"er gaat niks boven groningen" ;-)

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Hee Pamela,

Al kan FC Groningen volgens jou niet voetballen, de T's uit het Noorden scoren hoog !!!! Weet je nog.... aantal T's per provincie ?
Meiden uit Drenthe.... laat je stem horen !!!!!!!!!!!!!

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

Bericht door Selena Maria »

Nou F.C. Groningen voetbalt niet goed omdat er niet genoeg Groningers in zitten :wink: ,groetjes Selena
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

voetballen?

Bericht door hariet »

He meiden,

van voetballen heb ik echt geen bal verstand, geef mij maar een mountainbike. Dat schiet tenminste op. Bij voetballen blijf je maar heen en weer rennen en als je de bal hebt schot je hem weer weg schiet dus echt niet op en dan kun je er weer naar toe rennen.
Nee echt niets voor mij, wat wel een bijkomend voordeel is bij voetbal.
Tenminste als Nederland in de finale zit. Dan is het lekker rustig op straat en dan kun je lekker als meid de straat op. Zo zie je maar Hariet ziet altijd wel iets positiefs.

Nu nog even wat anders Joost ik wilde ook naar Nieuwegein, kom ik er ook achter dat j e je van te voren moest opgeven. Balen dus, :cry: :cry: want hoe moet het nu met mijn vergelijkend warenonderzoek of hoe dat ook mag heten uitvoeren, tja zo gaan de dingen soms.
Afijn heb lekker vrij en ik geniet hier met volle teugen van met heel mijn vrouw zijn als je begrijpt wat ik bedoel

doeiiiiiiiiiii Hariet
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

hariet,

volgens mij kun je gewoon gaan hoor. Het vooraf opgeven is dacht ik uitsluitend voor het buffet (al kun je er beter een telefoontje aan wagen)

Liefs van Cynthia
Cyn.
Gebruikersavatar
JolandaM
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Steenwijk

Bericht door JolandaM »

Hallo meisjes,

Ik kan voluit beamen wat hier over de T&T Groningen gezegd wordt. Ik kom er vanaf kort na mijn comingout in 2000, en sla praktisch nooit over.

Het was destijds voor mij een geweldige opluchting gelijkgestemden te treffen om met hen over mijn gevoelens te praten. Het heeft mij heel erg geholpen om erachter te komen waar ik nu werkelijk sta in het T-spectrum.

Er komen niet alleen travo's; de transen zijn evenens ruim vertegenwoordigd, en af en toe komt er een partner mee naar de avond.

De sfeer is er geweldig, en ik kan je verklappen dat die zelfs zodanig is dat één van de mensen achter de bar zich af en toe zelf ook omkleedt, zoals afgelopen woensdag!

De dames van de organisatie zijn zeer actief, en verzorgen elke maand een nieuwsbrief die je na bezoek mag meenemen.

Ik prijs me zeer gelukkig dat ik zo'n fantastische lokatie op zo'n 150 meter van mijn huis aantref. Als er eens iemand van de andere kant van het land de T&T Groningen wil bezoeken en een slaapplaatsje zoekt, of nader kennis met mij wil maken, is diegene hartelijk welkom bij mij thuis.

Liefs,
Jolanda(M)
Je kunt het leven slechts vieren wanneer je het als een geschenk aanvaardt
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Lieve meid is het toch, die JolandaM
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Cynthia schreef:proberen kun je het altijd natuurlijk he

Gewoon doen zou ik zeggen
hariet schreef:Nu nog even wat anders Joost ik wilde ook naar Nieuwegein, kom ik er ook achter dat j e je van te voren moest opgeven. Balen dus, :cry: :cry: want hoe moet het nu met mijn vergelijkend warenonderzoek of hoe dat ook mag heten uitvoeren, tja zo gaan de dingen soms.
Afijn heb lekker vrij en ik geniet hier met volle teugen van met heel mijn vrouw zijn als je begrijpt wat ik bedoel
Die nacht om 0.02 gemaild, afgelopen avond kreeg ik mail terug.

Verheugende mededeling: ik kan komen :D :D Hiervoor veel dank voor organisator Sonja :D

Dus dat doe ik dan ook, voor een hele prettige avond.
liefs, Josette
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

het is mij ook gelukt

Bericht door hariet »

Beste Cynhia en Joost
en de anderen natuurlijk ook.

Het is Hariet ook gelukt ik kan vanavond ook naar Nieuwegein, kan zelfs deelnemen aan het buffet. :roll: :roll: :roll:
Ben echt in mijn nopjes Joepie :lol: :lol:
Weet echter nog niet hoe laat alles begint, mocht één van jullie dat zo weten, dat zou mooi zijn.

Ben nu al weer druk met wat ik voor vanavond aan zal trekken.
Gisteren druk geweest met een soor web camera van de Aldi, maar of het mij lukt om ook een foto van mij op dit forum te krijgen, dat moet ik nog uitvogelen, vooral zo'n oude bak als deze, maar ik doe mijn best

Verder wens ik een ieder een super weekend

groetjes en veel liefs
Hariet, :wink: 8) :wink: :wink: :lol:
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

hariet,

Het is mij niet echt duidelijk, maar de avond begint om een uur of 8.
Ik had zelf begrepen dat het buffet vanaf een uur of negen zou zijn.
We zien wel, de avond is lang zat :lol: .
Cyn.
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

bedankt

Bericht door hariet »

Beste Cynlhia :roll:

Bedankt ik dank dat ik er om half negen ben, moet nog een aardig eindje rijden,

Veel liefs

Hariet :wink:
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Cynthia,

Tja, Groningen zal voor een andere keer zijn, het is me eigenlijk echt een beetje te ver. Maar volgend weekend ga ik naar Koersel (Vlaamse Genderkring) voor een kerstfeestje en een weekje later is de T&T-Eindhoven weer. En Nieuwegein ga ik ook nog eens bezoeken, maar dat zal nog even duren.

Goede vooruitzichten dus. Ik tel de dagen weer af! :D

Groetjes, :D
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Kellyanna
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: ma dec 22, 2003 21:18
Locatie: Den Haag

Bericht door Kellyanna »

Hoi meiden,

Hoewel mijn look nog niet af is en ik geen idee heb hoe mijn gezicht eruit zal zien met pruik en makeup, ja dat is echt mijn volgende stapje, lijkt het me heel leuk om naar een T&T avond te gaan. Ik las ergens dat de volgende op 17 januari in Nieuwegein is. Pech, want dan kan ik dus net niet, ik had al een ander uitje staan.

Waar worden die T&T avonden normaal allemaal gehouden en waar kan ik vinden wanneer? Hoe regelmatig is dat? Wat is de dichtsbijzijnde uitgaande van Den Haag?

Kan ik op zijn avond ook een pruik kopen of zo'n avond daar niet voor bedoeld?

Allemaal vragen van een meid met weinig straatervaring (in positieve zin :-))

Liefs,

Kellyanna
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Ho Kellyanna,

Alle info over T&T kun je vinden op hun website http://www.lkgtent.nl/show.php3?t=nl
Vanuit Den Haag is Rotterdam het dichtste bij, en die is elke 2e zaterdag van de maand, dus op 10 januari is de eerstvolgende.

Misschien zien we elkaar nog wel es.
Cyn.
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

Hoi Kellyanna,

Naast http://www.lkgtent.nl kun je ook uitgaanstips vinden op deze site, te weten:
http://www.travestie.org/html/index.php?bestand=agenda
Op een t&t-avond hoef je niet passebel te zijn, er komen vaak genoeg t's die geen pruik en of make-up gebruiken. Je kunt op de meeste t&t-avonden je ter plekke omkleden en je kunt om de kat uit de boom te kijken ook als man gekleed een bezoek brengen.
Op t&t-avonden kunnen voor zo ver mijn ervaring reikt doorgaans geen spullen aangeschaft worden.
Ik (en velen met mij kunnen dit bevestigen) raad je aan eens op (fysiek) bezoek te gaan bij www.travisage.nl
Truus (een biovrouw) kan je goede raad geven en ze is een heel aardige persoon in de omgang. Je voelt je meteen op je gemak en de prijzen vallen erg mee. Heb je geld te veel dan kun je ook naar www.mariposa.nu en wil je totaal iets anders (meer glamour enzo maar geweldig mooi) en speelt geld geen rol, dan is www.transdreams.nl een optie.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Dank je racine, je bent me voor. Inderdaad in de uitgaantips staan ook alle t en t avonden.

Foei Cynthia :lol: :lol: :lol: :lol:

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Plaats reactie