post op mv libido

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Nadia schreef:
Jaimee schreef:I
Nee joh, Pipa is gewoon Mila, woonachtig in Amsterdam, joodse achtergrond, die ook haar gezicht heeft laten FFS-en en nu zgn. schijnheilig praat over andere transe die een FFS laten doen, werkt in de zorg en ze heeft ook gewoon haar piemel nog. Ze vertoont vaker agressieg gedrag jegens post-op vrouwen. Waarschijnlijk komt dat wel door de testo die in "haar" lichaam circuleert. Tenslotte heeft ze nog haar piemel nog :D
Oh zij!!!!!!!! Hahahaha, als ik dat geweten had, had ik never gereageerd.

Die is ook heel bitter over transen die een srs hebben laten doen. Die heeft het alleen maar over instorten van de vaginawand en alle narigheid.

Ken heel veel cliënten van de arts die mijn vagina heeft gedaan en geen 1 heeft problemen.

En zelfs dan: ik zou eerder een vagina willen waarvan de wand is ingestort dan een penis, maar dat is persoonlijk....
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jaimee schreef:http://i40.tinypic.com/2rmmavk.jpg

Zo nog even een foto van mijn neus zoals die nu is. Dan weet ik ook weer waar ik sta. :lol:

Een tomboy die een cookie-cutter neus heeft en er daarbij uitziet als een gestoorde, moordzuchtige zuster....

Bedankt hè, voor de boost aan zelf-esteem!! <3
Nou, ik weet nie waar je het over hebt, als je over je schouders en handen begint....ik zie er echt niks mannelijks meer hoor....

....en tomboy....nee, echt nie....dat ben ik eerder....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Jaimee schreef: Die is ook heel bitter over transen die een srs hebben laten doen...
ehm
Jaimee schreef:Ik ken veel post-op transen maar ik ken er geen 1 die een heteroseksuele relatie hebben. De meesten hebben ook geen seks.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

marinth schreef:
Jaimee schreef: Die is ook heel bitter over transen die een srs hebben laten doen...
ehm
Jaimee schreef:Ik ken veel post-op transen maar ik ken er geen 1 die een heteroseksuele relatie hebben. De meesten hebben ook geen seks.
Tjah, zo spreken mensen zichzelf tegen om toch vooral maar hun gelijk te halen he?
Sneu.
Maarrrrrrrrrrrrr....beter een ingestorte neus dan ingestorte vaginawanden ;-)
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

marinth schreef:
Jaimee schreef: Die is ook heel bitter over transen die een srs hebben laten doen...
ehm
Jaimee schreef:Ik ken veel post-op transen maar ik ken er geen 1 die een heteroseksuele relatie hebben. De meesten hebben ook geen seks.
Dat is niet bitter zijn. Dat is wat ik weet. En ik zie dat ook niet als iets negatiefs. Dat maken jullie ervan.

Kelly van der Veer heeft btw wel een relatie. :-)
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

marinth schreef:Waar ik wel slecht tegen kan, zijn transen die zichzelf MEER vrouw voelen/vinden, vanwege een geslachtsoperatie of een vrouwelijker uiterlijk maar ook transen die denken dat ze totaal passabel zijn terwijl mensen het gewoon zien.
Marinth, het maakt zoveel nie uit als die persoon in kwestie als zich zelf wel passabel is en haar plaats in de maatschappij weet te veroveren....

....denk daar maar es over na.....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

pipa schreef:
Tjah, zo spreken mensen zichzelf tegen om toch vooral maar hun gelijk te halen he?
Sneu.
Maarrrrrrrrrrrrr....beter een ingestorte neus dan ingestorte vaginawanden ;-)
Ik spreek mezelf niet tegen. En ik heb geen ingestorte neus en mijn vagina is bijna 17 centimeter diep.
En best fijn ook dat in mijn paspoort V/F staat. Want ik vond het ook best belangrijk dat ik voor de wet ook vrouw ben. (Nogmaals, is persoonlijk...)
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Maar wel jammer dat ik niet zo perfect ben als Mila. Maar haar schattige neusje die ze van moeder natuur heeft gehad. En ze heeft alleen maar haar voorhoofd hoeven laten doen: wat een geluk!!!

Maar helaas heeft ze wel de mannelijke puberteit doorgemaakt. :(

Weetje wat het is Mila, het kan ALTIJD beter. Jij hebt geluk gehad met bepaalde dingen in je leven (je stem, je bouw en je lengte) en zo hebben anderen die ook. Maar zelfs bij iemand die niet eens de puberteit heeft doorgemaakt kan het beter. Ik heb het bijvoorbeeld over Valentijn. Maar wat niet weg neemt dat zij een PRACHTIGE vrouw is. Die gewoon de Elle style-award heeft gewonnen! Nou ik doe het haar niet na en ik denk jij ook niet.

Maar weetje, ga lekker door met persoonlijk de aanval openen naar mensen hier op het forum: ik hoop dat je er erg gelukkig van wordt.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:Maar wel jammer dat ik niet zo perfect ben als Mila. Maar haar schattige neusje die ze van moeder natuur heeft gehad. En ze heeft alleen maar haar voorhoofd hoeven laten doen: wat een geluk!!!

Maar helaas heeft ze wel de mannelijke puberteit doorgemaakt. :(

Weetje wat het is Mila, het kan ALTIJD beter. Jij hebt geluk gehad met bepaalde dingen in je leven (je stem, je bouw en je lengte) en zo hebben anderen die ook. Maar zelfs bij iemand die niet eens de puberteit heeft doorgemaakt kan het beter. Ik heb het bijvoorbeeld over Valentijn. Maar wat niet weg neemt dat zij een PRACHTIGE vrouw is. Die gewoon de Elle style-award heeft gewonnen! Nou ik doe het haar niet na en ik denk jij ook niet.

Maar weetje, ga lekker door met persoonlijk de aanval openen naar mensen hier op het forum: ik hoop dat je er erg gelukkig van wordt.
Waar heb je het over? Ik ben idd blij met mijn -hele gewone- neus. En weet je nou wat? Een neus is minder zeggend over een m of v gezicht dan je zou willen denken.

Ik zie mannelijke mannen met kleine neusjes, ik zie vrouwelijke vrouwen met grote, zelfs fikse neuzen.
En dat maakt een man niet minder mannelijk en een vrouw niet minder vrouwelijk.
Een neus is niet eens zo genderbepalend en al had ik een grote neus dan zou ik nog wel 10x nadenken voor ik met een plastic geval ga lopen want mijn gezicht uit proportie trekt.

Een te rigoureus verkleinde neus met een te lage neusbrug doet het 'omliggende' gezicht groter en groffer lijken. Jukbeenderen, kaken en kin dus.
En het doet een gezicht onnodig langer lijken.

Een veel te laag geplaatste neuswortel/radix doet niet alleen plastic popperig aan; je krijgt er tevens een heel vreemd soort gleuven naast en onder je ogen van.
Omdat de 'ombouw' 'weggenomen'/'verlaagd' is. Plus een vreemde deuk in de zijkanten vlak boven die radix/naast de ogen.

En ik voel me helemaal niet geroepen te concurreren met Valentijn. Ik gun haar succes van harte toe, maar daar over dromen? Waarom zou ik?
Omdat jij je daar blijkbaar wel toe geroepen voelt?


Valentijn is een prachtige verschijning en succesvol maar dat betekent nog niet dat ik haar zou willen zijn.

We zijn niet allemaal hetzelfde en gelukkig maar.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef: Dus ik zou me maar even inhouden als ik jou was.

En met face2face bedoel ik onder 4 ogen. Je doet nu erg stoer online maar ik ben erg benieuwd of je dat ook irl bent.
Mens toch....een paar maanden geleden stond ik letterlijk naast je in de Van Haren schoenenwinkel schoenen te passen.

Je maakte een onhandige, verlegen, schuchtere bijna ongelukkige indruk op me. Alsof je je schaamde in het algemeen en je was volstrekt in jezelf gekeerd ook.

Als ik jou was dan zou ik eerder in therapie gaan dan nog verder en meer aan mezelf te laten sleutelen.

Dat lost namelijk weinig op als je slecht in je vel zit.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Waar heb je het over? Ik ben idd blij met mijn -hele gewone- neus. En weet je nou wat? Een neus is minder zeggend over een m of v gezicht dan je zou willen denken.

Ik zie mannelijke mannen met kleine neusjes, ik zie vrouwelijke vrouwen met grote, zelfs fikse neuzen.
En dat maakt een man niet minder mannelijk en een vrouw niet minder vrouwelijk.
Een neus is niet eens zo genderbepalend en al had ik een grote neus dan zou ik nog wel 10x nadenken voor ik met een plastic geval ga lopen want mijn gezicht uit proportie trekt.

Een te rigoureus verkleinde neus met een te lage neusbrug doet het 'omliggende' gezicht groter en groffer lijken. Jukbeenderen, kaken en kin dus.
En het doet een gezicht onnodig langer lijken.

Een veel te laag geplaatste neuswortel/radix doet niet alleen plastic popperig aan; je krijgt er tevens een heel vreemd soort gleuven naast en onder je ogen van.
Omdat de 'ombouw' 'weggenomen'/'verlaagd' is. Plus een vreemde deuk in de zijkanten vlak boven die radix/naast de ogen.

En ik voel me helemaal niet geroepen te concurreren met Valentijn. Ik gun haar succes van harte toe, maar daar over dromen? Waarom zou ik?
Omdat jij je daar blijkbaar wel toe geroepen voelt?


Valentijn is een prachtige verschijning en succesvol maar dat betekent nog niet dat ik haar zou willen zijn.

We zijn niet allemaal hetzelfde en gelukkig maar.
Ik weet dat je erg blij bent met je neus. Ik ken iemand die jou heeft ontmoet en je neus zag er idd heel neutraal uit.

Maar mijn neus was zo knokig en mannelijk dat het bijna onvermijdelijk was om het te veranderen. Het gaat niet om grootte maar wel om vorm en hoeveelheid bot. En de rest van mijn gezicht is ook aangepast met de neuscorrectie. Dus het is nu weer in verhouding. Ik denk als ik wel mijn voorhoofd, kaak en kin had laten doen en niet mijn neus, dan had het er echt heel vreemd uitgezien...

En ik weet echt niet waar je hebt over hebt met die gleuven onder en naast de ogen... :-? Heb je daar een linkje van?? Ik zie ze niet bij mezelf in ieder geval.

Ik droom niet over het succes van Valentijn noch wil ik me met haar vergelijken. Wat ik bedoelde is: het kan altijd beter. Jij bent niet perfect en dat is geen enkele transseksuele vrouw.

Ik vind dat jij doet voorkomen dat je de wijsheid in pacht hebt en dat alles waar jij voor hebt gekozen het beste is.
(Zo komt het in ieder geval op mij over...)

Heel irritant. De manier waarop jij je transitie doet of gedaan hebt is niet DE manier. Het is EEN manier waar jij je blijkbaar gelukkig bij voelt.

Heb dan ook respect voor mensen die het anders doen.

Mèt srs, neuscorrecties, kin/ kaakcorrecties etc....
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: vergelijken. Wat ik bedoelde is: het kan altijd beter. Jij bent niet perfect en dat is geen enkele transseksuele vrouw.

Ik vind dat jij doet voorkomen dat je de wijsheid in pacht hebt en dat alles waar jij voor hebt gekozen het beste is.
(Zo komt het in ieder geval op mij over...)

Heel irritant. De manier waarop jij je transitie doet of gedaan hebt is niet DE manier. Het is EEN manier waar jij je blijkbaar gelukkig bij voelt.

Heb dan ook respect voor mensen die het anders doen.

Mèt srs, neuscorrecties, kin/ kaakcorrecties etc....
Waar zeg ik dat ik mezelf perfect vind dan? En waar zeg ik dat mijn keus de beste is?
FFS, SRS, moeten mensen allemaal voor zichzelf weten wat ze wel of juist niet doen.
Als ze hun huiswerk maar goed doen en hun esthitisch inzicht ook laten werken ook, met de juiste chirurg dan.

Ik heb 1 tevreden post op vriendin en die is 100% onpassabel, ze weet dat niemand haar als vrouw zal zien maar ze is wel gelukkig met zichzelf en de keuze die ze gemaakt heeft.
En daardoor stabiel. Good for her en dáár heb ik dus respect voor. En ook voor haar vriend trouwens.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Mens toch....een paar maanden geleden stond ik letterlijk naast je in de Van Haren schoenenwinkel schoenen te passen.

Je maakte een onhandige, verlegen, schuchtere bijna ongelukkige indruk op me. Alsof je je schaamde in het algemeen en je was volstrekt in jezelf gekeerd ook.

Als ik jou was dan zou ik eerder in therapie gaan dan nog verder en meer aan mezelf te laten sleutelen.

Dat lost namelijk weinig op als je slecht in je vel zit.
Wat een diagnose zeg van iemand die me even schoenen zag passen!!
En in mezelf gekeerd??? :lol: Moet je eens zeggen tegen mijn collega's, vrienden en familie. Die gaan je echt hard uitlachen.

Maar had me maar even aangesproken. Of spreek me nu maar aan als je me nog een keer tegen kom. Zul je merken hoe verlegen ik ben en in mezelf gekeerd.

Wel apart dat jij mij herkent. Ik heb jouw foto namelijk ook een keer gezien maar dat heeft totaal geen indruk gemaakt en ik heb jou dus ook absoluut niet herkend...
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: Mens toch....een paar maanden geleden stond ik letterlijk naast je in de Van Haren schoenenwinkel schoenen te passen.

Je maakte een onhandige, verlegen, schuchtere bijna ongelukkige indruk op me. Alsof je je schaamde in het algemeen en je was volstrekt in jezelf gekeerd ook.

Als ik jou was dan zou ik eerder in therapie gaan dan nog verder en meer aan mezelf te laten sleutelen.

Dat lost namelijk weinig op als je slecht in je vel zit.
Wat een diagnose zeg van iemand die me even schoenen zag passen!!
En in mezelf gekeerd??? :lol: Moet je eens zeggen tegen mijn collega's, vrienden en familie. Die gaan je echt hard uitlachen.

Maar had me maar even aangesproken. Of spreek me nu maar aan als je me nog een keer tegen kom. Zul je merken hoe verlegen ik ben en in mezelf gekeerd.

Wel apart dat jij mij herkent. Ik heb jouw foto namelijk ook een keer gezien maar dat heeft totaal geen indruk gemaakt en ik heb jou dus ook absoluut niet herkend...
Ja he he, natuurlijk herkende ik je. Je hebt vaker foto's gepost en een lange blonde vrouw met grote voeten (maat 44 zag ik op de schoenendoos die je pakte) en een obvious nosejob = 1+1= 2.

En waarom zou ik iemand aanspreken die zo in zichzelf gekeerd is? Dat zou me het gevoel geven dat ik die geen stoor of inbreuk maak op haar wereld.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Waar zeg ik dat ik mezelf perfect vind dan? En waar zeg ik dat mijn keus de beste is?
FFS, SRS, moeten mensen allemaal voor zichzelf weten wat ze wel of juist niet doen.
Als ze hun huiswerk maar goed doen en hun esthitisch inzicht ook laten werken ook, met de juiste chirurg dan.

Ik heb 1 tevreden post op vriendin en die is 100% onpassabel, ze weet dat niemand haar als vrouw zal zien maar ze is wel gelukkig met zichzelf en de keuze die ze gemaakt heeft.
En daardoor stabiel. Good for her en dáár heb ik dus respect voor. En ook voor haar vriend trouwens.
Dat zeg je niet direct maar je kraakt bijna alles af wat niet in jouw straatje past. En jij hebt geen neuscorrectie laten doen want dat was totaal niet nodig en dus de beste keuze. En je lippen laat je ook niet doen en daar heb je ook allemaal redenen voor en je noemt mensen dom die het wel doen over overwegen.

En een srs is ook stom want je hebt kans op instorten dus dan heb je maar liever een penis. Voor mij onbegrijpelijk aangezien ik een penis een ultiem mannelijk iets vind. Maarja, moet jij zelf weten. Als jij er mee kan leven dat er een bobbel in je broek zit en dat er M in je paspoort staat: prima.
Gesloten