Misschien plaats ik dit in de verkeerde rubriek, maar heeft iemand ervaringen met het winkelcentrum Rosada in Roosendaal of specifieke winkels die daar gevestigd zitten. Het zou voor mij de uitgelezen kans zijn om namelijk ik voor de eerste keer, wat al eng is voor me, als vrouw te gaan shoppen in een anonieme omgeving.
Groetjes,
Charlotte
Rosada Outlet, Roosendaal
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Re: Rosada Outlet, Roosendaal
Hai Charlotte.
Ik heb geen ervaring om daar als vrouw te shoppen.Alleen als je anoniem naar roosndaal wil gaan Moet ik eerlijk zeggen dat er veel mensen uit onze regio daar heen gaan!
In ieder geval veel succes.Groetjes van Annalisa
Ik heb geen ervaring om daar als vrouw te shoppen.Alleen als je anoniem naar roosndaal wil gaan Moet ik eerlijk zeggen dat er veel mensen uit onze regio daar heen gaan!
In ieder geval veel succes.Groetjes van Annalisa
-
- ff weer wat posten
Ik heb het voordeel dat ik pas een paar jaar geleden naar de omg. oosterhout ben verhuisd, daarvoor woonde ik vanaf mijn geboorte in 's-Hertogenbosch. dus de angst veel bekenden tegen te komen heb ik minder dan in bijvoorbeeld oosterhout, Tilburg, Breda of Waalwijk. Maar het hele voor de eerste keer als vrouw shoppen lijkt me ook zo eng.
-
- ff weer wat posten
Als je het nog eng vindt moet je misschien nog wel even wachtten. Rosada is op zich wel rustig op een doordeweekse dag. Ben er een keer geweest (niet en femme overigens).
Maar nogmaals..als je eng vindt...wacht nog even. Wou het niet lang geleden zelf ook doen..en femme shoppen in Arnhem..maar was er toch nog niet klaar voor. Nu ergens in april is het plan.
Maar nogmaals..als je eng vindt...wacht nog even. Wou het niet lang geleden zelf ook doen..en femme shoppen in Arnhem..maar was er toch nog niet klaar voor. Nu ergens in april is het plan.
-
- ff weer wat posten