Nivea body

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Nivea body

Bericht door Pamela- »

Hoi dames,

Vandaag wat wezen shoppen en heb iets geweldigs gevonden :

Nivea Glans Effect Lotion

Geweldig spul. Je benen gaan er zienderwijs van glanzen wat uiteraard zeer mooi staat na het scheren van de beentjes.

Deze week ook nog is in de offerta bij trekpleister. Probeer het ook, echt top.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

Re: Nivea body

Bericht door hariet »

Pamela- schreef:Hoi dames,

Vandaag wat wezen shoppen en heb iets geweldigs gevonden :

Nivea Glans Effect Lotion

Geweldig spul. Je benen gaan er zienderwijs van glanzen wat uiteraard zeer mooi staat na het scheren van de beentjes.

Deze week ook nog is in de offerta bij trekpleister. Probeer het ook, echt top.

Liefs,
Lieve Pamela, ik ga er morgen direct op af, koop mij dan ook een leuk rugzakje van leer, is volgens mij vanaf morgen in de aanbieding, is handig als je je spullen mee moet nemen. Allen wat het scheren betreft, daar ben ik nog niet helemaal uit, vaak gedaan, gevolg meer haargroei, ben nu van die cream aan het uit proberen, maar of dit op termijn de oplossing is, daar heb ik mijn vraagtekens bij. Liefs Hariet.
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

Re: Nivea body

Bericht door hariet »

hariet schreef:
Pamela- schreef:Hoi dames,

Vandaag wat wezen shoppen en heb iets geweldigs gevonden :

Nivea Glans Effect Lotion

Geweldig spul. Je benen gaan er zienderwijs van glanzen wat uiteraard zeer mooi staat na het scheren van de beentjes.

Deze week ook nog is in de offerta bij trekpleister. Probeer het ook, echt top.

Liefs,
Lieve Pamela, ik ga er morgen direct op af, koop mij dan ook een leuk rugzakje van leer, is volgens mij vanaf morgen in de aanbieding, is handig als je je spullen mee moet nemen. Allen wat het scheren betreft, daar ben ik nog niet helemaal uit, vaak gedaan, gevolg meer haargroei, ben nu van die cream aan het uit proberen, maar of dit op termijn de oplossing is, daar heb ik mijn vraagtekens bij. Liefs Hariet.
Lieve Pamela heb op aanraden van jou vanmorgen ook Nivea gekocht, alleen niet bij de trekpleister, maar bij het Kruitvat, moest ik zijn voor een mooi leren rugzakje> ik moet zeggen je hebt gelijk het is mooi spul, ik denk dat het met name in de zomer ga gebruiken, draag nu meesttel nylons of panties en dan vind ik het zonde van het geld, kosten uit mijn hoofd 5,75 euro, dus meiden proberen zeg ik maar.
Wat het rugzakje betreft echt gaf niet te en vele functies evenals diverse modelen, je kunt hem ook als schoudertasje gebruiken, kosten ongevver 25 euro. nou dat was het, moet zo werken, dus gauw even omkleden liefs Hariet. :roll:
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

hoi hoi,

ik gebruik eigenlijk al tijden body silk van Dove en die vind ik dan wel prettig. strekt lekker snel in en geeft geenv ettig gevoel. en voor als ik echt ff de tijd heb dan smeer ik mijn benen in met kneipp huidolie (ruikt ook nog lekker)
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Bedankt voor de tips, maar van nature heb ik al best gladde beentjes :D (na het gepriegel met het mesje dan ;))
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Meikemeid schreef:Bedankt voor de tips, maar van nature heb ik al best gladde beentjes :D (na het gepriegel met het mesje dan ;))
Goh jij ook al? :P hihi
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
erica
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: vr jul 25, 2003 16:02

Nivea Glans Effect Lotion

Bericht door erica »

Pamela,

dank je voor de goede tip, ga het morgen gelijk halen.


Groetjes Erica
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Hoi Pamela. Bedankt voor je tip. Ik heb vanmiddag deze lotion gehaald bij de Kruidvat (want in mijn buurt is er geen Trekpleister waar ik 0,90 kon besparen :( )

Hmm dat spul ruikt wel lekker :)
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Pinkslipper,

Dat was ik inderdaad vergeten te melden. Het ruikt ook nog is erg lekker.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Hoi,

tot enige tijd terug kocht en gebruikte ik ook Nivea Body Lotion na het scheren of na een zonnebankbeurt.
Mijn boodschappen doe ik steeds Lidl en ook daar hebben ze twee soorten bodylotion.
Ik dacht zo bij mijzelf ; laat ik de best ruikende eens uitproberen, tenslotte voor die prijs !
En ja hoor ; wat ik al een beetje vreesde en verwacht had was het uiteindelijke resultaat : een zeer goed product en veel beter dan Nivea Bodylotion !
Je benen zijn er echt zijdezacht en glanzend van, met als extra dat het heerlijk ruikt...

Dus meiden, ik zou jullie toch aanraden ook eens dit product te gebruiken want het loont echt de moeite kwa prijs/kwaliteit verhouding.

liefs vanwege,

Kirsten
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Goede tip ga ik zeker ook een keer gebruiken als mijn nivea op is. Ik kom eerlijk gezegd liever niet bij de LLLLLLLLL.........., ik kan het zelfs niet intikken, lukt me gewoon niet. Misschien, heel misschien kan ik me moeder op pad sturen.

LIefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

@ Pamela

en is daar ook een specifieke reden voor waarom je daar niet naartoe gaat ?

Is toch een gewone supermarkt net als alle anderen ?
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Kirsten,

Ja !

Liefs
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Pam,

Waarom nu weer geheimzinnig?
Pas deed je zo openlijk over de reden. Is er iets gebeurd?
Of wil je het alleen niet op het forum kwijt?
Cyn.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Lidl is natuurlijk de concurrent voor Pamela, daar ze bij een andere supermarktketen werkzaam is. Je hebt het zelf in een andere topic op dit forum geschreven, Pammie.
liefs, Josette
Plaats reactie