emotionele integratie
Moderator: Moderators
Komt soo!!Violet Skye schreef:Kom maar op met die Duke van je, ik ben inmiddels level 43 prayer in mijn rpg en dat maakt me compleet onkwetsbaar.~*anouk*~ schreef:
Ulchhh, is dit een echte vent, vanaf hier kan ik zijn okselgeur al ruiken, jakkes.
Snik , en nog een gemeen woordje over mijn marcootje, en duke komt ook even bij jou langs om een sigaartje te roken.
Loopt net door de voordeur van Joy
Anouk
x
Euhh ja nu weer wel Thanks maar ik snap je nu hehehe....Violet Skye schreef:Volg je het nog?
Denk dat jij niet goed gelezen hebt want ik vroeg namelijk niet of ze mijn posting of die van Joy bedoelde maar of ze MIJN posting van VOOR of NA die van Joy bedoelde. Geloof ik tenminste hehehe kan niet meer zo ver terugscrollen. Anyway ik ben er weer bij.
Joanne en ook Joy,
Ik ben weer eens mijn eerste tekst kwijt door op een verkeerde knop te drukken. Dus maar weer opnieuw.
- Mijn opmerking was in eerste instantie voor jou bedoeld, Joanne. Je kunt een grote bek opzetten, maar het gevaar daarvan is altijd dat je jezelf overschreeuwt.
- Dan het belangrijkste onderwerp: Ja, ik heb ook kniekousjes, in huidskleur en zwart (van Zeeman). Het heeft niet mijn voorkeur, maar onder een broek zie je er niks van. De vraag is dan natuurlijk waarom draag je ze en geen mannensokken. Nou, dat weet ik dus ook niet. Waarom zou ik mannensokken en geen kniekousjes dragen? Ik raak van de eerste overigens in de was er altijd wel eentje kwijt, zodat ik heb gedacht zal ik maar aan alternatieve mode gaan doen. Waar blijven die dingen? Opgegeten door de kaboutertjes lijkt me onwaarschjinlijk, maar waarom kan ik ze dan niet terugvinden?
Goed, mijn grootste probleem heb ik nou voorgelegd
Dag, slaap lekker en veel liefs, Marian
Ik ben weer eens mijn eerste tekst kwijt door op een verkeerde knop te drukken. Dus maar weer opnieuw.
- Mijn opmerking was in eerste instantie voor jou bedoeld, Joanne. Je kunt een grote bek opzetten, maar het gevaar daarvan is altijd dat je jezelf overschreeuwt.
- Dan het belangrijkste onderwerp: Ja, ik heb ook kniekousjes, in huidskleur en zwart (van Zeeman). Het heeft niet mijn voorkeur, maar onder een broek zie je er niks van. De vraag is dan natuurlijk waarom draag je ze en geen mannensokken. Nou, dat weet ik dus ook niet. Waarom zou ik mannensokken en geen kniekousjes dragen? Ik raak van de eerste overigens in de was er altijd wel eentje kwijt, zodat ik heb gedacht zal ik maar aan alternatieve mode gaan doen. Waar blijven die dingen? Opgegeten door de kaboutertjes lijkt me onwaarschjinlijk, maar waarom kan ik ze dan niet terugvinden?
In de pomp van de wasmachiennn misschien.marian.t schreef:Joanne en ook Joy,
Ik raak van de eerste overigens in de was er altijd wel eentje kwijt, zodat ik heb gedacht zal ik maar aan alternatieve mode gaan doen. Waar blijven die dingen? Opgegeten door de kaboutertjes lijkt me onwaarschjinlijk, maar waarom kan ik ze dan niet terugvinden?
Met een beetje geduld ga je het van zelf merken, ze zorgen er voor dat het een handwasje wordt.
Soo, ik heb van je een gelukkig mens gemaakt, niets heerlijke .
Anouk
x