Kleding

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Joanne schreef:Hehehe die Esther nog niet eens helemaal vrouw en dan toch al last van de overgang.
Ach Joanne, het zit in je of niet. Gewoon blijven hopen, misschien maak je het ook nog eens mee.

Esther
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Als ik dan ook zo "realistisch" wordt als jij dan weet ik niet of ik het zou waarderen. Leven is al moeilijk genoeg als je het op een leuke manier probeert te vullen. Inclusief dromen dat is.
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Joanne schreef:Als ik dan ook zo "realistisch" wordt als jij dan weet ik niet of ik het zou waarderen. Leven is al moeilijk genoeg als je het op een leuke manier probeert te vullen. Inclusief dromen dat is.
Joanne, waarom zou realistisch niet ook "leuk" kunnen zijn?
Ik leef in een mooie, soms best leuke, soms vervelende, realistische wereld, de wereld van elke dag.
En ik voel me er goed bij.

Groetjes,
Esther

PS: Het is ik word ipv ik wordt,
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Esther schreef:Joanne, waarom zou realistisch niet ook "leuk" kunnen zijn?
Ik leef in een mooie, soms best leuke, soms vervelende, realistische wereld, de wereld van elke dag.
En ik voel me er goed bij.

Groetjes,
Esther
Laat anderen zich dan ook goed voelen al is het misschien in een andere realiteit als die waar jij in leeft. Kwestie van blikveld toch?
Esther schreef:PS: Het is ik word ipv ik wordt,
Ik ben een T dus zet ik die achter elk woordt waar ik maar wilt :wink:
twijfelaar
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 2:04
Locatie: Ede

Bericht door twijfelaar »

Hallo allemaal,

jaja, ik ken het. laarzen zijn mooi, lekker, sexy en stijlvol. En tja, ook ik loop graag in laarzen rond. (Met mijn maat 44) Ik ken het gevoel dat je er helemaal in opgaat. Net je nieuwe laarzen uit de doos, gelijk aantrekken. En... wat zit dat toch lekker.. Kun je echt van genieten he?
Maar uhh, er zijn echt genoeg winkels die laarzen in grote maten hebben. Als iemenad iets wilt weten, in welke regio of zoiets, mail me gerust.
Succes allemaal en veel plezier met jullie laarzen. Ik heb wel een paar paar staan. Hheeeerlijk!!

Liefs
:P
Plaats reactie