strakke 'low rise' broeken
Moderator: Moderators
Hoi Sixty,
Waarom stretch? omdat een vrouw een smallere taille heeft in verhouding tot de heupen, en bij mannenlichamen is dit min of meer recht.
Probleem vormt zich op de heupen, als je een non-stretch damesbroek past waarvan je de knoop gewoon dicht kunt doen, dan zul je in de spiegel zien, dat je teveel ruimte in die broek hebt op je heupen, dan sla je een modderfiguur, vind ik. bij stretch zie je dat dan ook niet, en zit alles gewoon strak tegen je lichaam aan. PFF wat een technisch verhaal, maar ik heb er dan ook al jaren op zitten studeren
Alleen: Je moet ze niet alleen voor de spiegel aandoen natuurlijk he? gewoon lekker buiten dragen, Al durf ik dan weinig, dat doe ik al jaren met plezier. ( maar ook niet alle modellen die ik heb hoor )
liefs,
Savannah
Waarom stretch? omdat een vrouw een smallere taille heeft in verhouding tot de heupen, en bij mannenlichamen is dit min of meer recht.
Probleem vormt zich op de heupen, als je een non-stretch damesbroek past waarvan je de knoop gewoon dicht kunt doen, dan zul je in de spiegel zien, dat je teveel ruimte in die broek hebt op je heupen, dan sla je een modderfiguur, vind ik. bij stretch zie je dat dan ook niet, en zit alles gewoon strak tegen je lichaam aan. PFF wat een technisch verhaal, maar ik heb er dan ook al jaren op zitten studeren
Alleen: Je moet ze niet alleen voor de spiegel aandoen natuurlijk he? gewoon lekker buiten dragen, Al durf ik dan weinig, dat doe ik al jaren met plezier. ( maar ook niet alle modellen die ik heb hoor )
liefs,
Savannah
Amanda, Ove het algemeen zul je wel gelijk hebben, maar mijn stagiaire liep ook in broek met uitlopende weidepijpen....zoiets waar we het hier over hebben.
Misschien een sister....wie weet
Van de andere kant moet de mode natuurlijk niet te veel in elkaar overlopen voor vrouwen en mannen, is het speciale ervan af, al ben ik daar wel weer dubbel.
Kun je natuurlijk wel lekker langs het strand flaneren in een luchtige zomerjurkje, lekker relax..én het gaat er om wie je op dat moment voelt, denkt te zijn...
het elfje
xxx
Misschien een sister....wie weet
Van de andere kant moet de mode natuurlijk niet te veel in elkaar overlopen voor vrouwen en mannen, is het speciale ervan af, al ben ik daar wel weer dubbel.
Kun je natuurlijk wel lekker langs het strand flaneren in een luchtige zomerjurkje, lekker relax..én het gaat er om wie je op dat moment voelt, denkt te zijn...
het elfje
xxx
Laure,
Kijk eens op deze site : http://www.geocities.com/WestHollywood/ ... dA001.html
Ik gebruik deze techniek al een hele tijd met succes.
Laat me horen of je er iets aan hebt.
Denise.
Kijk eens op deze site : http://www.geocities.com/WestHollywood/ ... dA001.html
Ik gebruik deze techniek al een hele tijd met succes.
Laat me horen of je er iets aan hebt.
Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Als je geen (veilige) winkels in de omgeving hebt probeer het dan eens via internet, al is het maar om te zien wat er zoal in de aanbieding is. Een start kun je maken bij http://www.transformation.co.uk, naar mijn ervaring een goede service en redelijk snelle levering maar wel (behoorlijk) aan de prijs. Meer links bijvoorbeeld via http://www.vickirene.net/linkbh.htm of gewoon zoeken via Google.
Succes
Succes
Itthi pi hi ekacciya seyya.
-
- is nieuw hier
foeikes Amanda,ikzelf heb als man een broek met olifantenpijpen.Van Energy zijn echt toffe broeken,eindelijk ns mooie kleren voor mannen ook.Als je in Antwerpen woonde kon je gerust naar fish&ships gaan een winkel met van olifantenbroeken voor vrouwen met pijpen zobreed als je maar wil.killah babe heeft zo'n broeken,pepe ook trouwens,mm wa nog ja Miss Sixty en dan heb je ook maar vrouwenbroeken,lage taille en grote olifantpijpen zijn toch overal te vinden ni?En als je denkt van oh nee die kleren hangen gescheiden vrag je gewoon aan de verkoopster ik zoek een broek met olifantpijpen,zeer brede(omda da meestal ni bestaat in de mannencollectie)zal de leuke verkoopster je direct een paar vrouwenbroeken toestoppen om te passen en geen haan die ernaar kraait;-)
xxxQ.C
xxxQ.C
Ik ben dus Calista,een klassevrouw uit Belgie. De ene keer the girl next-door de andere keer de Diva.
love ya all darlings,
xxxCalista
love ya all darlings,
xxxCalista