Rosada Outlet, Roosendaal

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Charlotte C
ff weer wat posten

Rosada Outlet, Roosendaal

Bericht door Charlotte C »

Misschien plaats ik dit in de verkeerde rubriek, maar heeft iemand ervaringen met het winkelcentrum Rosada in Roosendaal of specifieke winkels die daar gevestigd zitten. Het zou voor mij de uitgelezen kans zijn om namelijk ik voor de eerste keer, wat al eng is voor me, als vrouw te gaan shoppen in een anonieme omgeving.

Groetjes,

Charlotte
annalisa
dagelijks aanwezig

Re: Rosada Outlet, Roosendaal

Bericht door annalisa »

Hai Charlotte.
Ik heb geen ervaring om daar als vrouw te shoppen.Alleen als je anoniem naar roosndaal wil gaan Moet ik eerlijk zeggen dat er veel mensen uit onze regio daar heen gaan!
In ieder geval veel succes.Groetjes van Annalisa
Charlotte C
ff weer wat posten

Ik heb het voordeel dat ik pas een paar jaar geleden naar de omg. oosterhout ben verhuisd, daarvoor woonde ik vanaf mijn geboorte in 's-Hertogenbosch. dus de angst veel bekenden tegen te komen heb ik minder dan in bijvoorbeeld oosterhout, Tilburg, Breda of Waalwijk. Maar het hele voor de eerste keer als vrouw shoppen lijkt me ook zo eng.
NathalieTV
ff weer wat posten

Bericht door NathalieTV »

Als je het nog eng vindt moet je misschien nog wel even wachtten. Rosada is op zich wel rustig op een doordeweekse dag. Ben er een keer geweest (niet en femme overigens).

Maar nogmaals..als je eng vindt...wacht nog even. Wou het niet lang geleden zelf ook doen..en femme shoppen in Arnhem..maar was er toch nog niet klaar voor. Nu ergens in april is het plan.
Charlotte C
ff weer wat posten

Het is ook niet iets dat zo ineens is opgekomen in mijn hoofd, ik denk er ook al best lang over na. Ik zal als het moment daar is een mooi verslagje proberen te schrijven van mijn dag :). Het zou al sneller kunnen zijn dan ik zelf denk, want ik wil het wel dolgraag
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

De eerste keer als vrouw shoppen is best eng, maar je zult merken dat het steeds gemakkelijker wordt, zelfs als de kans dat je bekende tegenkomt bijna 100% is (die ervaring heb ik dit weekend aan mijn lijstje mogen toevoegen en ook dat is reuze meegevallen)
Kleine stapjes
Plaats reactie