natuurlijke beha

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

natuurlijke beha

Bericht door hariet »

Beste meiden, :roll:

hier ben ik eens weer heb het druk gehad dus ja, even het volgende er is bij kruidvat een natuurlijke beha van siliconen deze kleeft aan je borstjes zonder dat je bandjes of sluitingen hoeft te gebruiken, ziten super en zijn in diverse maten verkrijgbaar, een must voor ons soort meiden vind ik.
Prijs nog geen 10 euro dus het is het proberen waard zou ik zo zeggen

groetjes Hariet :wink: :wink:
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Greta
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 13:51

Bericht door Greta »

Hm, ze zijn bij ons in alle kruidvat’s uitverkocht. En ze krijgen ze niet weer is mij verteld :(

Iemand een idee waar ze meer te verkrijgen zijn?

Groetjes Greta.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Euhh maar daar heb je geen borsten voor nodig of vergis ik me? Hoe doe je dat dan als je die niet hebt?
Greta
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 13:51

Bericht door Greta »

Klop helemaal Joanne, maar met echte borsten cup maatje 75C mag dat toch geen probleem zijn toch?

Groetjes Greta.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Das heel mooi Greta dan hoop ik dat je ten volle kunt genieten van je natuurlijke bh :D
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

het werk echt

Bericht door hariet »

Beste meiden,
neem van mij aan ze zitten perfect heb er al alles mee gedaan, van wandelen tot a.t.b. er zelfs mee geslapen en nog geen milimeter verschoven echt ik ben er aan verknocht, Maar ze zijn inderdaad niet meer te verkrijgen :cry: :cry:
Ze waren al snel ujitverkocht, meestal komen dit soort aanbiedingen één keer per jaar dus hou volgend jaar febr./maart in de gaten
groetjes Hariet :wink: :wink: :wink: :wink:
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Plaats reactie