Shemale's

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Teddybear
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: di jan 27, 2004 22:16

Shemale's

Bericht door Teddybear »

Ik merk dat ik de laatste tijd erg begin te verlangen naar shemale's, terwijl ik er vroeger van walgde.
Ja zo snel kan een mens veranderen als hij toegeeft aan zijn transgender zijn, dus een gedeelete van mij zal wel vrouw zijn die verlangt naar ondeugende dingen.
Een shemale lijkt op 1 of andere manier de ultieme fantasie.

Ik heb geen idee of dat nou pure lust is, een tijdelijke perversie, of een natuurlijk gevolg van het meer vrouw voelen.

Hebben jullie dit soort gevoelens wel eens ? :)
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hoi Teddybear,

Om eerlijk te zijn, Ja ik verlang ook wel eens naar een Shemale.
Waarom kan ik niet zeggen, ik zie mezelf als hetero of als lesbisch.
Maar ik denk dat ik een avontuurtje met een shemale niet uit de weg zou gaan :)

groetjes, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Misschien om je eigen gevoelens te kunnen spiegelen???
Gebruikersavatar
Teddybear
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: di jan 27, 2004 22:16

Bericht door Teddybear »

Ja denk idd dat het een afspiegeling is om mijn eigen gevoelens te uiten, maar raar is wel dat ik voordat ik het toeliet me vrouw te voelen, van het idee alleen al walgde, maar er nu juist wel ns naar verlang.
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Op een andere groep hoorde ik ook nog een andere;
Sommige mannen willen absoluuut niet met een man in bed maar wel anale sex hebben, met een shemale kun je toch anale sex hebben zonder te denken dat je het met een man doet, snap je......

Groetjes, Amanda
Kimmy B
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 11:25

Bericht door Kimmy B »

Hoi Ladies

Daar droom ik nu al jaren over om ooit eens "het" te doen met iemand zoals ik zou willen zijn ,
maar ik denk dat het een droom zal blijven .
Ik weet niet hoe het komt maar ik hou van en kijk alleen maar naar zulke fotos of films maar dan alleen maar met 2 shemales, niet met een man bij .(pech vr de mannen dus )
Gewone fims zeggen me geen sikkepit.
Ben ik een alleenstaand geval of denken er nog zo over ?
Over mn vriendin heb ik niet te klagen, maar soms droom ik er gewoon van om eens genomen te worden door een shemale .

Veel liefs

Kimmy
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

het is heel goed mogelijk dat shemales voor het gevoel het dichts bij ons staan: vrouw en man samen in een lichaam: zeer attractief denk ik. Ook ik heb verlangens naar eens een avontuurtje met een shemale terwijl ik ook een hele fijne relatie heb. Mannen spreken me absoluut niet aan, maar shemales wel.

Groetjes,

Babette.
Gebruikersavatar
Teddybear
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: di jan 27, 2004 22:16

Bericht door Teddybear »

Zie je wel? :)

Ik ben wel "normaal " :):)

Shemale lijk ik zelf ook sprekend op in t weekend, behalve dat ik dan geen echte borsten heb, maar een vrouw die overigens dit allemaal begrijpt vond dat ik veel mooier was als vrouw dan haar, zal ff een foto toevoegen tijdelijk, dan kun je t zien :)
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Teddybear,

De meeste mensen hier laten in hun avatar hun gezicht zien. Jij toont ons iets anders. Wat is je bedoeling daarmee?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Teddybear
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: di jan 27, 2004 22:16

Bericht door Teddybear »

Niks Lisa, durf mn koppie (nog) niet te laten zien.
Zover ben ik nog niet, heb dat wel een tijdje gedaan hier, maar de risico's zijn nog te groot voor mijn baan etc.

Met de rest heb ik geen (bij) bedoeling. vindt t alleen zelf een mooie foto omdat ik me daar aardig vrouw voel :)
sharon
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 0:29
Locatie: randstad

Bericht door sharon »

Voor je baan teddybear? Ben je een beroemdheid dan? Bedoel er verder niets mee hoor.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
Gebruikersavatar
Teddybear
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: di jan 27, 2004 22:16

Bericht door Teddybear »

Nee , niet beroemd.
Maar een baan, waarbij mensen mij kennen als man en zeker niet geaccepteerd zal worden dat ik transgender ben.

Dus die optie , mijn koppie te laten zien moet vervallen, hoewel ik het jammer vindt.
Maar wie weet of dat weer komt, m'n leven bevindt zich wel in een stroomversnelling en ik leef altijd al zo snel...erg vermoeiend :) wel leuk.

Anders zal ik nog een goeie foto plaatsen die onherkenbaar gemaakt is door de make-up.

Jullie zijn ook prachtige vrouwen om te zien, dus dat moet mogelijk zijn.
als ik jullie op straat zou tegenkomen als man, zou ik niemand herkennen van dit forum, dat is wel zeker :)
Plaats reactie