Nivea body
Moderator: Moderators
Nivea body
Hoi dames,
Vandaag wat wezen shoppen en heb iets geweldigs gevonden :
Nivea Glans Effect Lotion
Geweldig spul. Je benen gaan er zienderwijs van glanzen wat uiteraard zeer mooi staat na het scheren van de beentjes.
Deze week ook nog is in de offerta bij trekpleister. Probeer het ook, echt top.
Liefs,
Geweldig spul. Je benen gaan er zienderwijs van glanzen wat uiteraard zeer mooi staat na het scheren van de beentjes.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Re: Nivea body
Lieve Pamela, ik ga er morgen direct op af, koop mij dan ook een leuk rugzakje van leer, is volgens mij vanaf morgen in de aanbieding, is handig als je je spullen mee moet nemen. Allen wat het scheren betreft, daar ben ik nog niet helemaal uit, vaak gedaan, gevolg meer haargroei, ben nu van die cream aan het uit proberen, maar of dit op termijn de oplossing is, daar heb ik mijn vraagtekens bij. Liefs Hariet.Pamela- schreef:Hoi dames,
Liefs,
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Liefs Hariet
Re: Nivea body
Lieve Pamela heb op aanraden van jou vanmorgen ook Nivea gekocht, alleen niet bij de trekpleister, maar bij het Kruitvat, moest ik zijn voor een mooi leren rugzakje> ik moet zeggen je hebt gelijk het is mooi spul, ik denk dat het met name in de zomer ga gebruiken, draag nu meesttel nylons of panties en dan vind ik het zonde van het geld, kosten uit mijn hoofd 5,75 euro, dus meiden proberen zeg ik maar.hariet schreef:Lieve Pamela, ik ga er morgen direct op af, koop mij dan ook een leuk rugzakje van leer, is volgens mij vanaf morgen in de aanbieding, is handig als je je spullen mee moet nemen. Allen wat het scheren betreft, daar ben ik nog niet helemaal uit, vaak gedaan, gevolg meer haargroei, ben nu van die cream aan het uit proberen, maar of dit op termijn de oplossing is, daar heb ik mijn vraagtekens bij. Liefs Hariet.Pamela- schreef:Hoi dames,
Liefs,
Wat het rugzakje betreft echt gaf niet te en vele functies evenals diverse modelen, je kunt hem ook als schoudertasje gebruiken, kosten ongevver 25 euro. nou dat was het, moet zo werken, dus gauw even omkleden liefs Hariet.
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Liefs Hariet
- Chantal C.
- Forumdiva
Pamela,
dank je voor de goede tip, ga het morgen gelijk halen.
Groetjes Erica
dank je voor de goede tip, ga het morgen gelijk halen.
Groetjes Erica
- pinkslipper
- ForumFan
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Hoi,
tot enige tijd terug kocht en gebruikte ik ook Nivea Body Lotion na het scheren of na een zonnebankbeurt.
Mijn boodschappen doe ik steeds Lidl en ook daar hebben ze twee soorten bodylotion.
Ik dacht zo bij mijzelf ; laat ik de best ruikende eens uitproberen, tenslotte voor die prijs !
En ja hoor ; wat ik al een beetje vreesde en verwacht had was het uiteindelijke resultaat : een zeer goed product en veel beter dan Nivea Bodylotion !
Je benen zijn er echt zijdezacht en glanzend van, met als extra dat het heerlijk ruikt...
Dus meiden, ik zou jullie toch aanraden ook eens dit product te gebruiken want het loont echt de moeite kwa prijs/kwaliteit verhouding.
liefs vanwege,
Kirsten
tot enige tijd terug kocht en gebruikte ik ook Nivea Body Lotion na het scheren of na een zonnebankbeurt.
Mijn boodschappen doe ik steeds Lidl en ook daar hebben ze twee soorten bodylotion.
Ik dacht zo bij mijzelf ; laat ik de best ruikende eens uitproberen, tenslotte voor die prijs !
En ja hoor ; wat ik al een beetje vreesde en verwacht had was het uiteindelijke resultaat : een zeer goed product en veel beter dan Nivea Bodylotion !
Je benen zijn er echt zijdezacht en glanzend van, met als extra dat het heerlijk ruikt...
Dus meiden, ik zou jullie toch aanraden ook eens dit product te gebruiken want het loont echt de moeite kwa prijs/kwaliteit verhouding.
liefs vanwege,
Kirsten
Hoi hoi,
Goede tip ga ik zeker ook een keer gebruiken als mijn nivea op is. Ik kom eerlijk gezegd liever niet bij de LLLLLLLLL.........., ik kan het zelfs niet intikken, lukt me gewoon niet. Misschien, heel misschien kan ik me moeder op pad sturen.
LIefs,
Goede tip ga ik zeker ook een keer gebruiken als mijn nivea op is. Ik kom eerlijk gezegd liever niet bij de LLLLLLLLL.........., ik kan het zelfs niet intikken, lukt me gewoon niet. Misschien, heel misschien kan ik me moeder op pad sturen.
LIefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer: