Beste meiden,
hier ben ik eens weer heb het druk gehad dus ja, even het volgende er is bij kruidvat een natuurlijke beha van siliconen deze kleeft aan je borstjes zonder dat je bandjes of sluitingen hoeft te gebruiken, ziten super en zijn in diverse maten verkrijgbaar, een must voor ons soort meiden vind ik.
Prijs nog geen 10 euro dus het is het proberen waard zou ik zo zeggen
groetjes Hariet
natuurlijke beha
Moderator: Moderators
natuurlijke beha
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Liefs Hariet
het werk echt
Beste meiden,
neem van mij aan ze zitten perfect heb er al alles mee gedaan, van wandelen tot a.t.b. er zelfs mee geslapen en nog geen milimeter verschoven echt ik ben er aan verknocht, Maar ze zijn inderdaad niet meer te verkrijgen
Ze waren al snel ujitverkocht, meestal komen dit soort aanbiedingen één keer per jaar dus hou volgend jaar febr./maart in de gaten
groetjes Hariet
neem van mij aan ze zitten perfect heb er al alles mee gedaan, van wandelen tot a.t.b. er zelfs mee geslapen en nog geen milimeter verschoven echt ik ben er aan verknocht, Maar ze zijn inderdaad niet meer te verkrijgen
Ze waren al snel ujitverkocht, meestal komen dit soort aanbiedingen één keer per jaar dus hou volgend jaar febr./maart in de gaten
groetjes Hariet
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Liefs Hariet