Kranten bericht.

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

anastasia schreef:trouwens Mara! Leuk joh van je nieuwe liefde! Dat lijkt me dubbel genieten voor je omdat je er zo'n lange weg voor hebt afgelegd hier te komen.

groetjes
Anastasia
Ja hoor Anastasia, dankjewel....en ja, ik ben helemaal in de wolken nu al sinds die drie weken.....elke dag staat mun emailaccount bomvol mails van haar....we hebben de stoutste plannen en in september gaan we kris kras door Italië met een camper....ik weet sowieso de weg hier in dit mooie land.....uitkomen doen we dan op de mount Etna op Sicilië....

....zij is net zo gek dan ik en ook niet echt het meisjes-meisje....hahahaha, we gaan dan heel romantisch naar gloeiende lava kijken op die berg, we verheugen ons allebei al op....en een andere reis naar het Noordkaap is ook al in de planning....een droom, die we allebei onafhankelijk van elkaar al hadden.....

she is soooo cute...het leuke is, dat ze voor me nooit met het thema trans in contact was maar eigenlijk best vooroordeelloos is...ik was eerlijk van begin aan en de twee ontmoetingen die we tot nu toe hadden, liepen fantastisch....

groetjes uit Sansepolcro

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Kimkimkimkim
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: do dec 16, 2010 11:14

Bericht door Kimkimkimkim »

WAT?!! lees jij de Telegraaf?
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Kmaak me meer zorgen om t feit dat de Telegraaf een krant genoemd wordt...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Enige positieve van dit rondschrijven is dat er wel aandacht aan gegeven wordt :-)
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Yep ...ik lees de telegraaf:-)
Kimkimkimkim
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: do dec 16, 2010 11:14

Bericht door Kimkimkimkim »

Kudos voor AMber!
Minkudos voor Elsa :-)
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Wat is daar trouwens mis mee?IK lees ook het NRC en de Volkskrant.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

http://www.youtube.com/watch?v=Tlbamho-2ks 8) :wink: :P

Maar even serieus...de Telegraaf is allang geen krant meer. Het is meer een opiniewekkend, schreeuwend om aandacht roddelblad dat 6 keer per week wordt uitgegeven. Bij nader inzien is t eigenlijk niet vreemd dat een grote schreeuwer als Geertje of meneer Johan zoveel podium krijgt in de Telegraaf...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

De Telegraaf schrijft: "Transseksueel uit huis gepest"

Maken wij ons daar druk over?

Nee. :cry:

Waar maken wij ons wel druk over?

Dat Elsa de Telegraaf leest. :oops:

Klasse, dames. :evil:

Lisa
If all else fails, buy new shoes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Wij zijn geheel maatschappij anno 2011 verantwoord bezig.... begrijp dat dan...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Jou begrijpen? Nooit!
Zelfs als ik het zou willen zou het onmogelijk zijn... :P

Maar Lisa heeft voor mijn gevoel wel gelijk: de inhoud zou best meer aandacht mogen krijgen dan de praat er om heen...

Wegpesten is overigens nooit goed. Ik kan ik me wel vinden in de reactie om eerst aangifte te doen bij de politie en dan verder te kijken. Op teletekst stond vandaag dat discriminatie van homo's zwaarder bestraft zou worden. Laten we hopen dat dit binnenkort ook voor T*'s geldt...
Ik vind de reacties onder het artikel ook weer lekker begripvol. Mensen die zeggen dat die operaties niet in de basisverzekering moeten, 't zou me verbazen als ze ooit een transseksueel in real life ontmoet hebben...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Kimkimkimkim
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: do dec 16, 2010 11:14

Bericht door Kimkimkimkim »

Wat ik denk is dat je niet zo de media op moet zoeken. Midia zijn altijd sensatiebelust en zorgt niet voor een positiever effect. Tenzij je gewoon graag van aandacht houdt. Ik zag dat het de tweede keer was dat deze vrouw dat deed. En ik vond het verhaal van de sportschoolhouder eigenlijk wel een goede uitleg. Maar natuurlijk keur ik het ontvangen van een steen voor de voorruit niet goed.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Frederique_ schreef: Laten we hopen dat dit binnenkort ook voor T*'s geldt...
Alle vormen

De maatregel is volgens het ministerie voor de aanpak van alle vormen van discriminatie, dus ook die van homo's en lesbiennes. "Het betreft hier een generieke regel. Alle vormen van discriminatie moeten worden aangepakt", zegt minister Van Bijsterveldt van Emancipatie.
Kimkimkimkim
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: do dec 16, 2010 11:14

Bericht door Kimkimkimkim »

anastasia schreef:
Frederique_ schreef: Laten we hopen dat dit binnenkort ook voor T*'s geldt...
Alle vormen

De maatregel is volgens het ministerie voor de aanpak van alle vormen van discriminatie, dus ook die van homo's en lesbiennes. "Het betreft hier een generieke regel. Alle vormen van discriminatie moeten worden aangepakt", zegt minister Van Bijsterveldt van Emancipatie.
Ook sensatiezucht van de m media dus ook weer om er een kop 'homodiscriminatie' boven te zetten
Plaats reactie