Met veel plezier wil ik jullie mijn eerste post op mijn nieuwe blog "Emma Bo" onder de aandacht brengen. Ok, klinkt een beetje als een geboortekaartje, maar zo voelt het ook.
http://emmabo.jouwweb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieuwe blog
Moderator: Moderators
Re: Nieuwe blog
Deze blog is het resultaat van een belofte die ik heb gedaan aan iemand die mij veel heeft geholpen bij het "uit de kast komen". Zij heeft mij er van weten te overtuigen dat er, als transgenders nooit in het openbaar opkomen voor hun zaak, er nooit iets ten goede voor ons zal veranderen. Ik kan nog niet rondlopen als Emma in de echte wereld maar wel in de wereld van het internet. Voorlopig lever ik zo mijn bijdrage.
En heb je dat van een transgender gehoord of van een cis?
Ken namelijk wel enkele transgenders die vinden dat de media aandacht die zogenaamde soortgenoten krijgen niet erg bevoordelijk is voor hun eigen situatie.
Ken namelijk wel enkele transgenders die vinden dat de media aandacht die zogenaamde soortgenoten krijgen niet erg bevoordelijk is voor hun eigen situatie.
Maakt dat iets uit voor mijn inzet? ik reken mijzelf niet tot de media maar tot ervaringsdeskundige. En het was een transgender.
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
die transgenders die op hun eigen soortgenoten pissen zijn losers. Die hebben hun eigen acceptatie niet voor elkaar en proberen de verantwoordelijkheid ervoor bij anderen te leggen. Emma Bo, prima toch, ik hoop dat er (snel) een dag komt dat je wel de deur uitgaat zoals jij dat graag zou doen. Zet em op meid !marinth schreef:En heb je dat van een transgender gehoord of van een cis?
@Kim, dank je wel!