pipa schreef:
Nou, dan ben je een blind paard. Haar neusrug is van recht naar 'uitgeholde' 'skischans' gegaan compleet met te grote neusgaten.
Thaise chirurgen zijn gewoon niet goed met Westerse neuzen, dat is toch al lang bekend?
Jij werd toch opgezadeld met een uitgezakte columella waar je zo over klaagde? Zoiets veroorzaakt ook duidelijk zichtbare neusgaten trouwens. Heb je daar al een hersteloperatie aan gehad?
Als er iemand is die een nosejob in Thailand AF zou moeten raden dan ben jij het wel.....oh nee, dat heb je wel es gedaan hier in je postjes over je mislukte nosejob.
Is allemaal te lezen in je postjes uit het verleden. Ook dat je je lippen met aquamid wil laten vergroten bv.
Getuigt niet van slimheid want aquamid (en overige vulmiddelen) staan bekend als 'tikkende tijdbommen' wanneer eenmaal ingespoten namelijk. En dat is allemaal weer gewoon te googelen.
Mijn natuurlijke neus krijg jij niet te zien hoor en nee, gelukkig hoeft er aan mijn neus niets gedaan te worden
Nou haar neus liep eerst iets naar beneden en is nu recht. Hij is nog steeds niet onnatuurlijk klein. Dus ik denk dat jij maar even met een meetlat naast die foto moet gaan: zul je zien wie hier het blinde paard is.
En aquamid heb ik 1x in mijn onderlip laten spuiten maar het is gaan migreren naar de zijkant maar dat zie je totaal niet.
Ik heb lang gewacht en heb nu Permalip in de planning staan. Dat zijn siliconen implantaten die niet kunnen lekken of migreren en ze kunnen zo verwijderd worden als je ontevreden bent.
En ik denk dat je niet goed leest, ben idd ontevreden geweest over mijn neus. Maar die is door een Belgische arts verpest door de setback te ver naar achter te doen waardoor de columnella is gaan hangen. Dit heeft een Thaise arts (niet dr. Chet.) gecorrigeerd en nu ben ik tevreden.
Ik ik hoef die neus van je al niet eens meer te zien, ik weet nu al genoeg...