Ben met je eens "kleren maken de vrouw" omdat je eerst iemand visueel ziet en daarop je mening baseerd.
Oeps ben ik weer, maar als geboren vrouw heb ik toch zo mijn gedachten dat ' kleren de vrouw ' maken . Ik vind het heel belangrijk en fijn om super vrouwelijke kleding tedragen .Daarmee bedoel ik lange rokken en leuke bloesjes .Broeken draag ik helemaal niet , vind het gevoel van een rok veel prettiger .Wanneer ik sommige vrouwen zie in leggings en strakke t-shirts en zeer stevig gebouwd vraag ik mij af, hoe kunnen zij zich zo onvoordelig kleden .groetjes, Elsa
Joanne
Draag ook geen broeken, alhoewel verreweg de meeste vrouwen wel broeken dragen, naar mijn mening waarschijnlijk nog een inhaalslag van de vrouwen emancipatie die ergens in de jaren 60 begon.
Zoals met alles zal wel weer een behoefte komen om zich meer vrouwelijk te kleden (dus geen broeken dat is mannen terrein).
Ik vind, met uitzonderingen natuurlijk, over het algemeen de Nederlandse vrouw een van de slechts geklede in de wereld, volgens mijn ervaring en standaard dan.
groetjes, Adriana