ik zeg altijd, de luchtfilter van mijn zundapp is verstopt, welke panty denkt u dat het beste geschikt is voor het cleanen?
Erg leuk ! Stikte bijna in mijn net genome slok koffie ! Tja mijn reactie op dit alles is dat ik zelf niet zo'n held ben. Ik heb wel eens laarzen
gekocht ergens. Maar sinds kort (na mijn comeback) wil mijn vrouw mij weer helpen met de inkopen. Eergisteren even 4 paar panties gehaald
met haar bij de Zeeman. Ze gebruikt zelf geen panties en ik had 2,5 jaar geleden alles weggegooid. We waren in de winkel aan het zoeken en ik zag
op dat moment een man schichtig staan te kijken bij de Bh's, en ik had het zo met die man te doen. Hij wilde duidelijk een leuke bh voor zichzelf
kopen, maar er liepen veel te veel van die kakelende vrouwen in zijn buurt dus hij durfde niet ! Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat (reken mijzelf mee) veel mensen hier moeite mee hebben. We zijn toch wie we zijn en je moet gewoon sch**t hebben aan alles om je heen. Vrouwen lopen lekker te shoppen en te passen en wij (zeer bijzondere mensen) mogen dit niet voor de buitenwereld ? Belachelijk, ik ga mij ook voornemen om mij hieroverheen te zetten. Moet even weer wennen na mijn pauze-stand maar ik weet zeker dat ik over een half jaartje weer gewoon in een winkel loop en koop wat ik wil (als ik geld heb . . . )