post op mv libido

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
pipa
Troll

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef:Ik heb me nog nooit homofoob uitgelaten .....
Jawel hoor, ettelijke keren en je noemde zelfs pre op transen mannen. En als die seks hadden met mannen dan noemde je die pre ops zwaar afkeurend homomannen.
Dat heet dus homofobie en in jouw geval van het allerzwaarste soort. Om je vooral maar te kunnen 'legitimeren' als 'vrouw'.
Bovendien moet je met je zeer laag IQ eens gaan lezen in welke mate mannen zich nog steeds goed voelen in de rol van verkrachter.

Enneh, wat voor onzin je uitbraakt over mannen die zich goed voelen in de rol van verkrachter?!?
Dat geldt voor EEN PAAR mannen, niet in 'hoge mate'. En volgens jou zijn vrouwen dan zeker halve heiligen die nooit kwaad doen?
Dacht het niet.
FIY: zo af en toe komt in het nieuws dat een man is opgepakt wegen 'incest' uiteraard met een vrouwelijk familielid of 'verkrachting' van een vrouw.
En daar komt af en toe achter aan dat het meisje/de vrouw in kwestie het gewoon verzonnen heeft om de man in kwestie te grazen te nemen.
Zoiets wordt dankzij types als jij per direct voor 'waarheid' aangenomen, tot dat blijkt dat....en dan hoor je dus opeens niemand meer.
Niet over de man in kwestie, wiens leven kapot gemaakt is maar ook niet meer over het valse creatuur dat zoiets zieks verzint.
Vuil, goor, intens gemeen. Dat kunnen sommige vrouwen zijn ja, als dat soort harpijen een man op een zéér gemakkelijke manier te grazen willen nemen.

Pedofilie is hier enkel een voorbeeld, maar wel de ergste en meest ziekelijke vorm van mannelijk seksueel misbruik.
FIY: praktiserende vrouwelijke pedofielen en pederasten bestaan wel degelijk, minder dan mannelijke, maar ze bestaan EN doen vaak ongestoord 'hun ding' omdat ze als vrouwen per definitie niet verdacht worden door zieke, gestoorde mannenhaters, zoals jij bv.
Want dáár gaat alle aandacht naar uit, naar bio mannen als potentiële verkrachters etc en dan nog behoorlijk ongenuanceerd ook.

Vrouwelijke pedo's en pederasten die gepakt worden komen regelmatig in het USA/GB nieuws, met foto's en al.
Hier niet omdat dergelijk nieuws bij ziekelijk policor gehersenspoelde figuren niet overkomt omdat ze simpelweg niet (meer) kunnen begrijpen dat vrouwen óók dader van seksueel geweld etc kunnen zijn.
En surprise, surprise: de daderessen werken héél vaak in het.........onderwijs. In dat geval met voorbedachte rade dus, om je IQ wat te helpen.

Vrouwen kunnen minstens zo gewelddadig, crimineel en moorddadig zijn als mannen alleen pakken ze het geniepiger aan.

een vent die hier maar wat zit te lullen ?
Een prostaat en XY chromosomen hebben maakt iemand idd tot bio man. Dat weet iedereen.
Op zo iemand kun je dan wel een neovagina construeren maar de prostaat wordt niet weggehaald en aan de XY chromosomen valt niets te veranderen.
Hoe graag je het ook zou willen en wat voor laag IQ fantasieverhalen je daar ook over verzint. ('Misschien is mijn prostaat wel weggehaald tijdens mijn SRS'...dat doet GEEN enkele SRS chirurg. 'Misschien heb ik wel Klinefelter'...dan zou je bovengemiddeld lang zijn, met lange ledematen en zou je niet kalend zijn of (volledige) baardgroei hebben (gehad) bv)

Ik weet niet hoe jij in het leven staat en hoe jij door de verkeerde mannen een mannenhater bent geworden...of in wat voor kringen jij verkeert.....maar 40 jaar feminisme en vrouwenemancipatie heeft (hetero) mannen gevoeliger, zorgzamer en jawel, zachtaardiger gemaakt.

Maar in jouw blinde haat tegen mannen ben jij niet in staat dat waar te nemen of te zien.
Of is je mannenhaat een nieuw onderdeel van een post op ID crisis? Want per slot van rekening....;-)
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Wat voor iets van extreem laag niveau hebben we hier nu weer.

Eerst noem je mij homofoob om de volgende reden :

Jawel hoor, ettelijke keren en je noemde zelfs pre op transen mannen. En als die seks hadden met mannen dan noemde je die pre ops zwaar afkeurend homomannen.
Dat heet dus homofobie en in jouw geval van het allerzwaarste soort. Om je vooral maar te kunnen 'legitimeren' als 'vrouw'.

Ik noemde die zeker niet afkeurend homomannen, ze zijn het gewoon. ik nam nooit een positie in over hun homoseksualiteit zelf.

Maar bon om verder te gaan.
Ik noem pre-op transen : bio-mannen.
Jij echter noemt zelfs post-op transen bio-mannen :

Een prostaat en XY chromosomen hebben maakt iemand idd tot bio man. Dat weet iedereen.
Op zo iemand kun je dan wel een neovagina construeren maar de prostaat wordt niet weggehaald en aan de XY chromosomen valt niets te veranderen.

Wat ben jij dan ? En wat doe je hier op dit forum ?
Dit is pure discriminatie van post-op transen .....
Bij mijn weten staat er een V op mijn ID kaart, bij jou een M zeker ?
Moet wel zijn aan je enorme frustratie te zien.
Al jaren willen maar niet kunnen zeker ? Te laf ?
Ik kan je niet anders zien dan een lafaard, die constant via T websites echt transen die er echt voor gaan bewust aanvalt.
Zoek een psych zou ik zeggen ...das al zeker 6 jaar dat je overal rondhangt en bij mijn weten ben je nog steeds geen stap verder gekomen. Nog steeds dezelfde belachelijke stellingen, dezelfde achterlijke visie. Ontwikkel je toch MAN en get a life.
In Real Life zou ik zeggen.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef: Eerst noem je mij homofoob om de volgende reden :

Ik noemde die zeker niet afkeurend homomannen, ze zijn het gewoon.

Weet je dat sterk dichotoom denken een contra indicatie is voor transseksualiteit? Narcisme trouwens ook, maar dat terzijde.

Ik noem pre-op transen : bio-mannen.
Jij echter noemt zelfs post-op transen bio-mannen
Noem jij zelf een geboren bio vrouw dan?
Dit is pure discriminatie van post-op transen .....
En jij discrimineert pre op transen dan dus helemaal niet? :lol:
Bij mijn weten staat er een V op mijn ID kaart, bij jou een M zeker ?
Nou, daar gaat je 'hoge IQ'.....daar komt binnenkort verandering in, weet je wel?
Dus als non, pre op transen en zelfs TG's die nog nooit een hormoonpil van dichtbij hebben gezien een V op hun ID kaart en hun paspoort kunnen krijgen....wat is jouw post op V op je ID kaart dan nog waard?

Specifiek voor jou dus N-I-E-T-S meer.
. Ontwikkel je toch MAN en get a life.
In Real Life zou ik zeggen.
Bij jouw weten hoef ik ook geen stap verder te komen want ik ben allang klaar. En sociaal en maatschappelijk geslaagd.

Vind je jezelf nou niet triest met je gesnoef over je 'hoge IQ' en Mensa?

Waar jij op het net al jaren rondhangt doe je me virtueel aan een man denken met je gesnoef en bewijsdrang.

Sjees....ik zie mezelf al regelmatig posten over mijn hoge IQ.....mensen in het algemeen hebben heus wel door hoe het met iemands IQ zit hoor.

In jouw geval gemiddeld, zou ik zo zeggen.

Je gesnoef, je bewijsdrang, de zieke stellingen die je onnadenkend EN ononderbouwd poneert etcetc zegt dat je denkniveau op dat van een haperende VMBO'er ligt en niet meer dan dat.

P.s: dat 'man' etc hoor ik eigenlijk alleen van post ops zoals jij. NOOIT van een bio vrouw.
En dat je blijkbaar denkt dat zoiets mij raakt.... :lol: VMBO niveau :lol:
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

is je geestelijke leeftijd zó piepjong dat je jezelf als een soort pre-Lolita aanbood aan die 'zieke, pedofiele' mannen?

Alleen iemand met een IQ gelijk aan haar schoenmaat verzint uit verbittering zoiets.
Met bovenstaande uitingen heeft een forumlid een direkt persoonlijke aanval gedaan op een andere lid, waarop met gelijke munt is teruggeslagen.

Dit moet stoppen.
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

pipa schreef:Dus als non, pre op transen en zelfs TG's die nog nooit een hormoonpil van dichtbij hebben gezien een V op hun ID kaart en hun paspoort kunnen krijgen....wat is jouw post op V op je ID kaart dan nog waard?

Specifiek voor jou dus N-I-E-T-S meer.
Wel grappig hoor, er zolang voor gevochten hebben dat die wet wordt aangepast, en vervolgens kom je tot de conclusie dat het nergens voor nodig was. Want het betekent immers niets?

Ik verbaas me er ook erg over dat mensen die zo hard lopen te roepen dat transen geen vrouwen zijn toch zo'n V op het paspoort wil hebben. Zou je niet liever een T-tje willen? Je loopt regelmatig transen die zwijgen over hun verleden uit te maken voor bedrieger, maar hoe zit het dan met jou als je straks met je V-tje op je paspoort loopt rond te zwaaien?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Quote:
is je geestelijke leeftijd zó piepjong dat je jezelf als een soort pre-Lolita aanbood aan die 'zieke, pedofiele' mannen?

Alleen iemand met een IQ gelijk aan haar schoenmaat verzint uit verbittering zoiets.

Met bovenstaande uitingen heeft een forumlid een direkt persoonlijke aanval gedaan op een andere lid, waarop met gelijke munt is teruggeslagen.

Inderdaad, mannen pfffffff
Allemaal hetzelfde, gewoon geen respect voor vrouwen.

Bij jouw weten hoef ik ook geen stap verder te komen want ik ben allang klaar. En sociaal en maatschappelijk geslaagd.

Echt geslaagd ?
Amai, ik kom na een hele tijd eens terug iets schrijven op dit forum en jij hangt hier nog steeds als 'trol' rond te zweven.
Vreemde definitie van sociaal en maatschappelijk geslaagd.
En dan die mannelijke manier van meteen mensen aan te vallen.
Ze gaan je toch echt geen V op je ID kaart geven zeker ?
Je bent een man , en dan nog een echte man ook => lafaard.
Ergens gaan ****** met een travestiet of transx en dan alles tegen je vrienden ontkennen ......want ja ze zouden je maar eens kunnen aanzien als homo !
Zo ben je toch hé ?
Trav-lover
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Op slot.
Gesloten