Shemale's
Moderator: Moderators
Shemale's
Ik merk dat ik de laatste tijd erg begin te verlangen naar shemale's, terwijl ik er vroeger van walgde.
Ja zo snel kan een mens veranderen als hij toegeeft aan zijn transgender zijn, dus een gedeelete van mij zal wel vrouw zijn die verlangt naar ondeugende dingen.
Een shemale lijkt op 1 of andere manier de ultieme fantasie.
Ik heb geen idee of dat nou pure lust is, een tijdelijke perversie, of een natuurlijk gevolg van het meer vrouw voelen.
Hebben jullie dit soort gevoelens wel eens ?
Ja zo snel kan een mens veranderen als hij toegeeft aan zijn transgender zijn, dus een gedeelete van mij zal wel vrouw zijn die verlangt naar ondeugende dingen.
Een shemale lijkt op 1 of andere manier de ultieme fantasie.
Ik heb geen idee of dat nou pure lust is, een tijdelijke perversie, of een natuurlijk gevolg van het meer vrouw voelen.
Hebben jullie dit soort gevoelens wel eens ?
Hoi Ladies
Daar droom ik nu al jaren over om ooit eens "het" te doen met iemand zoals ik zou willen zijn ,
maar ik denk dat het een droom zal blijven .
Ik weet niet hoe het komt maar ik hou van en kijk alleen maar naar zulke fotos of films maar dan alleen maar met 2 shemales, niet met een man bij .(pech vr de mannen dus )
Gewone fims zeggen me geen sikkepit.
Ben ik een alleenstaand geval of denken er nog zo over ?
Over mn vriendin heb ik niet te klagen, maar soms droom ik er gewoon van om eens genomen te worden door een shemale .
Veel liefs
Kimmy
Daar droom ik nu al jaren over om ooit eens "het" te doen met iemand zoals ik zou willen zijn ,
maar ik denk dat het een droom zal blijven .
Ik weet niet hoe het komt maar ik hou van en kijk alleen maar naar zulke fotos of films maar dan alleen maar met 2 shemales, niet met een man bij .(pech vr de mannen dus )
Gewone fims zeggen me geen sikkepit.
Ben ik een alleenstaand geval of denken er nog zo over ?
Over mn vriendin heb ik niet te klagen, maar soms droom ik er gewoon van om eens genomen te worden door een shemale .
Veel liefs
Kimmy
het is heel goed mogelijk dat shemales voor het gevoel het dichts bij ons staan: vrouw en man samen in een lichaam: zeer attractief denk ik. Ook ik heb verlangens naar eens een avontuurtje met een shemale terwijl ik ook een hele fijne relatie heb. Mannen spreken me absoluut niet aan, maar shemales wel.
Groetjes,
Babette.
Groetjes,
Babette.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Nee , niet beroemd.
Maar een baan, waarbij mensen mij kennen als man en zeker niet geaccepteerd zal worden dat ik transgender ben.
Dus die optie , mijn koppie te laten zien moet vervallen, hoewel ik het jammer vindt.
Maar wie weet of dat weer komt, m'n leven bevindt zich wel in een stroomversnelling en ik leef altijd al zo snel...erg vermoeiend wel leuk.
Anders zal ik nog een goeie foto plaatsen die onherkenbaar gemaakt is door de make-up.
Jullie zijn ook prachtige vrouwen om te zien, dus dat moet mogelijk zijn.
als ik jullie op straat zou tegenkomen als man, zou ik niemand herkennen van dit forum, dat is wel zeker
Maar een baan, waarbij mensen mij kennen als man en zeker niet geaccepteerd zal worden dat ik transgender ben.
Dus die optie , mijn koppie te laten zien moet vervallen, hoewel ik het jammer vindt.
Maar wie weet of dat weer komt, m'n leven bevindt zich wel in een stroomversnelling en ik leef altijd al zo snel...erg vermoeiend wel leuk.
Anders zal ik nog een goeie foto plaatsen die onherkenbaar gemaakt is door de make-up.
Jullie zijn ook prachtige vrouwen om te zien, dus dat moet mogelijk zijn.
als ik jullie op straat zou tegenkomen als man, zou ik niemand herkennen van dit forum, dat is wel zeker