Jawel hoor, ettelijke keren en je noemde zelfs pre op transen mannen. En als die seks hadden met mannen dan noemde je die pre ops zwaar afkeurend homomannen.lief dinnetje schreef:Ik heb me nog nooit homofoob uitgelaten .....
Dat heet dus homofobie en in jouw geval van het allerzwaarste soort. Om je vooral maar te kunnen 'legitimeren' als 'vrouw'.
Bovendien moet je met je zeer laag IQ eens gaan lezen in welke mate mannen zich nog steeds goed voelen in de rol van verkrachter.
Enneh, wat voor onzin je uitbraakt over mannen die zich goed voelen in de rol van verkrachter?!?
Dat geldt voor EEN PAAR mannen, niet in 'hoge mate'. En volgens jou zijn vrouwen dan zeker halve heiligen die nooit kwaad doen?
Dacht het niet.
FIY: zo af en toe komt in het nieuws dat een man is opgepakt wegen 'incest' uiteraard met een vrouwelijk familielid of 'verkrachting' van een vrouw.
En daar komt af en toe achter aan dat het meisje/de vrouw in kwestie het gewoon verzonnen heeft om de man in kwestie te grazen te nemen.
Zoiets wordt dankzij types als jij per direct voor 'waarheid' aangenomen, tot dat blijkt dat....en dan hoor je dus opeens niemand meer.
Niet over de man in kwestie, wiens leven kapot gemaakt is maar ook niet meer over het valse creatuur dat zoiets zieks verzint.
Vuil, goor, intens gemeen. Dat kunnen sommige vrouwen zijn ja, als dat soort harpijen een man op een zéér gemakkelijke manier te grazen willen nemen.
FIY: praktiserende vrouwelijke pedofielen en pederasten bestaan wel degelijk, minder dan mannelijke, maar ze bestaan EN doen vaak ongestoord 'hun ding' omdat ze als vrouwen per definitie niet verdacht worden door zieke, gestoorde mannenhaters, zoals jij bv.Pedofilie is hier enkel een voorbeeld, maar wel de ergste en meest ziekelijke vorm van mannelijk seksueel misbruik.
Want dáár gaat alle aandacht naar uit, naar bio mannen als potentiële verkrachters etc en dan nog behoorlijk ongenuanceerd ook.
Vrouwelijke pedo's en pederasten die gepakt worden komen regelmatig in het USA/GB nieuws, met foto's en al.
Hier niet omdat dergelijk nieuws bij ziekelijk policor gehersenspoelde figuren niet overkomt omdat ze simpelweg niet (meer) kunnen begrijpen dat vrouwen óók dader van seksueel geweld etc kunnen zijn.
En surprise, surprise: de daderessen werken héél vaak in het.........onderwijs. In dat geval met voorbedachte rade dus, om je IQ wat te helpen.
Vrouwen kunnen minstens zo gewelddadig, crimineel en moorddadig zijn als mannen alleen pakken ze het geniepiger aan.
Een prostaat en XY chromosomen hebben maakt iemand idd tot bio man. Dat weet iedereen.een vent die hier maar wat zit te lullen ?
Op zo iemand kun je dan wel een neovagina construeren maar de prostaat wordt niet weggehaald en aan de XY chromosomen valt niets te veranderen.
Hoe graag je het ook zou willen en wat voor laag IQ fantasieverhalen je daar ook over verzint. ('Misschien is mijn prostaat wel weggehaald tijdens mijn SRS'...dat doet GEEN enkele SRS chirurg. 'Misschien heb ik wel Klinefelter'...dan zou je bovengemiddeld lang zijn, met lange ledematen en zou je niet kalend zijn of (volledige) baardgroei hebben (gehad) bv)
Ik weet niet hoe jij in het leven staat en hoe jij door de verkeerde mannen een mannenhater bent geworden...of in wat voor kringen jij verkeert.....maar 40 jaar feminisme en vrouwenemancipatie heeft (hetero) mannen gevoeliger, zorgzamer en jawel, zachtaardiger gemaakt.
Maar in jouw blinde haat tegen mannen ben jij niet in staat dat waar te nemen of te zien.
Of is je mannenhaat een nieuw onderdeel van een post op ID crisis? Want per slot van rekening....