Kerstvrouwtje

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
denise_leasen
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 01, 2006 15:57

Kerstvrouwtje

Bericht door denise_leasen »

Ik vind het super gezellig om naar kerstmarkten te gaan, de sfeer, de verlichting, de borreltjes, enz.... gewoon heerlijk.
Regelmatig zie je mooie kerstvrouwtjes en ik overweeg om mezelf ook als kerstvrouwtje te kleden.
Heeft iemand ervaring om gekleed als kerstvrouwtje 's avonds op deze kerstmarkten aanwezig te zijn ?
Of is dit beneden de stand van een deftige tv ? :D
Gebruikersavatar
Mandy CD
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo nov 14, 2010 13:26
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mandy CD »

Grappig, maar ieder jaar tijdens de kerst periode denk ik precies hetzelfde.Ik wil heel graag een keer een kerst jurk voor mezelf kopen. Ik vind ook de kerstvrouwtjes erg leuk om te zien.
Ik draag elke dag een panty.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Toen wij een paar jaar geleden een kerstfeest hadden bij de Fun4Two, heb ik geprobeerd om zo'n sexy kerstvrouwjurkje te huren. Echter waren ze niet beschikbaar in iets groter dan maat 38 of een heel klein maat 40. Helaas ben ik maat 42 in een jurk (ik pas wel in een rokje van maat 40, maar een jurk moet erg ruim zijn wil ik in maat 40 passen). De jurken in 42 en groter waren allesbehalve mooi in mijn maat. Ik wens je veel succes.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb het ooit mogen dragen op een personeelskerstfeest

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
denise_leasen
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 01, 2006 15:57

Kerstvrouwtje

Bericht door denise_leasen »

Lisa met een S schreef:Echter waren ze niet beschikbaar in iets groter dan maat 38 of een heel klein maat 40. Helaas ben ik maat 42 in een jurk
Lisa
Maatje 42 was al niet eenvoudig te vinden ? Oeps... wat zal dat dan voor maat 48 zijn ?
Gebruikersavatar
Elise
ff weer wat posten
Berichten: 46
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 22:30
Locatie: Emmeloord

Bericht door Elise »

Leuk idee, zelf ben ik (nog) niet zover om zoiets te doen :oops:
Op internet zijn wel een aantal adressen waar je wat kunt krijgen. (tot maat 46 heb ik gevonden)
http://www.kerstkostuums.nl/web/kerstvrouw-kostuum.html
http://www.feestbeest.nl/carnavalskledi ... dames.html
Er zijn er meer en die kun je vinden via google "feestkleding kerstvrouw"

Misschien hebben jullie hier wat aan?
Groetjes
Elise
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Lisa met een S schreef:Toen wij een paar jaar geleden een kerstfeest hadden bij de Fun4Two, heb ik geprobeerd om zo'n sexy kerstvrouwjurkje te huren. Echter waren ze niet beschikbaar in iets groter dan maat 38 of een heel klein maat 40. Helaas ben ik maat 42 in een jurk (ik pas wel in een rokje van maat 40, maar een jurk moet erg ruim zijn wil ik in maat 40 passen). De jurken in 42 en groter waren allesbehalve mooi in mijn maat. Ik wens je veel succes.

Lisa
Dag Lisa,

Bij Bon prix hebben ze leuke kerstjurkjes t/m mt 50:
http://www.bonprixsecure.com/nl/bundle.htm?st=15196906

groeten,
Anastasia
Gebruikersavatar
denise_leasen
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 01, 2006 15:57

Kerstvrouwtje

Bericht door denise_leasen »

Als 't kriebelt moet je jeuken. Ik was al enkele jaren aan het overwegen of ik mezelf ook zo'n kerstkleedje zou aanschaffen. Jaloersheid is geen mooie eigenschap, maar ik vond het steeds prachtig als ik een kerstvrouwtje zag en ik moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje jaloers was.
Dus..... heb ik me 's middags mooi opgetut en ben ik als vrouw gekleed een mooi kerstkleedje gaan kopen.
De dames in de winkel waren heel behulpzaam en na enkele modelletjes te hebben gepast, heb ik ook maar meteen beslist om het kleedje aan te houden en de proef op de som te nemen.
Zoals met héél véél kleine stapjes in ons gewenningsproces was dit zeker één waarvan ik nadien moet toegeven dat ik dit véééééél eerder had moeten doen.
Ik heb er dan ook meer dan 100% van genoten en een geluk dat ik dit nu heb beslist, zo kan ik nog van alle kerstmarkten genieten.[/img]π
TravSylvie
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: di jan 31, 2006 17:32

Bericht door TravSylvie »

Afgelopen zondag vond er in Aalst een kerstmarkt voor honden plaats. Heel geslaagd, zeker gezien de verwelkoming gebeurde door een heel knap travje in een kerstpakje.

Moest iemand weten wie dit meisje was... Ik had de moed niet haar aan te spreken en haar email-adres te vragen :oops:
Gebruikersavatar
denise_leasen
ff weer wat posten
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 01, 2006 15:57

Bericht door denise_leasen »

TravSylvie schreef:Ik had de moed niet haar aan te spreken en haar email-adres te vragen :oops:
Alleeeeeeeeee Sylvieeeeeeeeeeeee, had je een dipje ? :wink:

Ik weet het, Kerstvrouwtjes hebben iets magisch......

Ik heb onlangs knal rode schoentjes gekocht en was er zo trots op dat ik mijn schoentjes ging showen aan mijn echtgenote.
Omdat ik sliploos was, tilde ik mijn kerstkleedje op en gaf aan dat er een bepaald ding ook naar mijn mooie nieuwe rode schoentjes keek, waarop mijn vrouw aangaf dat ze liever had gehad dat ik een rode pruik had gekocht........ :o
kate
ff weer wat posten
Berichten: 59
Lid geworden op: vr feb 22, 2008 16:26

Bericht door kate »

denise_leasen schreef:...
Omdat ik sliploos was, tilde ik mijn kerstkleedje op en gaf aan dat er een bepaald ding ook naar mijn mooie nieuwe rode schoentjes keek, waarop mijn vrouw aangaf dat ze liever had gehad dat ik een rode pruik had gekocht........ :o
:lol:
estherv
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: wo sep 15, 2010 14:50

kleding

Bericht door estherv »

Je kunt ook passende kleding zoeken en rood kleuren en dan een wit bontje erop maken :D dat heet oppimpen naar eigen smaak.

Hoe pak je dat aan?

1. Kijk wat er in je kast ligt wat je saai vind en wat wel een oppimp beurt kan gebruiken;

2. Bedenk een ontwerp (je kunt werken met emblemen, strijkemblemen, kralen, pailetjes, ...)

3. Ga eens rondneuzen voor materialen bij één euro winkels, de Xenos, stoffen en garnituren winkels;

4. En pimpen maar!
estherv
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: wo sep 15, 2010 14:50

kijk eens wat ik vond kerstjurken

Bericht door estherv »

:o
Plaats reactie