post op mv libido

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: Waar zeg ik dat ik mezelf perfect vind dan? En waar zeg ik dat mijn keus de beste is?
FFS, SRS, moeten mensen allemaal voor zichzelf weten wat ze wel of juist niet doen.
Als ze hun huiswerk maar goed doen en hun esthitisch inzicht ook laten werken ook, met de juiste chirurg dan.

Ik heb 1 tevreden post op vriendin en die is 100% onpassabel, ze weet dat niemand haar als vrouw zal zien maar ze is wel gelukkig met zichzelf en de keuze die ze gemaakt heeft.
En daardoor stabiel. Good for her en dáár heb ik dus respect voor. En ook voor haar vriend trouwens.
Dat zeg je niet direct maar je kraakt bijna alles af wat niet in jouw straatje past. En jij hebt geen neuscorrectie laten doen want dat was totaal niet nodig en dus de beste keuze. En je lippen laat je ook niet doen en daar heb je ook allemaal redenen voor en je noemt mensen dom die het wel doen over overwegen.

En een srs is ook stom want je hebt kans op instorten dus dan heb je maar liever een penis. Voor mij onbegrijpelijk aangezien ik een penis een ultiem mannelijk iets vind. Maarja, moet jij zelf weten. Als jij er mee kan leven dat er een bobbel in je broek zit en dat er M in je paspoort staat: prima.
De neovagina van mijn post op vriendin is allesbehalve ingestort hoor. Hangt er vanaf door wie je je SRS laat uitvoeren en of je het kunt betalen.
Prima toch?

Verder heb ik nergens last van in mijn dagelijks en werkzame leven en who cares dat er een V in je paspoort staat?
Degeen die je paspoort ziet is niet achterlijk en leest je toch wel als TS.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Ja he he, natuurlijk herkende ik je. Je hebt vaker foto's gepost en een lange blonde vrouw met grote voeten (maat 44 zag ik op de schoenendoos die je pakte) en een obvious nosejob = 1+1= 2.

En waarom zou ik iemand aanspreken die zo in zichzelf gekeerd is? Dat zou me het gevoel geven dat ik die geen stoor of inbreuk maak op haar wereld.
Ja dat ben ik. Lang, grote voeten en een kleine neus die duidelijk geopereerd is.
Toch word ik nooit aangesproken als trans of travestiet of man etc. Gek hè?? Is toch die FFS wel goed gelukt.

En dat ik in die winkel misschien een wat in mezelf gekeerde indruk maakte kan komen omdat er maar weinig schoenen zijn in maat 43/44 bij van Haren en dat ik dus erg geconcentreerd aan het zoeken was.

Maar jij trekt meteen uit zo'n moment je conclusies dat ik onhandig, verlegen, schuchter en ongelukkig ben: knap hoor!
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: Ja he he, natuurlijk herkende ik je. Je hebt vaker foto's gepost en een lange blonde vrouw met grote voeten (maat 44 zag ik op de schoenendoos die je pakte) en een obvious nosejob = 1+1= 2.

En waarom zou ik iemand aanspreken die zo in zichzelf gekeerd is? Dat zou me het gevoel geven dat ik die geen stoor of inbreuk maak op haar wereld.
Ja dat ben ik. Lang, grote voeten en een kleine neus die duidelijk geopereerd is.
Toch word ik nooit aangesproken als trans of travestiet of man etc. Gek hè?? Is toch die FFS wel goed gelukt.

En dat ik in die winkel misschien een wat in mezelf gekeerde indruk maakte kan komen omdat er maar weinig schoenen zijn in maat 43/44 bij van Haren en dat ik dus erg geconcentreerd aan het zoeken was.

Maar jij trekt meteen uit zo'n moment je conclusies dat ik onhandig, verlegen, schuchter en ongelukkig ben: knap hoor!
Schoenen in maat 44 te over bij van Haren hoor. Met een knaloranje sticker die MAAT 44 in grote letters en cijfers vermeld. Dus hoef je niet zo geconcentreerd te zoeken.
Van Haren rekent gewoon op grootvoetigen en maakt de keus duidelijk door zulke felgekleurde stickers te voeren op de grote maten.

In de regel herkennen transen elkaar wel IRL trouwens.
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: De neovagina van mijn post op vriendin is allesbehalve ingestort hoor. Hangt er vanaf door wie je je SRS laat uitvoeren en of je het kunt betalen.
Prima toch?

Verder heb ik nergens last van in mijn dagelijks en werkzame leven en who cares dat er een V in je paspoort staat?
Degeen die je paspoort ziet is niet achterlijk en leest je toch wel als TS.
Nou ik heb je in het verleden wel anders gehoord over sex reassignment surgery. Ik heb echt de kracht niet om dat helemaal te gaan opzoeken maar het ging vooral over instorten en dat jij dan nog liever een penis had.
Je weet wel waar ik het over heb.

En ik hoef nergens uit te leggen waarom er een man in mijn paspoort staat. Heb een korte fase gekend waar ik wel helemaal als vrouw leefde (inclusief FFS) maar nog een penis had.
Vond het zelf vreselijk met reizen en met het aanvragen van documenten dat mensen om uitleg gingen vragen. Ook bij de apotheek vond ik het erg beschamend.
Gelukkig is dat nu allemaal voorbij.

Waarom zou iemand die een paspoort leest zien of iemand wel of niet transseksueel is?? :-?
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: .

!
Mara is ook helemaal passabel geworden door haar FFS en wordt standaard met Senora aangesproken, zo schrijft ze ettelijke keren in dit draadje.

Alleen schreef Coco, haar vriendin es over een reisje met Mara en omschreef de mensen die hun nek verrekten door het omkijken naar Mara en de constante stroom van rare blikken van voorbijgangers.

FFS zegt niet zo heel veel voor mensen in het algemeen.

Wel over hoe je zelf in je passabiliteit kunt gaan geloven dmv een 'magic token'/ FFS.

Prima toch? Maar helaas, het 'bewijst' niets, alleen voor jezelf.
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Schoenen in maat 44 te over bij van Haren hoor. Met een knaloranje sticker die MAAT 44 in grote letters en cijfers vermeld. Dus hoef je niet zo geconcentreerd te zoeken.
Van Haren rekent gewoon op grootvoetigen en maakt de keus duidelijk door zulke felgekleurde stickers te voeren op de grote maten.

Nou dat is gewoon geklets. Ze hebben meestal maar een aantal paren in de voorraad. Waarvan de meesten nog hartstikke lelijk ook.

Ik heb mijn laatste paar schoenen elders gekocht omdat ik de kwaliteit van Van Haren ook nog eens te wensen over vind laten. Ze zijn wel heel goedkoop.

En wat wil je er mee zeggen dat ik je niet herkend hebt?? Dat ik geen 'echte' transseksueel ben omdat ik jou er niet uitgevist hebt??

Nou, ik denk dat ik je uit de droom kan halen: je interesseert me vrij weinig. En waarschijnlijk als ik op je had gelet had ik je zo herkend als trans. Maar ik lette niet op je want ik was schoenen aan het kopen na een lange dag hard werken. (Denk ik...)
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Mara is ook helemaal passabel geworden door haar FFS en wordt standaard met Senora aangesproken, zo schrijft ze ettelijke keren in dit draadje.

Alleen schreef Coco, haar vriendin es over een reisje met Mara en omschreef de mensen die hun nek verrekten door het omkijken naar Mara en de constante stroom van rare blikken van voorbijgangers.

Wel over hoe je zelf in je passabiliteit kunt gaan geloven dmv een 'magic token'/ FFS.

Wat gemeen om dat wat je met Coco hebt besproken hier zo op het forum te gooien. Wat weinig discreet zeg.
En misschien draaiden mensen wel met hun nek omdat ze Mara wel een opvallende verschijning vonden. Maar geen trans verder. Misschien was ze apart gekleed en sowieso is ze lang toch? Lange vrouwen trekken sowieso aandacht.

Ik vind btw FFS wel aardig wat zeggen over passabiliteit. De meeste transseksuelen die ik ken die FFS hebben laten doen zijn erg passabel.

Mensen letten nu eenmaal als eerste op je gezicht. Als dat niet klopt gaan ze meteen naar de rest kijken.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: Schoenen in maat 44 te over bij van Haren hoor. Met een knaloranje sticker die MAAT 44 in grote letters en cijfers vermeld. Dus hoef je niet zo geconcentreerd te zoeken.

Nou dat is gewoon geklets. Ze hebben meestal maar een aantal paren in de voorraad. Waarvan de meesten nog hartstikke lelijk ook.

Ik heb mijn laatste paar schoenen elders gekocht omdat ik de kwaliteit van Van Haren ook nog eens te wensen over vind laten. Ze zijn wel heel goedkoop.

En wat wil je er mee zeggen dat ik je niet herkend hebt?? Dat ik geen 'echte' transseksueel ben omdat ik jou er niet uitgevist hebt??

Nou, ik denk dat ik je uit de droom kan halen: je interesseert me vrij weinig. En waarschijnlijk als ik op je had gelet had ik je zo herkend als trans. Maar ik lette niet op je want ik was schoenen aan het kopen na een lange dag hard werken. (Denk ik...)
Maar waar schrijf ik dat ik het fijn zou vinden dat ik je zou interesseren? Alsof jij zo geweldig bent zeg ;-)
En natuuuuuuuuuuuuuurlijk had je me meteen als TS herkend alleen heel toevallig 'toen niet hoor, te drukjes'.

Maar eerlijk is eerlijk: ik ben wel geinteresseerd in 'surgically mangled' faces. Het trekt meteen mijn aandacht en ik ga de bio vrouw/TS in kwestie onopgemerkt observeren.
Om lekker te griezelen :-)
Albert Einstein
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: Mara is ook helemaal passabel geworden door haar FFS en wordt standaard met Senora aangesproken, zo schrijft ze ettelijke keren in dit draadje.

Wat gemeen om dat wat je met Coco hebt besproken hier zo op het forum te gooien. Wat weinig discreet zeg.
En misschien draaiden mensen wel met hun nek omdat ze Mara wel een opvallende verschijning vonden. Maar geen trans verder. Misschien was ze apart gekleed en sowieso is ze lang toch? Lange vrouwen trekken sowieso aandacht.

Ik vind btw FFS wel aardig wat zeggen over passabiliteit. De meeste transseksuelen die ik ken die FFS hebben laten doen zijn erg passabel.

Mensen letten nu eenmaal als eerste op je gezicht. Als dat niet klopt gaan ze meteen naar de rest kijken.
Ik ken die hele Coco niet irl, ze schreef het HIER op het forum over haar reisje met Mara en de vreemde blikken die mensen wierpen en de nekken die verrekten van het omkijken.
Er stond zelfs een foto bij van Mara op haar rug met een bepaald niet bijzondere jas aan, laat staan apart gekleed.
Eerder 'gewoon' in een poging 'gewoon' te zijn.

Toen ik dat las dacht ik....'nou zeg, lekkere vriendin, die Coco....of ze is gewoon heel erg eerlijk'.

En die excuusverklaringen die je aanvoert voor al die rare blikken is eh, heeeeeeeeeeeel erg transig i.e: ALTIJD bezijden de naakte waarheid.

Jammer, maar helaas.
Albert Einstein
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou ja, ik was met Coco 'n lang weekendje in Berlijn op een internetforentreffen daarzo....en ja, ik had echt velrooie haren.....

....en dan nie zomaar rood....nee knalrood..... :)

En trouwens....als jonge werd ik al aangestaard als een maasmanneke.....dat krijg je al je anders rondloopt als de rest....

En nog kan ik gezellige avonde hebben, waar al dit niet ter sprake komt....en dat had ik vanavond....

groetjes uit Orbassano

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Maar waar schrijf ik dat ik het fijn zou vinden dat ik je zou interesseren? Alsof jij zo geweldig bent zeg ;-)
En natuuuuuuuuuuuuuurlijk had je me meteen als TS herkend alleen heel toevallig 'toen niet hoor, te drukjes'.

Maar eerlijk is eerlijk: ik ben wel geinteresseerd in 'surgically mangled' faces. Het trekt meteen mijn aandacht en ik ga de bio vrouw/TS in kwestie onopgemerkt observeren.
Nee maar je zag me wel en je hebt me blijkbaar staan observeren. (Want je heb me meteen bestempeld als ongelukkig, schuchter en onhandig.) Als ik je niks had geïnteresseerd had je gewoon doorgelopen of doorgegaan met waar je mee bezig was.

En ik ben niet zo bezig met andere mensen. Zeker niet als ik aan het winkelen ben. Heb het al druk genoeg met mezelf.

Jij blijkbaar niet: jij vindt het heerlijk om mij te labelen met allemaal negatieve dingen en dat hier dan nog uitgebreid te benoemen: oh wat heerlijk voor je dat je dat kan doen!!! Meid, ik gun je het zo!! Ik ben die lelijke, schuchtere, ongelukkige en onhandige trans met schoenmaat 44(!) en met een duidelijk gecorrigeerde neus. Oh oh, wat een loser ben ik toch. En ik herken niet eens een andere trans terwijl ze bijna naast me stond: WAT een vertoning zeg.

Maar nu zal ik jou eens een tip geven: richt je vooral maar op jezelf. Wat ik doe gaat je niks aan. Als ik nog 300.000 operaties wil hebben is dat mijn zaak. Als ik denk daar gelukkig van te worden is het toch prima? En ook al ga ik er door naar de kl*te.... Lekker boeiend???

Oh en nog iets: ook al had ik je herkend. Dan had ik niet verder op je gaan letten en gewoon door gegaan met mijn leven. Ik zag toevallig vandaag nog een transseksueel op Amstel Station. Ik heb er ongeveer een halve seconde bij stil gestaan. Ik dacht: "hey een trans". En toen liep ik mijn metro binnen en ging door met mijn leven. Het is dat het me toevallig nu te binnen schiet. Zou haar niet eens kunnen aanwijzen als ik haar nu weer op straat zou tegen komen.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef:

Waarom zou iemand die een paspoort leest zien of iemand wel of niet transseksueel is?? :-?
Omdat mensen over het algemeen genomen niet achterlijk zijn. Die zien heus wel met wie en wat ze te maken hebben, ook al staat er VVV in je paspoort.
Als ze het al niet zien, dan horen ze het wel of ze voelen het aan.

En wist je dat biovrouwen op transen gaan lijken als ze teveel plastich chirurgie hebben gehad?

Dat geldt dus voor transen IN HET KWADRAAT.
Albert Einstein
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
pipa schreef: Maar waar schrijf ik dat ik het fijn zou vinden dat ik je zou interesseren? Alsof jij zo geweldig bent zeg ;-)

Nee maar je zag me wel en je hebt me blijkbaar staan observeren. (Want je heb me meteen bestempeld als ongelukkig, schuchter en onhandig.) Als ik je niks had geïnteresseerd had je gewoon doorgelopen of doorgegaan met waar je mee bezig was.

En ik ben niet zo bezig met andere mensen. Zeker niet als ik aan het winkelen ben. Heb het al druk genoeg met mezelf.

Jij blijkbaar niet: jij vindt het heerlijk om mij te labelen met allemaal negatieve dingen en dat hier dan nog uitgebreid te benoemen: oh wat heerlijk voor je dat je dat kan doen!!! Meid, ik gun je het zo!! Ik ben die lelijke, schuchtere, ongelukkige en onhandige trans met schoenmaat 44(!) en met een duidelijk gecorrigeerde neus. Oh oh, wat een loser ben ik toch. En ik herken niet eens een andere trans terwijl ze bijna naast me stond: WAT een vertoning zeg.

Maar nu zal ik jou eens een tip geven: richt je vooral maar op jezelf. Wat ik doe gaat je niks aan. Als ik nog 300.000 operaties wil hebben is dat mijn zaak. Als ik denk daar gelukkig van te worden is het toch prima? En ook al ga ik er door naar de kl*te.... Lekker boeiend???

Oh en nog iets: ook al had ik je herkend. Dan had ik niet verder op je gaan letten en gewoon door gegaan met mijn leven. Ik zag toevallig vandaag nog een transseksueel op Amstel Station. Ik heb er ongeveer een halve seconde bij stil gestaan. Ik dacht: "hey een trans". En toen liep ik mijn metro binnen en ging door met mijn leven. Het is dat het me toevallig nu te binnen schiet. Zou haar niet eens kunnen aanwijzen als ik haar nu weer op straat zou tegen komen.
En je merkt niet eens dat iemand je observeert? Dat is erg zeg! Zoiets voelt toch ieder normaal mens snel aan?

En ja, hoe sommige transen ((en bio vrouwen) zich vol overtuiging verder laten verminken, prima, hun zaak.

Maar voor mij een soort griezelkabinet ;-)
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Ik ken die hele Coco niet irl, ze schreef het HIER op het forum over haar reisje met Mara en de vreemde blikken die mensen wierpen en de nekken die verrekten van het omkijken.
Er stond zelfs een foto bij van Mara op haar rug met een bepaald niet bijzondere jas aan, laat staan apart gekleed.
Eerder 'gewoon' in een poging 'gewoon' te zijn.

Toen ik dat las dacht ik....'nou zeg, lekkere vriendin, die Coco....of ze is gewoon heel erg eerlijk'.

En die excuusverklaringen die je aanvoert voor al die rare blikken is eh, heeeeeeeeeeeel erg transig i.e: ALTIJD bezijden de naakte waarheid.

Jammer, maar helaas.
Niet erg chique van Coco. (als het tenminste zo is gegaan zoals jij beschrijft.) Maar nog minder chique van jou om het dan hier weer te gaan herhalen en daarbij je oordeel te geven over die jas. Die zogenaamd weer gewoon was om het gewoon zijn. :roll:

En ik woon in Amsterdam-Oost (niet in het veilige centrum of in Zuid)...

Als mensen hier iets negatiefs over me willen zeggen of rare blikken hadden willen werpen dan hadden ze dat allang gedaan hoor. Hier nemen ze geen blad voor de mond.

En over Mara kan ik niet oordelen want die heb ik nooit in het echt ontmoet. Zie alleen dat kleine fotootje en dat ziet er wel goed uit. En omdat ze geopereerd is door dr Chet neem ik aan dat het wel goed zit met haar gezicht.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: En ja, hoe sommige transen ((en bio vrouwen) zich vol overtuiging verder laten verminken, prima, hun zaak.

Maar voor mij een soort griezelkabinet ;-)
En voor sommige mensen is een vrouw met een penis weer een griezelkabinet. En zo blijf je aan de gang. :)

Ik ga slapen want ik moet morgen weer om 07.15 op.

Slaap lekker en griezel ze maar lekker!! Hoop dat het je gelukkig maakt!
Gesloten