Ja hoor Anastasia, dankjewel....en ja, ik ben helemaal in de wolken nu al sinds die drie weken.....elke dag staat mun emailaccount bomvol mails van haar....we hebben de stoutste plannen en in september gaan we kris kras door Italië met een camper....ik weet sowieso de weg hier in dit mooie land.....uitkomen doen we dan op de mount Etna op Sicilië....anastasia schreef:trouwens Mara! Leuk joh van je nieuwe liefde! Dat lijkt me dubbel genieten voor je omdat je er zo'n lange weg voor hebt afgelegd hier te komen.
groetjes
Anastasia
....zij is net zo gek dan ik en ook niet echt het meisjes-meisje....hahahaha, we gaan dan heel romantisch naar gloeiende lava kijken op die berg, we verheugen ons allebei al op....en een andere reis naar het Noordkaap is ook al in de planning....een droom, die we allebei onafhankelijk van elkaar al hadden.....
she is soooo cute...het leuke is, dat ze voor me nooit met het thema trans in contact was maar eigenlijk best vooroordeelloos is...ik was eerlijk van begin aan en de twee ontmoetingen die we tot nu toe hadden, liepen fantastisch....
groetjes uit Sansepolcro
Mara