post op mv libido

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Mara schreef:Pipa, die engelse meid op de site van dr Chettawut is juist een heel goed bvb over de kunst van hem en als ik jou postings in deze forum truglees, dan kom ik niet omheen je als een gefrustreerd iemand te zien....

....het spijt me, maar dit is nou juist de conclusie ik ik daaruit trek...

Er zijn dus massaal meiden blij met zijn werk en krijgen ook juist het bijhorende feedback vanuit hun omgeving, waaronder Jaimee en ik.....en ik snap echt niet waarom je zijn werk zo negatief gaat zien.....

Mara
Nou, vraag het Jaimee zelf dan, of kijk hier in de archieven over hoe ze klaagt over haar mislukte nosejob met doorgezakte columella.

Het is en blijf een kwestie van smaak. Met zo'n nepneus zou ik niet door het leven kunnen gaan hoor.
Een skischansneus is een typisch Thais nosejobproduct wat ALLANG niet meer door westerse chirurgen wordt toegepast.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik ben trouwens echt wel super tevreden met mijn thaise skischansneus en last van massaal ingezogen insecten bij inademen, door dit stuk thaise ambacht, heb ik ook nie.....ook mag je mijn mening erover als een realiteitsstornis betitelen.....maar het is juist jou mening die hier niet telt Pipa, want je ranselt maar af en over jezelf en je ervaringen met diverse operateurs horen we helaas niks......ik vraag me daarbij namelijk echt af, wat je hier zoekt....

....er zijn hier al eerder personen geweest als jij.....maarja, misschien ben je helemaal nie zo nieuw hier en mogelijk al eerder op dit forum geweest en laat je een ding zeggen, door voortdurend negatief over andere te zijn, word je zelf heel lelijk hoor....lelijk van binnenuit en dan vind ik nou juist 100 keer zo erg als een misschien misvormde neus.....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Mara schreef:Ik ben trouwens echt wel super tevreden met mijn thaise skischansneus en last van massaal ingezogen insecten bij inademen, door dit stuk thaise ambacht, heb ik ook nie.....ook mag je mijn mening erover als een realiteitsstornis betitelen.....maar het is juist jou mening die hier niet telt Pipa, want je ranselt maar af en over jezelf en je ervaringen met diverse operateurs horen we helaas niks......ik vraag me daarbij namelijk echt af, wat je hier zoekt....

....er zijn hier al eerder personen geweest als jij.....maarja, misschien ben je helemaal nie zo nieuw hier en mogelijk al eerder op dit forum geweest en laat je een ding zeggen, door voortdurend negatief over andere te zijn, word je zelf heel lelijk hoor....lelijk van binnenuit en dan vind ik nou juist 100 keer zo erg als een misschien misvormde neus.....

Mara
Dat zeg ik toch? Het is een kwestie van smaak. De een loopt vrijwillig voor schut met een thaise skischans neus op een enorm groot hoofd boven op een lichaam van 2 bij 2, een ander zou dat niet willen.

Juist een plastich chirurg zou moeten inzien dat een skischansneus belachelijk staat op een groot hoofd boven op een enorm lichaam.

Dat een ander daarvoor NIET kiest en het esthetisch inzichtelijker aanpakt is toch haar zaak?
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

kijk, mij staat mun neusje wel....en ja, dat nog ook op 2 bij 2 meter.....en dat zeg ik nie alleen hoor.....

maar iets anders.....

.....zeg, heb je eigenlijk een relatie Pipa, ben jezelf wel eens met iemand naar bed geweest...en verder gevraagd, heb je eigenlijk vrienden.... :roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Mara schreef:kijk, mij staat mun neusje wel....en ja, dat nog ook op 2 bij 2 meter.....en dat zeg ik nie alleen hoor.....

maar iets anders.....

.....zeg, heb je eigenlijk een relatie Pipa, ben jezelf wel eens met iemand naar bed geweest...en verder gevraagd, heb je eigenlijk vrienden.... :roll:

Mara
Huh? Wat heeft het feit dat ik een relatie heb te maken met jouw skischansneus op een groot hoofd bovenop een lichaam van 2 bij 2?

En jouw vrienden hebben of geen smaak of praten je naar de mond als je neus mooi vinden...


Wat versta jij onder met iemand naar bed zijn geweest eigenlijk?
Een 'romantisch' verhaal over 'seks op een strand in Italië' dat achteraf een verkrachting bleek te zijn?

Nee, dat is mij gelukkig nooit overkomen op zoek naar 'positieve feedback'.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Tis zo jammer dat mensen vanuit hun afgunst en jaloezie zo op andere mensen moeten afgeven om zich beter te kunnen voelen....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

AM_ber_79 schreef:Tis zo jammer dat mensen vanuit hun afgunst en jaloezie zo op andere mensen moeten afgeven om zich beter te kunnen voelen....
Jaloezie en afgunst? Op misplaatste plastic neuzen waarvan 1 met een doorgezakte columella (dat tussenschotje tussen de neusgaten?)

Godbewaar me zeg...zou zo ik niet willen eindigen. 'Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht'.

Ik hoop alleen dat transen met een FFS wens hun esthetische gevoel laten spreken bij de juiste chirurg....om te voorkomen dat ze met een soort 'nieuwe kleren van de keizer' eindigen.

Overigens lijken de 'goedgelukte' skischansneuzen op de 'cookiecutter' neuzen van dr Oosterhout.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Tis wel leuk, hoe jij Patricia vanuit achter je pc de wereld gaat zien....jij bent zeker nog jaloers ook, dat ik een lekker wipje op een erg mooie strand van sicilië had....jij zit zeker achter je geraniums en droomt ervan....of wacht, tis ja eigenlijk een verkrachting geweest volgs jou....maarja, ik ben er wel bijgeweest en jij lekker niet....jij kletst maar uit je nek....

.....ik raad je aan, zoek aub hulp.....anders vreet je zelfhaat je van binnenuit op....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

pipa schreef:
Nou, vraag het Jaimee zelf dan, of kijk hier in de archieven over hoe ze klaagt over haar mislukte nosejob met doorgezakte columella.

Het is en blijf een kwestie van smaak. Met zo'n nepneus zou ik niet door het leven kunnen gaan hoor.
Een skischansneus is een typisch Thais nosejobproduct wat ALLANG niet meer door westerse chirurgen wordt toegepast.
Mijn neus is NIET door dr Chettawut gedaan. :roll: Eerste keer door een Nederlandse arts, tweede keer door een Belgische arts en een Thaise arts (niet dr Chet) heeft de puinzooi mogen opruimen en nu ben ik tevreden.

Had beter in 1x voor Dr. Chet kunnen gaan.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

marinth schreef:Eerlijk gezegd komt Jamie op mij over als gefrustreerd....

Een medetrans zo lopen afzeiken en omschrijven als n man met n pruik, en zichzelf ophemelen vanwege haar ffs....daar druipt seksuele frustratie en misschien zelfs jaloezie vanaf...
Ik hemel mezelf totaal niet op. Dat is iets wat jij er van maakt. Ik vind mezelf alleen redelijk passabel.

En ik vind iemand met een pruik niet echt passabel. (En daarbij heeft ze ook een vrij mannelijk gelaat VIND IK...) Maar ze is verder vast nog veel vrouwelijker dan ik want ik ben best een tomboy.
Maar dat diegene beweert met duizenden mannen seks heeft gehad zonder dat die mannen dat wisten, betwijfel ik. En daarbij vind ik het ook nogal beschamend dat iemand zoiets doet, maar dat terzijde...
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Nou, dan ben je een blind paard. Haar neusrug is van recht naar 'uitgeholde' 'skischans' gegaan compleet met te grote neusgaten.
Thaise chirurgen zijn gewoon niet goed met Westerse neuzen, dat is toch al lang bekend?
Jij werd toch opgezadeld met een uitgezakte columella waar je zo over klaagde? Zoiets veroorzaakt ook duidelijk zichtbare neusgaten trouwens. Heb je daar al een hersteloperatie aan gehad?

Als er iemand is die een nosejob in Thailand AF zou moeten raden dan ben jij het wel.....oh nee, dat heb je wel es gedaan hier in je postjes over je mislukte nosejob.
Is allemaal te lezen in je postjes uit het verleden. Ook dat je je lippen met aquamid wil laten vergroten bv.
Getuigt niet van slimheid want aquamid (en overige vulmiddelen) staan bekend als 'tikkende tijdbommen' wanneer eenmaal ingespoten namelijk. En dat is allemaal weer gewoon te googelen.

Mijn natuurlijke neus krijg jij niet te zien hoor en nee, gelukkig hoeft er aan mijn neus niets gedaan te worden :-)
Nou haar neus liep eerst iets naar beneden en is nu recht. Hij is nog steeds niet onnatuurlijk klein. Dus ik denk dat jij maar even met een meetlat naast die foto moet gaan: zul je zien wie hier het blinde paard is.
:roll:

En aquamid heb ik 1x in mijn onderlip laten spuiten maar het is gaan migreren naar de zijkant maar dat zie je totaal niet.

Ik heb lang gewacht en heb nu Permalip in de planning staan. Dat zijn siliconen implantaten die niet kunnen lekken of migreren en ze kunnen zo verwijderd worden als je ontevreden bent.

En ik denk dat je niet goed leest, ben idd ontevreden geweest over mijn neus. Maar die is door een Belgische arts verpest door de setback te ver naar achter te doen waardoor de columnella is gaan hangen. Dit heeft een Thaise arts (niet dr. Chet.) gecorrigeerd en nu ben ik tevreden.

Ik ik hoef die neus van je al niet eens meer te zien, ik weet nu al genoeg... :lol:
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
marinth schreef:Eerlijk gezegd komt Jamie op mij over als gefrustreerd....

Een medetrans zo lopen afzeiken en omschrijven als n man met n pruik, en zichzelf ophemelen vanwege haar ffs....daar druipt seksuele frustratie en misschien zelfs jaloezie vanaf...
Ik hemel mezelf totaal niet op. Dat is iets wat jij er van maakt. Ik vind mezelf alleen redelijk passabel.

En ik vind iemand met een pruik niet echt passabel. (En daarbij heeft ze ook een vrij mannelijk gelaat VIND IK...) Maar ze is verder vast nog veel vrouwelijker dan ik want ik ben best een tomboy.
Maar dat diegene beweert met duizenden mannen seks heeft gehad zonder dat die mannen dat wisten, betwijfel ik. En daarbij vind ik het ook nogal beschamend dat iemand zoiets doet, maar dat terzijde...
<Tis zo jammer dat mensen vanuit hun afgunst en jaloezie zo op andere mensen moeten afgeven om zich beter te kunnen voelen....>

Pure jaloezie hoe jij tekeer gaat tegen haar zeg. Zij heeft regelmatig seks, jij niet.
Om wat voor reden dan ook.
Ze klinkt wel een stuk minder gefrustreerd dan jij en zeker op seksueel vlak en misschien is ze wel zo verstandig geweest om zich NIET te laten FFS'en, gezien de veelal plastic resultaten.
En als ze zoveel mannen in industriele resultaten verwerkt dan geniet ze er blijkbaar van.

Merkwaardig hoe frigide en zuur sommige post op transen kunnen worden zeg.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: Nou, dan ben je een blind paard. Haar neusrug is van recht naar 'uitgeholde' 'skischans' gegaan compleet met te grote neusgaten.
Thaise chirurgen zijn gewoon niet goed met Westerse neuzen, dat is toch al lang bekend?
Jij werd toch opgezadeld met een uitgezakte columella waar je zo over klaagde? Zoiets veroorzaakt ook duidelijk zichtbare neusgaten trouwens. Heb je daar al een hersteloperatie aan gehad?

Als er iemand is die een nosejob in Thailand AF zou moeten raden dan ben jij het wel.....oh nee, dat heb je wel es gedaan hier in je postjes over je mislukte nosejob.
Is allemaal te lezen in je postjes uit het verleden. Ook dat je je lippen met aquamid wil laten vergroten bv.
Getuigt niet van slimheid want aquamid (en overige vulmiddelen) staan bekend als 'tikkende tijdbommen' wanneer eenmaal ingespoten namelijk. En dat is allemaal weer gewoon te googelen.

Mijn natuurlijke neus krijg jij niet te zien hoor en nee, gelukkig hoeft er aan mijn neus niets gedaan te worden :-)
Nou haar neus liep eerst iets naar beneden en is nu recht. Hij is nog steeds niet onnatuurlijk klein. Dus ik denk dat jij maar even met een meetlat naast die foto moet gaan: zul je zien wie hier het blinde paard is.
:roll:

En aquamid heb ik 1x in mijn onderlip laten spuiten maar het is gaan migreren naar de zijkant maar dat zie je totaal niet.

Ik heb lang gewacht en heb nu Permalip in de planning staan. Dat zijn siliconen implantaten die niet kunnen lekken of migreren en ze kunnen zo verwijderd worden als je ontevreden bent.

En ik denk dat je niet goed leest, ben idd ontevreden geweest over mijn neus. Maar die is door een Belgische arts verpest door de setback te ver naar achter te doen waardoor de columnella is gaan hangen. Dit heeft een Thaise arts (niet dr. Chet.) gecorrigeerd en nu ben ik tevreden.

Ik ik hoef die neus van je al niet eens meer te zien, ik weet nu al genoeg... :lol:
Hoe dom kun je zijn? Voor je iets dergelijks laat inspuiten informeer je je toch gewoon via het net?
Rampverhalen over gemigreerde en op termijn ontstekingen veroorzakende Aquamid te over.
En dan nu aan de permalip.....andere transen afkraken vanwege non FFS en een pruik maar zélf BLIJVEN verbouwen tot je er totaal belachelijk uitziet, compleet met worstjeslippen?

Ik denk dat een onpassabel transengezicht met daarboven een pruik nog altijd te prefereren is boven een belachelijk verbouwd plastic gezicht.

Het eerste is dan nog tenminsten natuurlijk ogend het 2e permanent afzichtelijk.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Ik zie dat het weer trollenspeelkwartiertje is :-?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Pure jaloezie hoe jij tekeer gaat tegen haar zeg. Zij heeft regelmatig seks, jij niet.
Om wat voor reden dan ook.
Ze klinkt wel een stuk minder gefrustreerd dan jij en zeker op seksueel vlak en misschien is ze wel zo verstandig geweest om zich NIET te laten FFS'en, gezien de veelal plastic resultaten.
En als ze zoveel mannen in industriele resultaten verwerkt dan geniet ze er blijkbaar van.

Merkwaardig hoe frigide en zuur sommige post op transen kunnen worden zeg.
Tegen haar tekeer gaat?? :-?

Ze zegt dat ze met duizenden mannen seks heeft zonder dat die mannen doorhebben dat zij een transseksuele vrouw is. Ik trek dat in twijfel.

En ik vind persoonlijk niet dat transseksuelen die een FFS hebben laten doen, een plastic resultaat krijgen. Overmatig gebruik van fillers vind ik dat resultaat wel geven. (Maar dat vind ik, iedereen moet doen waar hij of zij blij van wordt...) Net zoals transen die geen FFS wensen: prima toch? Maar alleen die praatjes over duizenden mannen die niet wisten dat je trans bent vind ik nogal storend.
Gesloten