Misschien plaats ik dit in de verkeerde rubriek, maar heeft iemand ervaringen met het winkelcentrum Rosada in Roosendaal of specifieke winkels die daar gevestigd zitten. Het zou voor mij de uitgelezen kans zijn om namelijk ik voor de eerste keer, wat al eng is voor me, als vrouw te gaan shoppen in een anonieme omgeving.
Groetjes,
Charlotte
Rosada Outlet, Roosendaal
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Re: Rosada Outlet, Roosendaal
Hai Charlotte.
Ik heb geen ervaring om daar als vrouw te shoppen.Alleen als je anoniem naar roosndaal wil gaan Moet ik eerlijk zeggen dat er veel mensen uit onze regio daar heen gaan!
In ieder geval veel succes.Groetjes van Annalisa
Ik heb geen ervaring om daar als vrouw te shoppen.Alleen als je anoniem naar roosndaal wil gaan Moet ik eerlijk zeggen dat er veel mensen uit onze regio daar heen gaan!
In ieder geval veel succes.Groetjes van Annalisa
-
- ff weer wat posten
Ik heb het voordeel dat ik pas een paar jaar geleden naar de omg. oosterhout ben verhuisd, daarvoor woonde ik vanaf mijn geboorte in 's-Hertogenbosch. dus de angst veel bekenden tegen te komen heb ik minder dan in bijvoorbeeld oosterhout, Tilburg, Breda of Waalwijk. Maar het hele voor de eerste keer als vrouw shoppen lijkt me ook zo eng.
-
- ff weer wat posten
Als je het nog eng vindt moet je misschien nog wel even wachtten. Rosada is op zich wel rustig op een doordeweekse dag. Ben er een keer geweest (niet en femme overigens).
Maar nogmaals..als je eng vindt...wacht nog even. Wou het niet lang geleden zelf ook doen..en femme shoppen in Arnhem..maar was er toch nog niet klaar voor. Nu ergens in april is het plan.
Maar nogmaals..als je eng vindt...wacht nog even. Wou het niet lang geleden zelf ook doen..en femme shoppen in Arnhem..maar was er toch nog niet klaar voor. Nu ergens in april is het plan.
-
- ff weer wat posten
Het is ook niet iets dat zo ineens is opgekomen in mijn hoofd, ik denk er ook al best lang over na. Ik zal als het moment daar is een mooi verslagje proberen te schrijven van mijn dag . Het zou al sneller kunnen zijn dan ik zelf denk, want ik wil het wel dolgraag
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
De eerste keer als vrouw shoppen is best eng, maar je zult merken dat het steeds gemakkelijker wordt, zelfs als de kans dat je bekende tegenkomt bijna 100% is (die ervaring heb ik dit weekend aan mijn lijstje mogen toevoegen en ook dat is reuze meegevallen)
Kleine stapjes