strakke 'low rise' broeken

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

XXX
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: do jul 31, 2003 18:04

Bericht door XXX »

Hoi Sixty,

Waarom stretch? omdat een vrouw een smallere taille heeft in verhouding tot de heupen, en bij mannenlichamen is dit min of meer recht.
Probleem vormt zich op de heupen, als je een non-stretch damesbroek past waarvan je de knoop gewoon dicht kunt doen, dan zul je in de spiegel zien, dat je teveel ruimte in die broek hebt op je heupen, dan sla je een modderfiguur, vind ik. bij stretch zie je dat dan ook niet, en zit alles gewoon strak tegen je lichaam aan. PFF wat een technisch verhaal, maar ik heb er dan ook al jaren op zitten studeren :-)

Alleen: Je moet ze niet alleen voor de spiegel aandoen natuurlijk he? gewoon lekker buiten dragen, Al durf ik dan weinig, dat doe ik al jaren met plezier. ( maar ook niet alle modellen die ik heb hoor )

liefs,

Savannah
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Amanda, Ove het algemeen zul je wel gelijk hebben, maar mijn stagiaire liep ook in broek met uitlopende weidepijpen....zoiets waar we het hier over hebben.
Misschien een sister....wie weet :wink: :D
Van de andere kant moet de mode natuurlijk niet te veel in elkaar overlopen voor vrouwen en mannen, is het speciale ervan af, al ben ik daar wel weer dubbel.
Kun je natuurlijk wel lekker langs het strand flaneren in een luchtige zomerjurkje, lekker relax..én het gaat er om wie je op dat moment voelt, denkt te zijn...

het elfje
xxx
Laure
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di okt 14, 2003 22:33
Locatie: Zedelgem

Bericht door Laure »

Hallo meiden,

Ik ben hier nieuw en heb nog niet zoveel ervaring met t*.
Die broeken vindt ik ook wel mooi maar er zit vooraal altijd iets in de weg.
Weet iemand hoe je dat kan camoufleren.
Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Laure,

Kijk eens op deze site : http://www.geocities.com/WestHollywood/ ... dA001.html

Ik gebruik deze techniek al een hele tijd met succes.

Laat me horen of je er iets aan hebt.

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Laure
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di okt 14, 2003 22:33
Locatie: Zedelgem

Bericht door Laure »

Bedankt voor de tip maar ik aanvaard dit als pijnlijk.
Over die andere methoden is niets te vinden op het internet.
En het probleen is hoe geraak ik aan die spullen.
Ik kom uit West-Vlaanderen.
Zijn daar gespecialiceerde winkels??
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

Als je geen (veilige) winkels in de omgeving hebt probeer het dan eens via internet, al is het maar om te zien wat er zoal in de aanbieding is. Een start kun je maken bij http://www.transformation.co.uk, naar mijn ervaring een goede service en redelijk snelle levering maar wel (behoorlijk) aan de prijs. Meer links bijvoorbeeld via http://www.vickirene.net/linkbh.htm of gewoon zoeken via Google.

Succes
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Hoi Laura,

Je kunt ook een lowrise nemen met een brede riem, zo zie je niks meer van je tudele dokie.
Dit werkt heel praktisch en zit comfortabel.

Groetjes, Amanda
strandjutter
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: ma dec 08, 2003 18:21

Bericht door strandjutter »

Kijk eens op www.comycom.de

Prima en snelle service!
Gebruikersavatar
Calista
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 20:07

Bericht door Calista »

foeikes Amanda,ikzelf heb als man een broek met olifantenpijpen.Van Energy zijn echt toffe broeken,eindelijk ns mooie kleren voor mannen ook.Als je in Antwerpen woonde kon je gerust naar fish&ships gaan een winkel met van olifantenbroeken voor vrouwen met pijpen zobreed als je maar wil.killah babe heeft zo'n broeken,pepe ook trouwens,mm wa nog ja Miss Sixty en dan heb je ook maar vrouwenbroeken,lage taille en grote olifantpijpen zijn toch overal te vinden ni?En als je denkt van oh nee die kleren hangen gescheiden vrag je gewoon aan de verkoopster ik zoek een broek met olifantpijpen,zeer brede(omda da meestal ni bestaat in de mannencollectie)zal de leuke verkoopster je direct een paar vrouwenbroeken toestoppen om te passen en geen haan die ernaar kraait;-)
xxxQ.C
Ik ben dus Calista,een klassevrouw uit Belgie. De ene keer the girl next-door de andere keer de Diva.

love ya all darlings,
xxxCalista
Plaats reactie