De neovagina van mijn post op vriendin is allesbehalve ingestort hoor. Hangt er vanaf door wie je je SRS laat uitvoeren en of je het kunt betalen.Jaimee schreef:Dat zeg je niet direct maar je kraakt bijna alles af wat niet in jouw straatje past. En jij hebt geen neuscorrectie laten doen want dat was totaal niet nodig en dus de beste keuze. En je lippen laat je ook niet doen en daar heb je ook allemaal redenen voor en je noemt mensen dom die het wel doen over overwegen.pipa schreef: Waar zeg ik dat ik mezelf perfect vind dan? En waar zeg ik dat mijn keus de beste is?
FFS, SRS, moeten mensen allemaal voor zichzelf weten wat ze wel of juist niet doen.
Als ze hun huiswerk maar goed doen en hun esthitisch inzicht ook laten werken ook, met de juiste chirurg dan.
Ik heb 1 tevreden post op vriendin en die is 100% onpassabel, ze weet dat niemand haar als vrouw zal zien maar ze is wel gelukkig met zichzelf en de keuze die ze gemaakt heeft.
En daardoor stabiel. Good for her en dáár heb ik dus respect voor. En ook voor haar vriend trouwens.
En een srs is ook stom want je hebt kans op instorten dus dan heb je maar liever een penis. Voor mij onbegrijpelijk aangezien ik een penis een ultiem mannelijk iets vind. Maarja, moet jij zelf weten. Als jij er mee kan leven dat er een bobbel in je broek zit en dat er M in je paspoort staat: prima.
Prima toch?
Verder heb ik nergens last van in mijn dagelijks en werkzame leven en who cares dat er een V in je paspoort staat?
Degeen die je paspoort ziet is niet achterlijk en leest je toch wel als TS.