Regelmatig zie je mooie kerstvrouwtjes en ik overweeg om mezelf ook als kerstvrouwtje te kleden.
Heeft iemand ervaring om gekleed als kerstvrouwtje 's avonds op deze kerstmarkten aanwezig te zijn ?
Of is dit beneden de stand van een deftige tv ?
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: Moderators
Maatje 42 was al niet eenvoudig te vinden ? Oeps... wat zal dat dan voor maat 48 zijn ?Lisa met een S schreef:Echter waren ze niet beschikbaar in iets groter dan maat 38 of een heel klein maat 40. Helaas ben ik maat 42 in een jurk
Lisa
Dag Lisa,Lisa met een S schreef:Toen wij een paar jaar geleden een kerstfeest hadden bij de Fun4Two, heb ik geprobeerd om zo'n sexy kerstvrouwjurkje te huren. Echter waren ze niet beschikbaar in iets groter dan maat 38 of een heel klein maat 40. Helaas ben ik maat 42 in een jurk (ik pas wel in een rokje van maat 40, maar een jurk moet erg ruim zijn wil ik in maat 40 passen). De jurken in 42 en groter waren allesbehalve mooi in mijn maat. Ik wens je veel succes.
Lisa
Alleeeeeeeeee Sylvieeeeeeeeeeeee, had je een dipje ?TravSylvie schreef:Ik had de moed niet haar aan te spreken en haar email-adres te vragen