Kleding

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Have no fear, your local tranny's here...
Get over it.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Isabelle Raulin dAymeries schreef:Als je af en toe eens buiten komt, merk je soms dat wat twee jaar geleden slechte smaak was, dat opeens niet meer is...
Ergo nog, het is dan ineens camp of hip en alle hippe meiden lopen er dan mee rond. (Mannen doen zoiets veel te weinig :oops: :cry: )
liefs, Josette
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Misschien wel een rare vraag. Maar hebben jullie bepaalde tijden wanneer jullie gaan shoppen. B.v. op een woensdagmiddag, een vrijdagochtend, zaterdagmiddag. Maakt het uit dat het druk is in de winkel (sowieso al een nadeel, geheid dat er een lange rij bij de kassa staat).
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Inderdaad Joost,

Maar een tranny socialite als ik is natuurlijk doodsbang voor de kritiek. Er gaan weken voorbij dat ik niet in Kutkrabberveen kom, maar het zal me maar gebeuren dat I. R. d' A. gewoon hier op het station van H.-A. gespot wordt door Joan Rivers of Esther, met iets anders dan een 7/8 rok van Pauw aan.

Vréselijk...

Isabelle
Get over it.
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hee Pinkslipper,

Dinsdagmiddag, net na lunchtijd.

Dan hebben ze tijd voor je.

Isabelle
Get over it.
Elena_di_Troia
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 12:08
Locatie: Amsterdam

Zaterdagmiddag na 14:00 uur

Bericht door Elena_di_Troia »

..Hey Joost,

Mijn ervaring is, dat juist tijdens grote drukte in winkels, de anonimiteit wordt vergroot - try it...

X

Ka
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

pinkslipper schreef:Misschien wel een rare vraag. Maar hebben jullie bepaalde tijden wanneer jullie gaan shoppen. B.v. op een woensdagmiddag, een vrijdagochtend, zaterdagmiddag. Maakt het uit dat het druk is in de winkel (sowieso al een nadeel, geheid dat er een lange rij bij de kassa staat).
Ik shop zowel op rustige momenten als op drukke momenten als zaterdagmiddag 16.30 uur. Maak me niets uit, ik sta gewoon openlijk bij de damesschoenen. En dat doe ik al vijf jaar. :D

Gewoon doen en rustig zijn, werkt het beste. En af en toe babbel ik met de dames, velen vinden het zelfs leuk dat ik op laarzen loop.
liefs, Josette
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Isabelle Raulin dAymeries schreef:Maar een tranny socialite als ik is natuurlijk doodsbang voor de kritiek. Er gaan weken voorbij dat ik niet in Kutkrabberveen kom, maar het zal me maar gebeuren dat I. R. d' A. gewoon hier op het station van H.-A. gespot wordt door Joan Rivers of Esther, met iets anders dan een 7/8 rok van Pauw aan.
Wat bedoel je met Kutkrabberveen?

En je hoeft niet bang te zijn voor de kritiek. Want als ik jou redenatie Als je af en toe eens buiten komt, merk je soms dat wat twee jaar geleden slechte smaak was, dat opeens niet meer is... wat verder redeneer dan kom je uit op het volgende: wat nu écht niet kan is over twee, drie jaar weer wel. :D :D Alleen ziet het er net iets anders uit. Dat heet nu mode :roll: :-? :P
liefs, Josette
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Joost schreef:
Isabelle Raulin dAymeries schreef:Maar een tranny socialite als ik is natuurlijk doodsbang voor de kritiek. Er gaan weken voorbij dat ik niet in Kutkrabberveen kom, maar het zal me maar gebeuren dat I. R. d' A. gewoon hier op het station van H.-A. gespot wordt door Joan Rivers of Esther, met iets anders dan een 7/8 rok van Pauw aan.
Wat bedoel je met Kutkrabberveen?
Dat is nu typisch vrouwelijk taalgebruik Joost :cry:

En Isabelle, wat voor outfit je ook aan mocht hebben, je blijft gewoon een verklede man hoor.

Joost schreef:
Ergo nog, het is dan ineens camp of hip en alle hippe meiden lopen er dan mee rond. (Mannen doen zoiets veel te weinig )
Helemaal fout Joost. Het tegendeel wordt hier dagelijks bewezen.

Groetjes,
Esther
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Esther schreef:Wat bedoel je met Kutkrabberveen?
Dat is nu typisch vrouwelijk taalgebruik Joost :cry:

Ik dacht dat dat een synoniem voor een stad of dorp was.
Esther schreef:Joost schreef:
Ergo nog, het is dan ineens camp of hip en alle hippe meiden lopen er dan mee rond. (Mannen doen zoiets veel te weinig )
Helemaal fout Joost. Het tegendeel wordt hier dagelijks bewezen.
Ja, hier. Maar travestie.org is een zeer klein gedeelte van NL en dan hebben we nog velen in de kast of die (en dat zijn veelal mannen die al wat ouder (30+) zijn) alleen maar buiten durven in zeer saaie, conservatieve, kleding. Kan het uit mijn flatraam zien hoewel er wel kleine subtiele veranderingen zijn. Helaas worden zij teniet gedaan door kleding met het merk te groot erop en dienovereenkomstige hoge prijzen (Nike, bah). NO LOGO for me
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Esther schreef:En Isabelle, wat voor outfit je ook aan mocht hebben, je blijft gewoon een verklede man hoor.
Toch altijd zo lief en complimenteus die Esther.... zo aardig.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
tamar
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 21:24
Locatie: België

Wanneer shoppen?

Bericht door tamar »

Ik shop eigenlijk zelden, maar een kledingzaak binnenlopen en in de damesafdeling rondkijken doe ik graag. Ik doe dat altijd tijdens de schooluren om zeker geen giechelende meiden of grove binken tegen te komen (Harry Potter zei het al: giggling should be made illegal...)
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Nathalie schreef:
Esther schreef:En Isabelle, wat voor outfit je ook aan mocht hebben, je blijft gewoon een verklede man hoor.
Toch altijd zo lief en complimenteus die Esther.... zo aardig.
Ja, leuk he Nathalie, hebben we tenminste nog 1 overeenkomst :wink:

Groetjes,
Esther
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

ben ik nou de enige die het spul gewoon meejat?

hihih

Joy

(grapje, en toch nie helemaal:)
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hehehe die Esther nog niet eens helemaal vrouw en dan toch al last van de overgang.
Plaats reactie