V op het paspoort

Algemeen

Moderator: Moderators

pipa
Troll

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef:
Wel ik heb zelf geen kinderen.
Ik ben er in elk geval heel sterk tegen dat post-op transen achteraf nog "vader" worden via ingevroren sperma .....Het verleden kan je niet meer ongedaan maken .....er zijn toch ook zeer veel homoseksuelen die eerst een vrouw en gezin hadden en dus eigenlijk bewust vader zijn geworden ?
Laagbegaafdheid is op zich niet zo'n ramp hoor, maar pretenderen 'hoogbegaafd' te zijn terwijl je een hele simpele vraag niet eens begrijpt wel.

Goed, omdat je wat traag van begrip bent en daarbij narcistisch:

er zijn idd homoseksuele mannen die aanvankelijk met een vrouw getrouwd waren en vader zijn geworden.

~MAAR BIO HOMOSEKSUELE MANNEN WAREN, ZIJN EN BLIJVEN BIO MANNEN~ misschien dat je het zo een beetje beter begrijpt dat homoseksualiteit bij mannen iets heel anders is dan MTF transseksualiteit?
En dus totaal irrelevant als argument?

En ik heb het niet over toekomstige ingevroren zaad post op TS vaders ik heb het over HUIDIGE POST OP BIO VADERS.

Of moet ik Jip en Janneke taal gaan gebruiken om het wat begrijpelijker voor je te maken? :wink:
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll

Bericht door pipa »

want ik ben af als vrouw en ik weet het ....lekker op de sportclub met andere meiden onder de douche. Geen vervelende dingen meer in de weg.
Nou wil het geval dus dat de gemiddelde vrouw niet blind of achterlijk is en heus wel ziet dat jij bv je haar niet wast en ook niet nat laat worden ivm een mannelijke haarlijn/kalend voorhoofd wat bedekt moet worden met een zalmkleurig haarwerk of een 'klein klevertje'/voorhoofdstoupet oid wat niet nat mag worden...

En ze zien ook heus wel een paar projectielachtige rechtvooruitstekende sili borsten... voor een normale vrouw zijn dat vervelende dingen die ze bij een ander wél in de weg vinden zitten hoor...en wat aangezichtsingrepen, kan ook erg zichtbaar zijn ook...

Heb je er wel es bij stil gestaan dat je door die vrouwen onder de douche niet als bedreigend word gezien omdat je geen fluit meer hebt en dat die vrouwen heus wel weten hoe de vork in de steel zit?

Je op termijn voor jou waardeloze V op je ID papieren zegt NU en LATER alleen jou iets.
Anderen niet per definitie.

En je hebt nog steeds je'hoogbegaafde' licht niet laten schijnen over de in meerderheid zijnde HUIDIGE POST OP bio vaders. die bewust hebben gekozen voor het bio vaderschap....aangezien kinderen niet door de ooievaar gebracht worden maar door een man verwekt worden dmv een heterosekuele daad waar fysiek, mentaal en emotioneel van genoten wordt.

Ingevroren zaad toekomstige bio vaders/toekomstige post ops, daar zijn er momenteel niet zo heel van.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

lief dinnetje schreef: Je bent dan jezelf , maar aan sociale activiteiten met andere vrouwen deelnemen zal echt niet meevallen.
Pruikje op dus en naar de parenclub om je daar dan echt vrouw te voelen zeker ....zielig toch ?
Dus dat was jouw leven pre-op? Dat ben je wel ver gekomen zeg. Van een parenclubbezoeker gepromoveerd naar gluurder in de vrouwenkleedkamer en douches. Je weet natuurlijk alleen niet wat die vrouwen allemaal achter je rug om over je zeggen, toch?
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Afbeelding
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Heb je er wel es bij stil gestaan dat je door die vrouwen onder de douche niet als bedreigend word gezien omdat je geen fluit meer hebt en dat die vrouwen heus wel weten hoe de vork in de steel zit?

En hoe ga jij dat dan als transgender oplossen ?
Je ID kaart op je voorhoofd vastzetten met je pruikje of haarstukje ?
Kijk, kijk .....ik ben een vrouw, staat echt op mijn ID kaart hoor.
Euh en die *** dan ? Ja dat is een detail .......oeps daar gaat ie ....ja ik vind je wel leuk en draai nu je kont niet naar mij hoor of ik heb het helemaal zitten (lol)
Enfin als mannelijke transgender , ben je een man en dan ben je gewoon om vrouwen dingen ongewenst op te dringen.
Ze moeten dan maar aanvaarden dat je daar als transgender met je *** onder de douche staat te draaien.

Hitler en Mengele draaien hun om in hun graf.
Een vrouw met een ***, dat ze daar nooit experimenten mee hebben gedaan zeg .....hoe is het mogelijk.

Over die bio-vaders :neen want je vertelde me toch dat je verkracht werd door je ex-vrouw ?
Ik heb meer te doen met die kinderen eigenlijk, het moet niet simpel zijn om te accepteren dat je vader trans is en dat je dan plots met lesbische ouders zit.
Klote gewoon hé. Leg dat eens uit op school.
Laten we ook vooral je vrouwelijke partner niet vergeten : die moet dan plots lesbisch worden ?
Gewoon omdat jij een narcistische klootzak bent ?
Omdat jij denkt dat je een vrouw bent (ondanks een *** die je echt niet zou willen missen ?)

Neen, echt SRS is echt de enige oplossing .....zonder SRS ben je nooit vrouw. Onmogelijk .....en ik meen dat bepaalde overtuigde transgenders ondertussen die mening delen.

Enfin, ik moet terug verder met het echte leven.
Ik laat de mannen hier dus verder rondjes draaien ....jullie maken echt geen vorderingen hoor. Nog steeds dezelfde zever .......ga toch voor een SRS, los je probleem op. Blijf er niet mee zitten, je hebt maar 1 leven.
En gebruik in het vervolg je echte naam, lafaard !
Als je me zo goed kent en volgt, zeg dan ook wie je bent !
Zo laf ! zo laag bij de grond ! Walgelijk gewoon !
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Al voor de 3e keer deze week. Op slot.
Gesloten