenen ofwel niet op gereageerd werd door de anderen.
Ook ik heb me daaraan schuldig gemaakt (door allerlei omstandigheden).
We probeerden ondanks alles toch de zaak te laten draaien (denk aan de site bijhouden, al kon dit beter; het feest organiseren en zo nog wat zaken) maar soms wel met het gevoel van 'ben ik de enige die nog wat doet'.
Ik kan me goed voorstellen dat dat gevoel bij Pamela en Lisa ook wel geweest is.
Wat ik al zei...we zijn er mee bezig, maar verwacht nu a.u.b. niet dat alles 'volgende week' is opgelost.
Geef ons daar a.u.b. de tijd voor.......ook wij willen Travestie.Org niet zien verdwijnen.
Daarvoor hebben we er teveel tijd en geld ingestoken (en willen we daarmee (in principe) doorgaan), waarmee ik wil aangeven dat wij wel degelijk hart hebben voor Travestie.org, al kon de uitvoering (om dat te laten zien) beter
Zoals Lisa al schetste hebben wij alle 3 een moeilijke tijd achter de rug cq zitten we middenin.
Wat wil ik hier NIET mee aangeven.......dat wij het dus goed doen / gedaan hebben.
Ondanks dat er in deze draad (ook) niet snel gereageerd is, wil absoluut niet zeggen dat hier niets mee gedaan is.
Achter de schermen zijn wij al driftig in overleg (zo goed en zo kwaad als dit gaat (zie ook bijv. de uitleg van Lisa vwb mails)) om dit op te pakken.
Geloof het of niet, maar de laatste maanden zijn er over en weer mails gegaan naar elkaar die (zoals Lisa al aangaf) ofwel niet aankwamen / in een spammap (tussen velen) verdwenen ofwel niet op gereageerd werd door de anderen.
Ook ik heb me daaraan schuldig gemaakt (door allerlei omstandigheden).
We probeerden ondanks alles toch de zaak te laten draaien (denk aan de site bijhouden, al kon dit beter; het feest organiseren en zo nog wat zaken) maar soms wel met het gevoel van 'ben ik de enige die nog wat doet'.
Ik kan me goed voorstellen dat dat gevoel bij Pamela en Lisa ook wel geweest is.
Wat ik al zei...we zijn er mee bezig, maar verwacht nu a.u.b. niet dat alles 'volgende week' is opgelost.
Geef ons daar a.u.b. de tijd voor.......ook wij willen Travestie.Org niet zien verdwijnen.
Daarvoor hebben we er teveel tijd en geld ingestoken (en willen we daarmee (in principe) doorgaan), waarmee ik wil aangeven dat wij wel degelijk hart hebben voor Travestie.org, al kon de uitvoering (om dat te laten zien) beter
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Dank je wel voor dit verhelderende antwoord, Johnn. Je eerlijkheid maakt het er niet makkelijker op om hier een bruikbare reactie op te geven.
Ik geloof in jouw/jullie goede bedoelingen, maar die hebben al geruime tijd te lijden onder invloeden van uiteenlopende aard. Misschien moeten jullie drie worden bevorderd (of jezelf bevorderen) tot een Raad van Toezicht. Je houdt de touwtjes in handen, maar stelt een uitvoerend projectleider aan om de zaak weer op de rit te krijgen.
Madeleine heeft een glashelder aanbod gedaan en ik ben ervan overtuigd dat zij dat ook kan waarmaken. Waar gewenst zal ik haar graag terzijde staan en zo zullen er ongetwijfeld meer zijn.
Is dat een bruikbaar idee?
Ik geloof in jouw/jullie goede bedoelingen, maar die hebben al geruime tijd te lijden onder invloeden van uiteenlopende aard. Misschien moeten jullie drie worden bevorderd (of jezelf bevorderen) tot een Raad van Toezicht. Je houdt de touwtjes in handen, maar stelt een uitvoerend projectleider aan om de zaak weer op de rit te krijgen.
Madeleine heeft een glashelder aanbod gedaan en ik ben ervan overtuigd dat zij dat ook kan waarmaken. Waar gewenst zal ik haar graag terzijde staan en zo zullen er ongetwijfeld meer zijn.
Is dat een bruikbaar idee?
Erger u niet. Verwonder u slechts.
- johnn
- Contacteer:
(bewust maar één regel gequoted, maar dat is zonder afbreuk te willen doen aan de rest van het bericht).EvaVanA schreef:Is dat een bruikbaar idee?
Elk idee wat aangedragen wordt is in principe bruikbaar.
Ik nodig dan ook ieder uit om ideeen hier te spuien (maar dan wel graag echte ideeen en/of feedback...... kritiek (al dan niet gefundeeerd) hebben we al zat gehad en werkt ook niet motiverend).
We lezen mee en zullen dit alles meenemen in onze afwegingen.
Men zal begrijpen dat ik hier geen ja of nee op ideeen zal gaan geven.
Dat is iets waar we met z'n 3en over eens moeten worden (inclusief alle plussen en minnen die er mogelijk aan een idee kleven).
Zowel Lisa als ik hebben hier gereageerd en een paar tipjes van diverse sluiers opgelicht.
Geen idee of Pamela hier ook nog gaat reageren, maar haar verhaal is in grove lijnen niet veel afwijkend van dat van Lisa en mij.
Om dus even een managementkreet te slaken "het heeft onze aandacht" en "we nemen het mee"
Dit niet om 'er vanaf te zijn' maar we doen ons best om op zo'n kort mogelijk termijn proberen de zaak weer goed op de rails te krijgen (dit wel tegen de achtergrond die door Lisa en mij geschetst is)......dus - eerlijk gezegd- die 'temijn' kan ik dan ook nog niet invullen.
Groetjes,
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Toch moet me weer iets van het hart, sorry!
Het is duidelijk dat er een soort stuwmeer aan nieuwe aanmeldingen van forumleden is ontstaan. Ik ken er enkele van. Dat zo'n stuwmeer niet zomaar weg te werken valt kan ik me ook iets bij voorstellen. Maar zo nu en dan druppelt er toch iemand door.
Laat dat nu iets eerder deze maand iemand zijn geweest die uitsluitend met commerciële bedoelingen aan het forum wil deelnemen! Als liberaal mens gun ik iedereen een winstgevend webshopje of iets dergelijks, maar niet-commerciële initiatieven zoals T-Style en T-Amersfoort komen er niet meer door.
Het zal wel niet te vermijden zijn onder de huidige omstandigheden, maar het doet wel een beetje pijn.
Het is duidelijk dat er een soort stuwmeer aan nieuwe aanmeldingen van forumleden is ontstaan. Ik ken er enkele van. Dat zo'n stuwmeer niet zomaar weg te werken valt kan ik me ook iets bij voorstellen. Maar zo nu en dan druppelt er toch iemand door.
Laat dat nu iets eerder deze maand iemand zijn geweest die uitsluitend met commerciële bedoelingen aan het forum wil deelnemen! Als liberaal mens gun ik iedereen een winstgevend webshopje of iets dergelijks, maar niet-commerciële initiatieven zoals T-Style en T-Amersfoort komen er niet meer door.
Het zal wel niet te vermijden zijn onder de huidige omstandigheden, maar het doet wel een beetje pijn.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb net gekeken, en van de laatste 125 meldingen, zijn allen behalve 7 toegelaten. De 7 niet toegelaten zijn van de laatste 2 weken en zijn (voorlopig) niet toegelaten omdat zij iets 'verdachts' hebben (wat, ga ik er niet op in), en wij wachten op meer informatie. Ik heb een paar weken geleden voor het laatst de lijst bekeken en mensen toegelaten. Ik weet niet wat Johnn of Pamela doen, maar als ik de ledenlijst bewerk en mensen toelaat, stuur ik geen e-mails om hun te laten weten dat ze zijn toegelaten. Ik weet dat het niet erg vriendelijk is, maar het kost mij teveel tijd, en ik begin er niet aan; degenen die echt willen schrijven (en jullie weten dat dat weinig zijn), komen toch een keer kijken.EvaVanA schreef:Toch moet me weer iets van het hart, sorry!
Het kan best dat jouw kennis wel inmiddels toegelaten is, maar dat niet weet. En als dat niet een geval is, en jouw kennis meer dan 2 weken geleden zich heeft aangemeld, stuur mij een PB'tje en ik zoek het uit.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Nou, Angela, proficiat!
Je hebt – naar ik aanneem na een intensieve en succesvolle lobby – je aankondiging op de voorpagina gekregen. Andere (commerciële) initiatieven zijn daar ook in geslaagd.
Wij niet.
Elisabeth en ik gaan donderdag 16 december naar een gezellige gelegenheid die door de juiste mensen wel wordt gevonden en waar geen kledingadvies geldt.
Er is geen entreegeld. Bezoek(st)ers hoeven geen bewijs te leveren dat ze een koppel vormen of groen licht hebben.
groetjes
Eva
Je hebt – naar ik aanneem na een intensieve en succesvolle lobby – je aankondiging op de voorpagina gekregen. Andere (commerciële) initiatieven zijn daar ook in geslaagd.
Wij niet.
Elisabeth en ik gaan donderdag 16 december naar een gezellige gelegenheid die door de juiste mensen wel wordt gevonden en waar geen kledingadvies geldt.
Er is geen entreegeld. Bezoek(st)ers hoeven geen bewijs te leveren dat ze een koppel vormen of groen licht hebben.
groetjes
Eva
Zet er dan ook bij waar je heen gaat, daar kunnen meer mensen wat aan hebben.EvaVanA schreef:Voor alle duidelijkheid
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- johnn
- Contacteer:
Even voor mijn beeldvorming....hoe bedoel je deze???EvaVanA schreef:Nou, Angela, proficiat!
Wij niet.
ben heel eerlijk, mij ontgaat de essentie hierin even.
EvaVanA schreef:Elisabeth en ik gaan donderdag 16 december naar een gezellige gelegenheid die door de juiste mensen wel wordt gevonden
Blij te horen dat jullie ook een uitgaansgelegenheid hebben waar jullie met plezier naar toe gaan.
Natuurlijk vinden wij het leuk om zoveel mogelijk mensen een leuke avond te bezorgen, maar is uiteraard voor niemand verplicht.
Vinden mensen zelf iets waar zij zich prima bij voelen......perfect, en is dat dan op 'onze' avond.....jammer voor ons dan, maar no hard feelings naar die mensen toe.
Belangrijkste is dat men een leuke avond heeft waar men het naar de zin heeft.
Ik ben me ervan bewust dat dit als een 'sneer' gelezen kan worden (en door sommigen ook als zodanig uitgelegd zal worden), maar ik meen echt en oprecht letterlijk wat ik schrijf.
Kleding advies?????EvaVanA schreef:waar geen kledingadvies geldt.
Het enige 'kledingadvies' (bindend) wat wij geven is dat men beneden gekleed is.
Dit opdat mensen die niet voor (zeg maar even) het bloot komen (of daar niet mee geconfronteerd wensen te worden) daar ook niet (ongewild) mee te maken krijgen.
Wat wij dit jaar wel vragen (en meer is het ook niet dan dat....staat ook in het artikel zo) is bruidskleding.
Niet verplicht, geen dresscode in die zin....maar alleen maar een idee.
EvaVanA schreef:Er is geen entreegeld. Bezoek(st)ers hoeven geen bewijs te leveren dat ze een koppel vormen of groen licht hebben.
dat er geen entreegeld geheven wordt is mooi, maar de kosten zullen ook daar ergens van betaald moeten worden.
Ik denk (verbeter mij als ik het fout heb) dan dat er voor andere dingen (drinken, eten....) afgerekend zal moeten worden. (bij ons is het 1 keer je portomonee trekken (entree) en die heb je verder niet meer nodig.......
Wat aan het eind van de avond goedkoper zal blijken te zijn durf ik geen uitspraak over te doen....hangt ook voor een deel van de mensen zelf af in zo'n geval.
het 'bewijzen dat men koppel is en/of 'groen licht' ......daar is al uitgebreid over uitgelegd waarom.
Kun je het mee eens zijn of niet....en wat het ook is, ieder heeft daarin gelijk.
Ik wens jullie de 16e ook een heel fijne avond en veel plezier.EvaVanA schreef:groetjes
Eva
Groetjes,
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Misschien handig om het begin van dit draadje te lezen. Op mijn herhaalde verzoek voor een aankondiging op de voorpagina werd in het geheel niet gereageerd en dat hoeft wat ons betreft nu ook niet meer. We hebben middels publiciteit op andere platforms een aantal leuke mensen bijeen gekregen.johnn schreef:Even voor mijn beeldvorming....hoe bedoel je deze???EvaVanA schreef:Nou, Angela, proficiat!
Wij niet.
- johnn
- Contacteer:
Ok EvaVanA.....helder wat mij aangaat (dank je wel).EvaVanA schreef:Misschien handig om het begin van dit draadje te lezen. Op mijn herhaalde verzoek voor een aankondiging op de voorpagina werd in het geheel niet gereageerd en dat hoeft wat ons betreft nu ook niet meer. We hebben middels publiciteit op andere platforms een aantal leuke mensen bijeen gekregen.johnn schreef:Even voor mijn beeldvorming....hoe bedoel je deze???EvaVanA schreef:Nou, Angela, proficiat!
Wij niet.
Ik kan. wil en zal dit ook niet gaan 'goedpraten'(zelfs geen poging daartoe)
Wel een tip voor dergelijke zaken (al dan niet met een regelmatig karakter)....laat het mij weten zodat ik zoiets in de uitagenda kan opnemen.
Misschien iets voor de toekomst.
Voor de zaken zoals genoemd in het begin van deze draad......van mijn kant (op persoonlijke titel) een welgemeend 'sorry'........misser van onze kant.
Groetjes,