Jaimee schreef:Maar wel jammer dat ik niet zo perfect ben als Mila. Maar haar schattige neusje die ze van moeder natuur heeft gehad. En ze heeft alleen maar haar voorhoofd hoeven laten doen: wat een geluk!!!
Maar helaas heeft ze wel de mannelijke puberteit doorgemaakt.
Weetje wat het is Mila, het kan ALTIJD beter. Jij hebt geluk gehad met bepaalde dingen in je leven (je stem, je bouw en je lengte) en zo hebben anderen die ook. Maar zelfs bij iemand die niet eens de puberteit heeft doorgemaakt kan het beter. Ik heb het bijvoorbeeld over Valentijn. Maar wat niet weg neemt dat zij een PRACHTIGE vrouw is. Die gewoon de Elle style-award heeft gewonnen! Nou ik doe het haar niet na en ik denk jij ook niet.
Maar weetje, ga lekker door met persoonlijk de aanval openen naar mensen hier op het forum: ik hoop dat je er erg gelukkig van wordt.
Waar heb je het over? Ik ben idd blij met mijn -hele gewone- neus. En weet je nou wat? Een neus is minder zeggend over een m of v gezicht dan je zou willen denken.
Ik zie mannelijke mannen met kleine neusjes, ik zie vrouwelijke vrouwen met grote, zelfs fikse neuzen.
En dat maakt een man niet minder mannelijk en een vrouw niet minder vrouwelijk.
Een neus is niet eens zo genderbepalend en al had ik een grote neus dan zou ik nog wel 10x nadenken voor ik met een plastic geval ga lopen want mijn gezicht uit proportie trekt.
Een te rigoureus verkleinde neus met een te lage neusbrug doet het 'omliggende' gezicht groter en groffer lijken. Jukbeenderen, kaken en kin dus.
En het doet een gezicht onnodig langer lijken.
Een veel te laag geplaatste neuswortel/radix doet niet alleen plastic popperig aan; je krijgt er tevens een heel vreemd soort gleuven naast en onder je ogen van.
Omdat de 'ombouw' 'weggenomen'/'verlaagd' is. Plus een vreemde deuk in de zijkanten vlak boven die radix/naast de ogen.
En ik voel me helemaal niet geroepen te concurreren met Valentijn. Ik gun haar succes van harte toe, maar daar over dromen? Waarom zou ik?
Omdat jij je daar blijkbaar wel toe geroepen voelt?
Valentijn is een prachtige verschijning en succesvol maar dat betekent nog niet dat ik haar zou willen zijn.
We zijn niet allemaal hetzelfde en gelukkig maar.