Nieuwe blog

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Emma B
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: do nov 20, 2014 20:04

Nieuwe blog

Bericht door Emma B »

Met veel plezier wil ik jullie mijn eerste post op mijn nieuwe blog "Emma Bo" onder de aandacht brengen. Ok, klinkt een beetje als een geboortekaartje, maar zo voelt het ook.

http://emmabo.jouwweb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Emma B
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: do nov 20, 2014 20:04

Re: Nieuwe blog

Bericht door Emma B »

Deze blog is het resultaat van een belofte die ik heb gedaan aan iemand die mij veel heeft geholpen bij het "uit de kast komen". Zij heeft mij er van weten te overtuigen dat er, als transgenders nooit in het openbaar opkomen voor hun zaak, er nooit iets ten goede voor ons zal veranderen. Ik kan nog niet rondlopen als Emma in de echte wereld maar wel in de wereld van het internet. Voorlopig lever ik zo mijn bijdrage.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: Nieuwe blog

Bericht door marinth »

En heb je dat van een transgender gehoord of van een cis?

Ken namelijk wel enkele transgenders die vinden dat de media aandacht die zogenaamde soortgenoten krijgen niet erg bevoordelijk is voor hun eigen situatie.
Gebruikersavatar
Emma B
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: do nov 20, 2014 20:04

Re: Nieuwe blog

Bericht door Emma B »

Maakt dat iets uit voor mijn inzet? ik reken mijzelf niet tot de media maar tot ervaringsdeskundige. En het was een transgender.
Kim Le Clerque
ff weer wat posten
Berichten: 63
Lid geworden op: vr sep 16, 2011 19:15
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Nieuwe blog

Bericht door Kim Le Clerque »

marinth schreef:En heb je dat van een transgender gehoord of van een cis?

Ken namelijk wel enkele transgenders die vinden dat de media aandacht die zogenaamde soortgenoten krijgen niet erg bevoordelijk is voor hun eigen situatie.
die transgenders die op hun eigen soortgenoten pissen zijn losers. Die hebben hun eigen acceptatie niet voor elkaar en proberen de verantwoordelijkheid ervoor bij anderen te leggen. Emma Bo, prima toch, ik hoop dat er (snel) een dag komt dat je wel de deur uitgaat zoals jij dat graag zou doen. Zet em op meid !
Gebruikersavatar
Emma B
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: do nov 20, 2014 20:04

Re: Nieuwe blog

Bericht door Emma B »

@Kim, :-) dank je wel!
Plaats reactie