Dat is heel erg mannelijk gedrag
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Feit! We zijn geen vrouw. Hoe weet je hoe het voelt om iets te zijn wat je niet bent. Ik voel me een mens met een aangepaste jas omdat hij niet paste. Niets met man of vrouw te maken.
Moderator: Moderators
Dat is heel helder, nuchter en realistich.Joanne schreef:
Feit! We zijn geen vrouw. Hoe weet je hoe het voelt om iets te zijn wat je niet bent. Ik voel me een mens met een aangepaste jas omdat hij niet paste. Niets met man of vrouw te maken.
Hoi Joanne,Joanne schreef:Marinth wat je zegt klinkt heel verstandig. En ik geloof dat er ook een nieuwe generatie transen aan het opstaan is. De Valentijn generatie noem ik het maar even. De generatie waarbij de noodzaak verdwenen is je zo onzichtbaar mogelijk in dat andere onnatuurlijke hokje te proppen om geaccepteerd te worden. Kelly heeft daar haar steentje natuurlijk aan bijgedragen maar Valentijn vind ik een mooier voorbeeld.
Good luck...
Dat lijkt de sleutel tot succes Coco....met een beetje Scheissegal-Mentaliteit kun je dus een best gelukkige mens worden....Coco schreef:Dus gewoon lekker doorgaan, meiden. Je ding doen, gelukkig zijn en het leven nemen zoals het komt. Dan loopt het allemaal wel los.
Ja, mooi en helder....ik begrijp je Marinth....je blijft uiteindelijk sowieso een wezen met twee kanten....een mannelijke en een vrouwelijke....zoals iedereen op deze planeet.....marinth schreef:Gek genoeg helpt me dat wel eens...
Lekker verwarrend he?
Maar ben wel gewoon een vrouw hoor... maar wat koop je ervoor