Laten we voorop stellen dat ik het niet prettig vind dat ik deze implantaten heb. Maar ze zitten er al tien jaar in zonder problemen (gelukkig) en uiteindelijk gaan ze er uit. Maar of dat nu volgende week is of over drie maanden daar maak ik me niet druk om.
En de dingen die je schrijft heb ik ook gelezen. Ik heb sterk het gevoel dat het voor mij vergoed of betaald gaat worden. Ik ben voorgelicht door het genderteam waarbij mijn implantaten als erg veilig bestempeld zijn. Extra stevige enveloppe, extra gezuiverde siliconen die zodanig bewerkt was dat het bij lekkage niet zou gaan zwerven door het lichaam. Er zou zich hooguit een uitstulping vormen met daaromheen een vernieuwd kapsel. Ze zouden rond de 25 jaar meegaan daardoor.
Ze zijn bij mij geplaatst tijdens mijn behandeling voor gediagnostiseerde transsexualiteit en ik was niet bij machte het zelf te bekostigen. Ik had geen keus in implantaten afgezien van het formaat.
Ik ben voorgelogen en zit nu met een ondeugdelijke implantaten. Iemand gaat daar voor opdraaien. Geloof mij maar
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
En ik denk dat het genderteam eieren voor haar geld gaat kiezen want ze kunnen zich de slechte publiciteit niet veroorloven. Althans dat hoop ik allemaal.
Ik heb het gevoel dat ik een zaak heb maar ik kijk wel wat er woensdag gebeurt. Ik heb dan een terugbelafspraak met de chirurg.
Oh ja. Daarbovenop heb ik nog een litteken correctie gehad omdat ik heel slechte littekens maak op dat vlak. Wie gaat dat vergoeden als ik het weer opnieuw nodig heb?
Anyways het is spannend. Ik hou jullie op de hoogte.