emotionele integratie
Moderator: Moderators
Hè, en je leek me nou net zo'n levenslied typje.Cynthia schreef:Anouk,
Je gaat me toch niet ook nog vertellen dat je ondertussen luistert naar Frans B......
En nou weet ik eindelijk hoe die heet:
Frans Bah !
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Ik denk dus dat ze met dit:Joanne schreef:Huh? Heb ik iets gemist?Violet Skye schreef:Ik denk dat ze jouw bedoelde.Joanne schreef:Ok mijn schuld dit keer Ik wacht echter nog steeds op Marian haar antwoord.
Dit bedoelde:Joanne schreef:Met wat als ik vragen mag? Met mijn posting voor of na die van joy?marian.t schreef:Joanne,
Wat bedoel je nou precies?
Marian
Volg je het nog?Joanne schreef:Hehehe grote bek daar ga je niet dood van. Zou niet best wezen als dat wel zo was anders had ik nu niet hier gezeten
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Violet Skye schreef:En als er dan over mannen gezwijmeld moet worden, doe me dan alsjeblieft een echte vent en niet die coltrui van een Marco B.
Ulchhh, is dit een echte vent, vanaf hier kan ik zijn okselgeur al ruiken, jakkes.
Snik , en nog een gemeen woordje over mijn marcootje, en duke komt ook even bij jou langs om een sigaartje te roken.
Joanne schreef:Ja ok Frans Bah in Kniekousjes lijkt me ook niet echt wat. Josette in kniekousjes is ook nog iets waar ik over moet nadenken maar Joanne in kniekousjes is echt beeldig hehehe....
Wel grappig dat tijdens het maken van deze foto op tv een commercial was met FB erin. Hoe Ironisch
Is wel een sexy beentje, heb je er nog éénn???
Anouk
x
Kom maar op met die Duke van je, ik ben inmiddels level 43 prayer in mijn rpg en dat maakt me compleet onkwetsbaar.~*anouk*~ schreef:
Ulchhh, is dit een echte vent, vanaf hier kan ik zijn okselgeur al ruiken, jakkes.
Snik , en nog een gemeen woordje over mijn marcootje, en duke komt ook even bij jou langs om een sigaartje te roken.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.