HoezooJoy schreef:Komt soo!!
Loopt net door de voordeur van Joy
-=--- he wat? heb je weer rare cyborgs en ander gespuis op me afgestuurd nouki?
Ik ontken alles.
Anouk
x
Moderator: Moderators
Hehehe en ik dacht dat die tagline al hard wasjoanna_ schreef:Maar dat van die priest krijg je d'r wel gemakkelijker af, ook voor je 14eJoanne schreef: Q: Whats the difference between acne and a priest?
A: Acne waits until you're 14 to cum on you're face
(oftewel; Om met Cruijff te spreken: elk nadeel hep se voordele)
Grinmarian.t schreef:Joanne en ook Joy,
Ik ben weer eens mijn eerste tekst kwijt door op een verkeerde knop te drukken. Dus maar weer opnieuw.
Ja vertel mij wat! Toen ik nog een jongetje was dacht ik vreselijk nicht te zijn. En dat liet ik ook merken ook. Mijn gedrag mijn grote bek en mijn nichterige manier van kleden. Het was soms zo erg dat mensen zeiden dat ik zo hard schreeuwde dat ik gay was omdat ik het nog niet had geaccepteerd. En ja dat klopt dus ook achteraf gezien. Maar door mijn geschreeuw en mijn grote bek had ik dat toen niet in de gaten.marian.t schreef:- Mijn opmerking was in eerste instantie voor jou bedoeld, Joanne. Je kunt een grote bek opzetten, maar het gevaar daarvan is altijd dat je jezelf overschreeuwt.
Ik vind de kniekous eigenlijk iets eleganter dan de sok. Als ik wat chiquer wil in verband met werk of zo dan voel ik me vrij prettig in die kousjes. En zoals Joost al zegt je ziet ze niet vaak omdat ze meestal ergens anders onder zitten. (vrij vertaald) Ik draag ze graag onder mijn spijkerbroeken in mijn enkellaarsjes hoewel ik inmiddels de damessokken heb ontdekt. Je weet wel van die korte dat werkt ook prima. Tsja en dat verhaal van de verdwenen kousen/sokken dat is inmiddels een legende. Ken het heel goed en daarom haal ik mijn kniekousen en sokken ook altijd bij Zeeman. Voor die prijs maak ik me niet druk om die verdwenen sokjes of kousen. Tenzij ze ergens in mijn wasmachine vast gedraaid sitten. Dan wordt het minder hehehe....marian.t schreef:- Dan het belangrijkste onderwerp: Ja, ik heb ook kniekousjes, in huidskleur en zwart (van Zeeman). Het heeft niet mijn voorkeur, maar onder een broek zie je er niks van. De vraag is dan natuurlijk waarom draag je ze en geen mannensokken. Nou, dat weet ik dus ook niet. Waarom zou ik mannensokken en geen kniekousjes dragen? Ik raak van de eerste overigens in de was er altijd wel eentje kwijt, zodat ik heb gedacht zal ik maar aan alternatieve mode gaan doen. Waar blijven die dingen? Opgegeten door de kaboutertjes lijkt me onwaarschjinlijk, maar waarom kan ik ze dan niet terugvinden?
Meid kan opluchten zo'n coming out hémarian.t schreef:Goed, mijn grootste probleem heb ik nou voorgelegd
Ben inmiddels al weer een hele dag wakker geweestmarian.t schreef:Dag, slaap lekker en veel liefs, Marian